Loch Ness monster springt uit het water!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LisaLuna

Loch Ness monster springt uit het water!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 17:48

Hallo,

Naar aanleiding van het topic Megalodon , zat ik filmpjes te zoeken en vond ik deze van het Loch Ness monster.
Ik met pure grijns van ; ja zal wel dit geloof ik echt niet , te bekijken maar toch..

The lochness monster jumping out of the water.

Hij ziet er best 'echt' uit.
Maar aan de ene kant hoe wisten hun dat ze daar precies moesten zijn met de camera/mobiel..
Maar aan de andere kant.. misschien zagen ze wel iets bewegen onderwater en volgden het met de camera/mobiel.

Argue yourself.

Sandka

Re: Loch Ness monster springt uit het water!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 17:56

hahaha ik durf te wedden dat dit een nepperd is.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 17:57

iets wat zo groot zou moeten zijn, dan spat het water meters omhoog, (gister in het dolfinarium een dolfijn die omhoog sprong en daar kwam veel meer water bij).
Het is nep.. Er zijn heel veel fotos en filmpjes van lochness en allemaal nep ook al lijken ze echt..

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 17:57

Ik begin echt erg te twijfelen of het ding ooit bestaan heeft want je vind zulk onwijs neppe dingen op internet Lips are sealed.
Dit was nog 1 die het echtst leek!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 17:58

Neehhhhh...

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:18

Ze zijn er toch al lang achter dat het nep is enzo Clown?

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 18:21

Leentje_ schreef:
Ze zijn er toch al lang achter dat het nep is enzo Clown?

Wel? Bloos!

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:22

ok ik voel me dom Bloos

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:22

Ik geloof er niks van. Als die echt had bestaan dan zou die al lang gevonden zijn.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 18:25

Leentje_ schreef:
ok ik voel me dom Bloos

Huh nee maar dat wist ik niet?
Ze waren er nog niet uit dacht ik maar inderdaad wat Furious zegt ,ze zouden hem nu toch wel gevonden hebben eigenlijk..
Want ze waren met iets van die dat je kan zien of er iets in water zit met diepte of iets dat meer in gegaan , maar het is nadeel dat het zo'n groot meer is want hij kan ook telkens als hij wat hoord (geluid via water gaat zo snel) wegzwemmen..

Als iemand dit heeft verzonnen , verzuip ik hem , want ik maak me hier veel te druk om Huilen van het lachen

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:25

Dit is hartstikke nep! Dit is gewoon een schildpad heel erg vergroot volgens mij Tong uitsteken
En dit monster heeft nooit bestaan, maar is gewoon verzonnen!

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:28

LisaLuna schreef:
Leentje_ schreef:
ok ik voel me dom Bloos

Ze waren er nog niet uit dacht ik maar inderdaad wat Furious zegt ,ze zouden hem nu toch wel gevonden hebben eigenlijk..
Want ze waren met iets van die dat je kan zien of er iets in water zit met diepte of iets dat meer in gegaan , maar het is nadeel dat het zo'n groot meer is want hij kan ook telkens als hij wat hoord (geluid via water gaat zo snel) wegzwemmen..

Als iemand dit heeft verzonnen , verzuip ik hem , want ik maak me hier veel te druk om Huilen van het lachen

oké nu ben ik in de war
volgens mij is het wél ontdekt
rond de tijd dat mensen dat monster zagen voorbij komen was er net een circus langsgetrokken en er was daar een olifant achtergebleven en olifanten zitten graag in het water
en vandaar die "bult" die af en toe boven water kwam en de mensen dachten dat het een monster was

zoiets was het toch?

Antheya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:28

boeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:29

Nessie is wel een lieverd en is ook gelijk het belangrijkste huisdier van Schotland.
Ben blij dat ik ooit is zijn meer heb mogen zwemmen (super koud water).
Maar het is er ook erg mooi en door nessie kommen toch elk jaar hoop mensen Schotland bezoeken en genieten van zijn mystiries verhaal.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 18:31

Leentje_ schreef:
LisaLuna schreef:

oké nu ben ik in de war
volgens mij is het wél ontdekt
rond de tijd dat mensen dat monster zagen voorbij komen was er net een circus langsgetrokken en er was daar een olifant achtergebleven en olifanten zitten graag in het water
en vandaar die "bult" die af en toe boven water kwam en de mensen dachten dat het een monster was

zoiets was het toch?

Klinkt best wel logisch, dat ie met z'n slurf naar boven kwam inderdaad. Nagelbijten / Gniffelen

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:32

Dat filmpje lijkt me nep, ziet er idd meer uit als een schildpad ofzo..

Ik weet niet of de legende aangetoond is, wel weet ik dat er meerdere malen met sonar etc door het hele Loch Ness is getrokken ( heleboel schepen op een rijtje ) en dat ze nooit iets gevonden hebben, ook niets waar het monster zich mogelijk zou kunnen verschuilen waar Sonar niet bij kan, zoals grotten etc. Zelf ben ik bij het Loch Ness geweest en in het museum geweest, daar is aangetoond, dat als het monster ooit al eens bestaan heeft, er niet genoeg vis(andere voeding kan ook) in het Loch Ness zit om iets van die grote in leven te houden. Op een Discovery documentaire zijn de meeste foto's en beelden van het monster uitgelicht, het blijkt dat er een hele rare golfslag heerst in het Loch Ness, waardoor het afentoe lijkt alsof er een slang-achtig monster rondzwemt, maar dit gewoon een combinatie van golven, takken die in het water drijven, schaduw een een op hol geslagen fantasie is, tenminste, dat is wat ik ervan begreep Tong uitsteken .

Dat gecombineerd allemaal, denk ik dat het monster niet bestaat Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Inujojo op 02-08-08 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 18:33

Misz_Do schreef:
Natuurlijk is het echt, het staat op video! Kijk, zelfs dinosaurussen leven, 'real' staat erboven als titel, dus ik weet het zeker; http://www.youtube.com/watch?v=xWcuAazfIdU&feature=related

Je moet niet álles geloven waar 'real' boven staat he? Bloos

boeder schreef:
Nessie is wel een lieverd en is ook gelijk het belangrijkste huisdier van Schotland.
Ben blij dat ik ooit is zijn meer heb mogen zwemmen (super koud water).
Maar het is er ook erg mooi en door nessie kommen toch elk jaar hoop mensen Schotland bezoeken en genieten van zijn mystiries verhaal.

Huh? Lips are sealed

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:33

Ik vind het er echt super nep uit zien anders. Huilen van het lachen

En Nessie is idd een mythe. Haha!

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 18:34

Inujojo schreef:

Ik weet niet of de legende aangetoond is, wel weet ik dat er meerdere malen met sonar etc door het hele Loch Ness is getrokken ( heleboel schepen op een rijtje ) en dat ze nooit iets gevonden hebben, ook niets waar het monster zich mogelijk zou kunnen verschuilen waar Sonar niet bij kan, zoals grotten etc. Zelf ben ik bij het Loch Ness geweest en in het museum geweest, daar is aangetoond, dat als het monster ooit al eens bestaan heeft, er niet genoeg vis(andere voeding kan ook) in het Loch Ness zit om iets van die grote in leven te houden. Op een Discovery documentaire zijn de meeste foto's en beelden van het monster uitgelicht, het blijkt dat er een hele rare golfslag heerst in het Loch Ness, waardoor het afentoe lijkt alsof er een slang-achtig monster rondzwemt, maar dit gewoon een combinatie van golven, takken die in het water drijven, schaduw een een op hol geslagen fantasie is, tenminste, dat is wat ik ervan begreep Tong uitsteken .

Mhh ja kan best kloppen, en dat heb ik inderdaad ook gezien dat ze gewoon foto's genept hadden enzo..
Dan denk ik echt van.. 'zoek een leven' Huilen van het lachen ?
Mensen voor de gek houden nee nou echt leuk?

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:36

LisaLuna schreef:
Inujojo schreef:

Mhh ja kan best kloppen, en dat heb ik inderdaad ook gezien dat ze gewoon foto's genept hadden enzo..
Dan denk ik echt van.. 'zoek een leven' Huilen van het lachen ?
Mensen voor de gek houden nee nou echt leuk?

Dat soort mensen willen gewoon allemaal hun "one minute of fame" .. Maar het is wel aangetoond dat mensen in het Loch Ness takken die in het water drijven sneller aan zien voor het hoofd van Nessie Ja Ja

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:37

Ziet er best nep uit, het water zou ook veel hoger moeten spatten. Het is gewoon een verhaal dat elke keer weer veel mensen naar het meer lokt Haha!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:43

Bij wikipedia staat het monster van Loch Ness in de Lijst van fabeldieren.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:04

Haha ik vind dat monster ook altijd maar vreemd en betwijfel dan ook of ie echt zal bestaan Knipoog

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:07

LisaLuna schreef:
Misz_Do schreef:
Natuurlijk is het echt, het staat op video! Kijk, zelfs dinosaurussen leven, 'real' staat erboven als titel, dus ik weet het zeker; http://www.youtube.com/watch?v=xWcuAazfIdU&feature=related

Je moet niet álles geloven waar 'real' boven staat he? Bloos

Ik denk dat het sarcastisch bedoeld was Knipoog

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:26

Hij lijkt verdom veel op het "loch Ness monster" uit de film " The water horse" Clown