Het is een erg origineel spel, met die genotypes voor kleuren
Anoniem
Geplaatst: 20-12-11 19:31
esiebessie schreef:
Het is een erg origineel spel, met die genotypes voor kleuren
Snap er alleen nog niks van Ben niet zo goed in Engels.
Weet iemand nog een automatisch spel?
leanR
Geplaatst: 22-12-11 14:52
Ik vind zelf het www.hetpaardenspel.nl niet zo'n aanrader,ik werd ineens verbannen? Ik weet niet waarom helemaal niks. Verveeld ook vrij snel,er werd ook ineens heel wat er vanaf gehaald en het 3dubbele erop gezet. Eigenlijk niet erg maar dat zegt wel dat er iets niet klopt.. Ben er maar mee gestopt.
Heeft iemand nog een NIET automatisch spel maar die wel bijna elke dag word behandeld via de mail? Je mag me pbtje sturen maar ook hier in dit topic zetten.
Undefined
Geplaatst: 24-12-11 17:46
Zoek ik iid ook naar! Eentje die niet via een forum werkt maar echt een site zegmaar
Ik ben ooit eens begonnen omdat ik me verveelde aan een paardenspel, Cavalls Amic. Na een tijdje googlen heb ik mijn eigen site terug gevonden en ben ik weer hard aan de slag met het spel. De layout wordt geheel vernieuwd en ik zal er weer aan verder gaan werken. Aanmelden heeft geen zin, aangezien ik het mail adres waar het naar toe wordt ges- tuurd niet meer in gebruik is. Dit zal ik veranderen wanneer het spel open kan.
Hoi! Ik ben al heel lang opzoek naar een echt leuk paardenspel. Ik heb al heel wat spellen geprobeerd, maar niks vind ik 'blijvend' leuk. Ik vind RPG's niet leuk en niet-geautomatiseerde spellen ook niet. Voorbeelden van spellen die ik heb gespeeld. horsetycoon hetpaardenspel horsenation howrse horsemasters horseisle myhorsez horsetemtation equilino horsestreet horsestar my horse club