Succes ermee!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

_Esther schreef:Focussed schreef:Ik heb gelukkig wel een hele lieve vader met een telefoon van zijn werk, dus ik mocht dan altijd een paar keer bellen met die telefoon, dat kostte ons niks
Lucky you
(al heb ik op t moment geen spel om t bij te doen
) Focussed schreef:Idd, voor het fokken bepaalde eigenschappen die kunnen overgegeven worden.
Dus de kleur, aftekeningen, maat maar misschien ook bijv. een te korte stap oid. Dat je een hengst neemt die een lange stap heeft om zo weer een beter veulen te krijgen?

Myour schreef:Hebben jullie ook een ledenstop ergens erop zitten? Dat vind ik zelf altijd wel prettig, zodat het enigszins 'exclusief' blijft. Ik vind het zo zonde op van die spellen tegenwoordig waar meer dan 10.000 leden op zitten
Ess_Ramona schreef:Leuk hoor.
Probeer het alleen niet zo te doen als HT nu is..
Hou het leuk, realistisch en gezellig

Of veulens met afwijkingen enz.
! 
SSDesign schreef:Ben echt heel nieuwsgierig, jullie maken mij steeds nieuwsgieriger![]()
Vind het idee met fokken ook erg leuk als je inderdaad de slechte kanten van je merrie kunt verbeterenOf veulens met afwijkingen enz.
Ps ik woon vlak bij Schaijk hihi
JouwManege schreef:SSDesign schreef:Ben echt heel nieuwsgierig, jullie maken mij steeds nieuwsgieriger![]()
Vind het idee met fokken ook erg leuk als je inderdaad de slechte kanten van je merrie kunt verbeterenOf veulens met afwijkingen enz.
Ps ik woon vlak bij Schaijk hihi
Haha:P, dadleijk sta ik nog keer op de stoep bij je:P xD Gezellig:P