Wat voor ruiter ben jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loretta

Wat voor ruiter ben jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 18:30

Ben jij een dressuurprikker, springruiter, recreatieruiter, natural of gewoon een pennymeisje.
Doe de ruitertest en zie wat je bent.
Volgens deze test dan Cool

http://paardensites.eu/quiz/ruitertest

_Suus_

Re: Wat voor ruiter ben jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:40

haha heel grappig.. :
Weet jij wel eens wat bakletters zijn
hahah XD

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:49

jeej ben in ieder geen penny Huilen van het lachen had er maar 1 puntje voor,
verder ben ik voornamelijk een spring/ recreatieruiter Haha!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:54

Ik ben een natural ROFL . Haha ben irl meer dressuur.
Ik moest wel lachen van deze zin

"Markplaats afstruinen op zoek naar mijn droompaard en vervolgens 1 Euro bieden."

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:56

Ik weet niet of dit klopt hoor... Clown
3 Springpunten
6 Dressuurpunten
2 pennypunten
9 Naturalpunten
5 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je open staat voor natural maar dat wil niet zeggen dat je ook een natural bent. Doe eens gek en ruil je zadel in voor een boomloze mischien heb je de volgende keer nog wel een extra puntje natural

Je laagste score zegt dat jij absoluut geen pennymeisje meer bent, jij kunt al aardig meepraten over al die penny's die jou willen vertellen hoe je met je paard moet omgaan. Laat ze maar lekker kletsen en bedenk dan dat je, heel vroeger, heel lang geleden zelf ook ooit een pennymeisje bent geweest.

Euh, ik heb 2 pennypunten Bloos
Ennuh, natural? Ik vind pardenwelzijn gewoon belangrijk, maar ben meer van de dressuur.

En Focussed, supergave ava!

QuintyKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:56

recreatieruiter/natuaral daar had ik 10 punten voor en voor Penny 2 Haha!

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:57

ik ben recreatie/dressuur iniedergeval geen penny haha daar had ik 0 punten...

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:58

9 Springpunten
2 Dressuurpunten
2 pennypunten
10 Naturalpunten
11 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat Je 11 recreatiepunten gescoord hebt. 11 is het gekkengetal. jij bent dan ook knettergek, op de natuur en hebt een hekel aan de dressuur. Geeft allemaal niets hoor ga gewoon Endurance rijden en ren af en toe eens naast je paard is ook gelijk goed voor je conditie.

Je laagste score zegt dat je maar 2 dressuurpunten gescoord hebt je bent absoluut geen dressuurprikker, voor jou iniedergeval geen slome rondjes op een paard hobbelen bij de bakletters langs. Weet je wel eens wat bakletters zijn? Haha!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:58

Miss_Malfoy schreef:
Ik

En Focussed, supergave ava!

Bedankt! Haha! (Mijn paard die racen even niet konden laten Clown )

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 19:01

7 Springpunten
5 Dressuurpunten
3 pennypunten
6 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Jij hebt lol bij het rijden je hebt 9 recreatiepunten daarmee heb je bewezen dat je toch het meeste om recreatief rijden geeft. Ook al spant het er wel een beetje om. Je bent dan ook niet vies van de binnenbak, vooral als het regent is een binnenbak nog eens een uitkomst.

Je laagste score zegt dat het hoog tijd wordt dat we jou maar eens met U gaan aanspreken, en dat gaan we dan maar doen ook. U hebt slechts 3 pennypunten gescoord. daarmee bewijst U dat u de pennytijd al zeer ver achter U gelaten heeft. U mag best een beetje respect van die pennymeisjes verwachten, al weten we dat dat soms heel moeilijk wordt met die jeugd van tegenwoordig.

Dat de pennytijd al zeer ver achter me ligt, klopt wel héél erg!
En jullie zien het: ik moet voortaan met U (met een hoofdletter!!) worden aangesproken!

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 19:10

Ik ben uit deze test gekomen als natural Clown
En ik maar denken dat het toch dressuurruiter zou worden...

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 19:11

Bij mij klopte het wel aardig, alleen dat van de binnenbak... ik ben er juist wel enigszins vies van. Daar rij ik echt alleen als het plenst.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:08

ik had ook vrij veel natural en spring, maar ik rijd helemaal niet natural, ben dressuurruiter en ben zelfs bang om te springen. Vind dat er in deze test nogal uitgegaan wordt van stereotypes: dressuurruiter durft niet buiten te rijden in de bak, alleen in de binnenbak, pakt haar paard helemaal in en wil alleen maar wedstrijden.

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:14

6 Springpunten
3 Dressuurpunten
2 pennypunten
8 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Jij hebt lol bij het rijden je hebt 9 recreatiepunten daarmee heb je bewezen dat je toch het meeste om recreatief rijden geeft. Ook al spant het er wel een beetje om. Je bent dan ook niet vies van de binnenbak, vooral als het regent is een binnenbak nog eens een uitkomst.

Je laagste score zegt dat jij absoluut geen pennymeisje meer bent, jij kunt al aardig meepraten over al die penny's die jou willen vertellen hoe je met je paard moet omgaan. Laat ze maar lekker kletsen en bedenk dan dat je, heel vroeger, heel lang geleden zelf ook ooit een pennymeisje bent geweest.

*LOL*

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:17

9 Springpunten
3 Dressuurpunten
2 pennypunten
7 Naturalpunten
10 Recreatiepunten

Clown
Leuke site Knipoog

_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:20

8 Springpunten
2 Dressuurpunten
2 pennypunten
6 Naturalpunten
10 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Okee een buitenbak is mooi maar een bospad is nog veel mooier. Heerlijk de lucht van de natuur en helaas krijg je in Nederland de uitlaatgassen er gratis bij. Is het niets voor jou om eens een heerlijke ruitervakantie in het buitenland te maken.

Je laagste score zegt dat je maar 2 dressuurpunten gescoord hebt je bent absoluut geen dressuurprikker, voor jou iniedergeval geen slome rondjes op een paard hobbelen bij de bakletters langs. Weet je wel eens wat bakletters zijn?

Clown

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:21

5 Springpunten
2 Dressuurpunten
0 pennypunten
12 Naturalpunten
10 Recreatiepunten

Een natural dus, daar kan ik me wel in vinden, als ik eenmaal bitloos rijd Haha!

tjestolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:24

4 Springpunten
6 Dressuurpunten
4 pennypunten
5 Naturalpunten
4 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat Je iniedergeval geen natural. voor jou is een paard gewoon een dier dat een goed leven moet hebben, maar verder denk je doe maar normaal dan doe je gek genoeg.

Je laagste score zegt dat de tijd van Pennymeisje ver achter jou ligt. Je laatste pennytrekjes zijn zo weinig dat het niet meer de moeite loont om ze hier uitgebreid te gaan belichten.
Laatst bijgewerkt door tjestolover op 17-09-08 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:28

8 Springpunten
6 Dressuurpunten
0 pennypunten Verdrietig
3 Naturalpunten
5 Recreatiepunten

Ik had nog zo gehoopt dat ik penny zou zijn Tong uitsteken
Helaas, dan maar springruiter Schijnheilig

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:32

Jou score

6 Springpunten
3 Dressuurpunten
3 pennypunten
5 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Je laagste score zegt dat je Met 3 dressuurpunten nog heel veel moet leren voordat je certificaat van dressuurprikker hebt. je bent nog een grote B van Baby als het om dressuur gaat, of was het nu de B nu van beginner. Okee dan ga gewoon naar de ruitersportzaak en koop een hele lange zweep want in de B is het wel belangrijk dat je een lange zweep hebt.

ROFL geweldig, er zit wel een kern van waarheid in. Nagelbijten / Gniffelen

En maar liefs 3!!!!!!!!! pennypunten, gat nu de pennytest doen. *LOL*

edit: pennytest:
Je hebt 22 Pennypunten gescoord

Er was eens een Pennymeisje, ja ik zeg heel duidelijk er was eens want
Pennymeisjes worden groot. en dan krijgen ze niet alleen verstandskiezen
Maar ook verstand van paarden. En dan vergeten ze dat ze eens een pennymeisje
zijn geweest. Maar heel af en toe komen er nog weer wat penny gedragingen
naar boven en dat zijn toch van die mooie momenten in het leven van de
paardenliefhebster

Haha!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:44

Jou score

8 Springpunten
7 Dressuurpunten
2 pennypunten
9 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Grappig, het is idd al heel lang geleden dat ik een penny meisje was, toen was het blad ook nog maar pas uit volgens mij Haha!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:44

10 Springpunten
4 Dressuurpunten
1 pennypunten
7 Naturalpunten
8 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je 10 springpunten gescoord hebt. Dat betekent dat jij dus neigt naar een springruiter. Jij geniet ervan als je paard over de hindernissen springt en jou met zich meedraagt. Geniet er maar van want ook al ben je dan geen spring junkie je geniet toch behoorlijk van het springen van een paard.

Je laagste score zegt dat je iniedergeval geen penny bent, je hebt slechts 1 pennypuntje gescoord. Als iemand jou een penny noemt kun je met gerust hart denken die persoon weet net beter. Als jij een penny was geweest had je zeker wel meer pennypunten op deze test gescoord.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:48

9 Springpunten
5 Dressuurpunten
0 pennypunten
6 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Van alles een beetje dus Clown

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:49

En de pennytest Haha!
Precies 18 pennypunten, nee hoor jij bent geen pennymeisje meer, daar ben jij al overheen gegroeid En als je aantal pennypunten nu precies hetzelfde is als je leeftijd, wordt het eens tijd voor een rijbewijs En dan gelijk rijbewijs E erachteraan, dan kun je lekker samen met je paard op stap. Dn hoef je geen pennymama of papa meer te vragen als je op wedstrijd wilt of eens in een andere omgeving een buitenrit wilt maken maar dan kun je lekker zelf je paard inladen en wegwezen. wees wel en beetje voorzichtig he met je paard achter de wagen want achtienjarigen hebben de naam het nog wel eens niet zo nauw met de verkeersregels te nemen. Maar misschien is je leeftijd ook wel heel anders dan je aantal pennypunten, dat neemt iniedergeval niet weg dat je geen pennymeisje meer bent. en je hoeft je niet te schamen als je je paard af en toe een knuffel geeft, dat hoort er nu eenmaal bij.

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:50

Jou score

6 Springpunten
5 Dressuurpunten
3 pennypunten
7 Naturalpunten
8 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je 8 recreatiepunten hebt je bent dan wel geen echte recreatieruiter, maar je bent ook niet vies van het buiten rijden natuurlijk.

Je laagste score zegt dat het hoog tijd wordt dat we jou maar eens met U gaan aanspreken, en dat gaan we dan maar doen ook. U hebt slechts 3 pennypunten gescoord. daarmee bewijst U dat u de pennytijd al zeer ver achter U gelaten heeft. U mag best een beetje respect van die pennymeisjes verwachten, al weten we dat dat soms heel moeilijk wordt met die jeugd van tegenwoordig.

Haha ben nu wel heel dressuurmatig aan het trainen voor de wedstrijden die gepland staan hahaha