Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leentje_ schreef:Ze zijn er toch al lang achter dat het nep is enzo?
Leentje_ schreef:ok ik voel me dom
LisaLuna schreef:Leentje_ schreef:ok ik voel me dom
Huh nee maar dat wist ik niet?
Ze waren er nog niet uit dacht ik maar inderdaad wat Furious zegt ,ze zouden hem nu toch wel gevonden hebben eigenlijk..
Want ze waren met iets van die dat je kan zien of er iets in water zit met diepte of iets dat meer in gegaan , maar het is nadeel dat het zo'n groot meer is want hij kan ook telkens als hij wat hoord (geluid via water gaat zo snel) wegzwemmen..
Als iemand dit heeft verzonnen , verzuip ik hem , want ik maak me hier veel te druk om![]()
Leentje_ schreef:LisaLuna schreef:
Huh nee maar dat wist ik niet?
Ze waren er nog niet uit dacht ik maar inderdaad wat Furious zegt ,ze zouden hem nu toch wel gevonden hebben eigenlijk..
Want ze waren met iets van die dat je kan zien of er iets in water zit met diepte of iets dat meer in gegaan , maar het is nadeel dat het zo'n groot meer is want hij kan ook telkens als hij wat hoord (geluid via water gaat zo snel) wegzwemmen..
Als iemand dit heeft verzonnen , verzuip ik hem , want ik maak me hier veel te druk om![]()
oké nu ben ik in de war
volgens mij is het wél ontdekt
rond de tijd dat mensen dat monster zagen voorbij komen was er net een circus langsgetrokken en er was daar een olifant achtergebleven en olifanten zitten graag in het water
en vandaar die "bult" die af en toe boven water kwam en de mensen dachten dat het een monster was
zoiets was het toch?
Misz_Do schreef:Natuurlijk is het echt, het staat op video! Kijk, zelfs dinosaurussen leven, 'real' staat erboven als titel, dus ik weet het zeker; http://www.youtube.com/watch?v=xWcuAazfIdU&feature=related
boeder schreef:Nessie is wel een lieverd en is ook gelijk het belangrijkste huisdier van Schotland.
Ben blij dat ik ooit is zijn meer heb mogen zwemmen (super koud water).
Maar het is er ook erg mooi en door nessie kommen toch elk jaar hoop mensen Schotland bezoeken en genieten van zijn mystiries verhaal.
Inujojo schreef:Dat filmpje lijkt me nep, ziet er idd meer uit als een schildpad ofzo..
Ik weet niet of de legende aangetoond is, wel weet ik dat er meerdere malen met sonar etc door het hele Loch Ness is getrokken ( heleboel schepen op een rijtje ) en dat ze nooit iets gevonden hebben, ook niets waar het monster zich mogelijk zou kunnen verschuilen waar Sonar niet bij kan, zoals grotten etc. Zelf ben ik bij het Loch Ness geweest en in het museum geweest, daar is aangetoond, dat als het monster ooit al eens bestaan heeft, er niet genoeg vis(andere voeding kan ook) in het Loch Ness zit om iets van die grote in leven te houden. Op een Discovery documentaire zijn de meeste foto's en beelden van het monster uitgelicht, het blijkt dat er een hele rare golfslag heerst in het Loch Ness, waardoor het afentoe lijkt alsof er een slang-achtig monster rondzwemt, maar dit gewoon een combinatie van golven, takken die in het water drijven, schaduw een een op hol geslagen fantasie is, tenminste, dat is wat ik ervan begreep.
Dat gecombineerd allemaal, denk ik dat het monster niet bestaat
LisaLuna schreef:Inujojo schreef:Dat filmpje lijkt me nep, ziet er idd meer uit als een schildpad ofzo..
Ik weet niet of de legende aangetoond is, wel weet ik dat er meerdere malen met sonar etc door het hele Loch Ness is getrokken ( heleboel schepen op een rijtje ) en dat ze nooit iets gevonden hebben, ook niets waar het monster zich mogelijk zou kunnen verschuilen waar Sonar niet bij kan, zoals grotten etc. Zelf ben ik bij het Loch Ness geweest en in het museum geweest, daar is aangetoond, dat als het monster ooit al eens bestaan heeft, er niet genoeg vis(andere voeding kan ook) in het Loch Ness zit om iets van die grote in leven te houden. Op een Discovery documentaire zijn de meeste foto's en beelden van het monster uitgelicht, het blijkt dat er een hele rare golfslag heerst in het Loch Ness, waardoor het afentoe lijkt alsof er een slang-achtig monster rondzwemt, maar dit gewoon een combinatie van golven, takken die in het water drijven, schaduw een een op hol geslagen fantasie is, tenminste, dat is wat ik ervan begreep.
Dat gecombineerd allemaal, denk ik dat het monster niet bestaat
Mhh ja kan best kloppen, en dat heb ik inderdaad ook gezien dat ze gewoon foto's genept hadden enzo..
Dan denk ik echt van.. 'zoek een leven'?
Mensen voor de gek houden nee nou echt leuk?
LisaLuna schreef:Misz_Do schreef:Natuurlijk is het echt, het staat op video! Kijk, zelfs dinosaurussen leven, 'real' staat erboven als titel, dus ik weet het zeker; http://www.youtube.com/watch?v=xWcuAazfIdU&feature=related
Je moet niet álles geloven waar 'real' boven staat he?![]()