Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Pashon schreef:vraag me af waarom er nu nog op door gegaan moet worden.
wil nu wel eens weten welke bokkers het ec ht hebben gezien.ThePast03 schreef:Pashon schreef:vraag me af waarom er nu nog op door gegaan moet worden.
Waarschijnlijk omdat TS zelf de discussie hierheen gehaald heeft.
_Sigrid_ schreef:Ik heb ze nooit IRL gezien, maar wel een aantal demo's en filmpjes waarbij Guus ook niet echt soepel door het lichaam loopt en duidelijk moeite heeft met de gevraagde oefeningen. Ik zal ook nog even een paar foto's opzoeken waarvan ik vind dat ze er wel erg beroerd op zit...
Voor mij is het geen voorbeeld in ieder geval.
edit *foto opgezocht*
Ik rij zelf dan wel geen ZZ, maar ik heb er echt nog nooit zó opgezeten (gehangen)
Iessie schreef:Goh ooit wel eens van een moment opname gehoord??
Echt kinderachtig kunnen sommige bokkers zijn![]()
Dalijk gaat t topic weer op slot door n paar die t willen verzieken...
ik heb van die en die gehoord dat zij guus mishandeld...wil nu wel eens weten welke bokkers het ec ht hebben gezien.
En dan heb ik het niet ov er een keertje wat meer spoor geven....
Ook hier de vraag (gezien TS daar op het andere topic niet op reageerde vraag ik het maar aan de fans)Skygirl schreef:Ik vind een keertje wat meer spoor geven toch wel wat anders dan elke pas spoor geven eigenlijk.
Pashon schreef:Skygirl schreef:Ik vind een keertje wat meer spoor geven toch wel wat anders dan elke pas spoor geven eigenlijk.
laten we dit ook maar met een korreltje zout nemen, denk dat als je goed kijkt ook jij wel ziet dat het niet ""een keertje wat meer spoor geven" is. kijk is kritisch naar de filmpjes dan zie je dat er met enige regelmaat toch wel die spoor erin geprikt word.
Iessie schreef:Ik zie net een foto van jou op een friese merrie genaamd Minora... en iik zie heel duidelijk dat jij echt naar links wil![]()
Dit bedoel ik met moment opname...met zoveel foto die van je gemaakt worden zit er altijdwel een ongunstige tussen....
_Sigrid_ schreef:Iessie schreef:Ik zie net een foto van jou op een friese merrie genaamd Minora... en iik zie heel duidelijk dat jij echt naar links wil![]()
Dit bedoel ik met moment opname...met zoveel foto die van je gemaakt worden zit er altijdwel een ongunstige tussen....
Maar dit was één foto van een serie waarin ze er steeds bar slecht opzat. Steeds zo naar achteren hangend met rare beenligging.
Die foto van mij kan je inderdaad wel stellen dat het een moment opname was. Rij normaal nooit Friezen en heb er precies 15 minuten opgezeten. En ik wilde idd naar links...en dat gingen we ook...dus ik snap te opmerking niet zo goed.
, misschien moet ik die maar een keer verwijderen
)
_Lott schreef:hoewel het wel veel jaloezie oproept bij mensen

paix schreef:Ik vind het rond uit kinderachtig hoe hier gereageerd word!
Kennen jullie het gezegde eerst de balk uit je eigen oog halen en dan pas de splinter bij een ander? Ik mag er dan maar van uit gaan dat de mensen die zo reageren perfect omgaan met hun paard
slimmerik schreef:_Lott schreef:hoewel het wel veel jaloezie oproept bij mensen
Ik ben nog nooit jaloers geweest op miss World of Anky.... Als er een knappe meid is die ècht fatsoenlijk kan paardrijden en het paard niet overvraagt dan zou ik er echt enthousiast van worden en zeker niet jaloers.
Trouwens hier een filmpje wat je vast niet tussen haar promotiefilmpjes terug zult vinden![]()
komt hier uit http://www.youtube.com/watch?v=g0tWObqg ... re=related een filmpje waar je niet wilt weten wat er allemaal onder die rokken gebeurd. En let ook eens op die open mond van het arme beest.