Het verhaal van fjord Guusje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pashon

Re: Het verhaal van fjord Guusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 23:39

vraag me af waarom er nu nog op door gegaan moet worden. het lijkt me duidelijk dat jullie het niet overeen kunnen komen qua mening en uitleggen.
wat voor de een opbouwend commentaar is, is voor de ander kritiek.

denk dat we er allemaal overuit zijn dat haar houding aardig te wensen overlaat.
piloe vind het blijkbaar niet storend (met name haar beenligging en handgebruik)
wat een ander gedeelte wel weer storend vind en haar daarmee zelfs een dierenmishandelaar noemd.
of zij haar paard nou wel of niet met een ijzeren buis geslagen heeft (dat verhaal heeft trouwens ook weer een andere wending genomen) daar kan een groot deel niet over oordelen aangezien die er niet bij is.
ik denk dat iedereen wel eens onbewust zijn paard te hard aangepakt heeft (laten we even eerlijk wezen)
of jolanda dit nu wel of niet onbewust doet laten ik even in het midden aangezien ik haar niet ken en niet in irl heb gezien.

waarom doorgaan als jullie elkaar toch niet kunnen overtuigen of anders kunnen laten denken?

ja het filmpje heeft een enorm penny gehalte en niemand zal schadende beelden van zichzelf op het internet zetten zo ook jolanda niet.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 23:40

Ik vind het rond uit kinderachtig hoe hier gereageerd word!
Kennen jullie het gezecht eerst de balk uit je eigen oog halen en dan pas de splinter bij een ander? Ik mag er dan maar van uit gaan dat de mensen die zo reageren perfect omgaan met hun paard OK dan!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 23:41

Pashon schreef:
vraag me af waarom er nu nog op door gegaan moet worden.

Waarschijnlijk omdat TS zelf de discussie hierheen gehaald heeft. Knipoog

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 23:42

Goh ooit wel eens van een moment opname gehoord??
Echt kinderachtig kunnen sommige bokkers zijn Rolleyes
Dalijk gaat t topic weer op slot door n paar die t willen verzieken...
ik heb van die en die gehoord dat zij guus mishandeld... Nagelbijten / Gniffelen wil nu wel eens weten welke bokkers het ec ht hebben gezien.
En dan heb ik het niet ov er een keertje wat meer spoor geven....

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 23:44

ThePast03 schreef:
Pashon schreef:
vraag me af waarom er nu nog op door gegaan moet worden.

Waarschijnlijk omdat TS zelf de discussie hierheen gehaald heeft. Knipoog

hier heb je gelijk in! ik bedoelde het ook tegen haar had ik er even bij moeten zetten, sorry

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 23:47

_Sigrid_ schreef:
Ik heb ze nooit IRL gezien, maar wel een aantal demo's en filmpjes waarbij Guus ook niet echt soepel door het lichaam loopt en duidelijk moeite heeft met de gevraagde oefeningen. Ik zal ook nog even een paar foto's opzoeken waarvan ik vind dat ze er wel erg beroerd op zit...

Voor mij is het geen voorbeeld in ieder geval.

edit *foto opgezocht*
Ik rij zelf dan wel geen ZZ, maar ik heb er echt nog nooit zó opgezeten (gehangen)

Afbeelding

Ik zie net een foto van jou op een friese merrie genaamd Minora... en iik zie heel duidelijk dat jij echt naar links wil Haha!
Dit bedoel ik met moment opname...met zoveel foto die van je gemaakt worden zit er altijdwel een ongunstige tussen....

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 16-11-08 00:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 23:48

Iessie schreef:
Goh ooit wel eens van een moment opname gehoord??
Echt kinderachtig kunnen sommige bokkers zijn Rolleyes
Dalijk gaat t topic weer op slot door n paar die t willen verzieken...
ik heb van die en die gehoord dat zij guus mishandeld... Nagelbijten / Gniffelen wil nu wel eens weten welke bokkers het ec ht hebben gezien.
En dan heb ik het niet ov er een keertje wat meer spoor geven....

Wat noem jij momentopnames aan geziene shows, filmpjes van trainingen, wedstrijden, shows en foto's waarop ze constant hetzelfde doet? Clown Ook hier de vraag (gezien TS daar op het andere topic niet op reageerde vraag ik het maar aan de fans)

Geef me van alle foto's die er van haar zijn 5 goede foto's.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 15-11-08 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 23:48

Ik vind een keertje wat meer spoor geven toch wel wat anders dan elke pas spoor geven eigenlijk.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 23:51

Skygirl schreef:
Ik vind een keertje wat meer spoor geven toch wel wat anders dan elke pas spoor geven eigenlijk.

laten we dit ook maar met een korreltje zout nemen, denk dat als je goed kijkt ook jij wel ziet dat het niet ""een keertje wat meer spoor geven" is. kijk is kritisch naar de filmpjes dan zie je dat er met enige regelmaat toch wel die spoor erin geprikt word.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 23:54

Pashon schreef:
Skygirl schreef:

laten we dit ook maar met een korreltje zout nemen, denk dat als je goed kijkt ook jij wel ziet dat het niet ""een keertje wat meer spoor geven" is. kijk is kritisch naar de filmpjes dan zie je dat er met enige regelmaat toch wel die spoor erin geprikt word.

Daar doelde ik ook op, want ik vind dit ook niet meer een keertje wat meer spoor, maar elke pas spoor.

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 23:55

Iessie schreef:
Ik zie net een foto van jou op een friese merrie genaamd Minora... en iik zie heel duidelijk dat jij echt naar links wil Haha!
Dit bedoel ik met moment opname...met zoveel foto die van je gemaakt worden zit er altijdwel een ongunstige tussen....

Maar dit was één foto van een serie waarin ze er steeds bar slecht opzat. Steeds zo naar achteren hangend met rare beenligging.
Die foto van mij kan je inderdaad wel stellen dat het een moment opname was. Rij normaal nooit Friezen en heb er precies 15 minuten opgezeten. En ik wilde idd naar links...en dat gingen we ook...dus ik snap te opmerking niet zo goed.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 00:09

_Sigrid_ schreef:
Iessie schreef:

Maar dit was één foto van een serie waarin ze er steeds bar slecht opzat. Steeds zo naar achteren hangend met rare beenligging.
Die foto van mij kan je inderdaad wel stellen dat het een moment opname was. Rij normaal nooit Friezen en heb er precies 15 minuten opgezeten. En ik wilde idd naar links...en dat gingen we ook...dus ik snap te opmerking niet zo goed.

Ik bedoel dat een foto een moment opname is...dat kan een ongelukkig moment zijn. Dat snap je toch wel?
Verder zou ik graag een reactie zien van de mensen die haar en guusje echt hebben gezien en niet via via gehoord en dit topic verpesten... Vork

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 00:35

Peace (wou dat ik een smiley had met v-tje in de lucht)

Kunnen we het heir gezellig houden? En niet elkaars toevallig "foute" foto opzoeken.
Van alle ruiters die ik ooit op de foto heb gezet kan ik wel een "oeps" foto plaatsen.
(inclusief van mezelf Haha! , misschien moet ik die maar een keer verwijderen Clown )

Maar laten we de op het andere stuk gesloten discussietje niet hierheen halen.

Rijtechnisch mag je ervan vinden wat je wilt, ieder zijn ding.
Marketing technisch, wou ik dat ik zo slim was. (moet alleen nog verzinnen wat ik
zou willen verkopen)

Blijft dat ze geloof 2 jaar terug nog demo gaf op stal waar ik stond.
Kindereren vonden het prachtig! Penny gehalte enorm blij.
Tja en het rijtechnische gedeeltje, nobody is perfect... toch?

Ik vond het ook leuk toen ik net mijn pony had, dat Guus en Gunther (fjord bij ons op stal)
wel eens in dezelfde (reguliere) wedstrijden bij ons op stal starten (ja, in het Z).
(wij waren natuurlijk bevooroordeeld, en fan van Gunther, maar ja, die stond ook
bij ons op stal. Gunther was bovendien begenadigd met beter gangwerk. )
En toch vind ik het knap, dat ze dit allemaal met haar fjord voor elkaar heeft gekregen.
Mede de reden dat ik dacht, he! Als zij het kunnen kan ik het ook!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 04:46

Ik vraag me af hoe je met zo'n beenligging fatsoenlijke zithulpen kunt geven.. Nagelbijten / Gniffelen

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 09:17

ik heb net van het andere topic wat doorgelezen

en ach, als ik die filmpjes zo bekijk mag er wel aan geknutseld worden! als ik haar was zou ik het eerst gaan verbeteren.. en dan pas verder kijken of ze ZZ-licht wel echt aan kan.

verder vind ik dat ze het slim gedaan hebben! prachtige meid. ik denk dat als ik in haar schoenen zou staan dat ik hetzelfde gedaan zou hebben

hoewel het wel veel jaloezie oproept bij mensen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 10:40

_Lott schreef:

Ik ben nog nooit jaloers geweest op miss World of Anky.... Als er een knappe meid is die ècht fatsoenlijk kan paardrijden en het paard niet overvraagt dan zou ik er echt enthousiast van worden en zeker niet jaloers.

Trouwens hier een filmpje wat je vast niet tussen haar promotiefilmpjes terug zult vinden Knipoog

Afbeelding

komt hier uit http://www.youtube.com/watch?v=g0tWObqg ... re=related een filmpje waar je niet wilt weten wat er allemaal onder die rokken gebeurd. En let ook eens op die open mond van het arme beest.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 11:54

paix schreef:
Ik vind het rond uit kinderachtig hoe hier gereageerd word!
Kennen jullie het gezegde eerst de balk uit je eigen oog halen en dan pas de splinter bij een ander? Ik mag er dan maar van uit gaan dat de mensen die zo reageren perfect omgaan met hun paard
OK dan!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 11:57

Idd paix.

Men heeft veelal vaak 'problemen' met beroemde ruiters, zie Anky, Coby en nu Jolanda.

Vind het erg jammer dat er op door gehamerd moet worden.

Ik had het liever ook anders gezien, maar wat heeft discussiëren voor zin

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 13:17

Moooi filmpje Lovers

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 13:22

slimmerik schreef:
_Lott schreef:

Ik ben nog nooit jaloers geweest op miss World of Anky.... Als er een knappe meid is die ècht fatsoenlijk kan paardrijden en het paard niet overvraagt dan zou ik er echt enthousiast van worden en zeker niet jaloers.

Trouwens hier een filmpje wat je vast niet tussen haar promotiefilmpjes terug zult vinden Knipoog

Afbeelding

komt hier uit http://www.youtube.com/watch?v=g0tWObqg ... re=related een filmpje waar je niet wilt weten wat er allemaal onder die rokken gebeurd. En let ook eens op die open mond van het arme beest.

ik heb het na een seconde of 15 weggeklikt......... ECHT ........ ik kan me niet voorstellen dat iemand dit op wat voor een manier dan ook knap kan vinden....... sorrie

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 13:36

Ik snap niet dat dat als piaffe gezien kan worden... Dat dribbelen doen alledrie mijn paarden als ze een beetje frisjes zijn en ik "ho" aan geef. Clown

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 14:03

erg kinderachtig zoals de discussie voort word gezet............jammer dat het niet gewoon een gezellig topic kan blijven

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 14:06

sorrie Snoevie........... maar ik mag neem ik aan toch wel mijn mening geven over een filmpje die ik daarstraks heb gezien? En waarom moet dat kinderachtig zijn? en eerlijk is braaf het is heel discutabel........ dus is er discussie over.........

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 14:07

sorry ik had het ook niet over jou,want jij houdt het tenminste netjes.

maar mensen die beweren hetzelfde zo ook even te kunnen........tja dat vind ik kinderachtig
en in zekere zin ben ik het best met een aantal mensen eens,maar het gaat om de toon waarop berichten geplaatst worden
Laatst bijgewerkt door Snoevie op 16-11-08 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 14:09

pfieuw Haha! Lachen