Ze hebben er niet voor gestudeerd iig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

xLienepienx schreef:Jaja, soort van Reiki misschien. Er is ook een keer een man geweest bij Royal. Hij deed aan reiki en dan kon hij met zijn energie de blokkade in zn been voelen (had een blessure) en zo die blokkade opheffen. Weet allemaal niet zo of ik erin geloof. Maar baad het niet, dan schaat het niet.

Eyck schreef:kaatje77 schreef:Ik kreeg in ons heen en weer gemail wel in de gaten dat het absoluut geen reading is van wat je dier voelt.
Zij pikt bepaalde energie op waar het probleem kan liggen en geeft dat aan jou door of zoiets?
Daar leek het bij mij ook op inderdaad..xLienepienx schreef:Jaja, soort van Reiki misschien. Er is ook een keer een man geweest bij Royal. Hij deed aan reiki en dan kon hij met zijn energie de blokkade in zn been voelen (had een blessure) en zo die blokkade opheffen. Weet allemaal niet zo of ik erin geloof. Maar baad het niet, dan schaat het niet.
Reiki is nog weer anders.. Dat is geloof ik handoplegging..

Audoe!

Eyck schreef:Ja maar Clyde, als het werkt werkt het..
Dan is er geen twijfel over mogelijk snap je? Maar als je geen verschil ziet of iets niet werkt.. Dan is het wel lastig te geloven..