Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

AnnemiekvM schreef:Ik noemde alleen de gevallen in het filmpje dierenleed. Ik zie daar nl niet iets echt positiefs gebeuren... Mensen kiezen ervoor, de paarden niet.
Ik kwam dit filmpje tegen en vond het behoorlijk heftig! Heb verder niets met eventing.
AnnemiekvM schreef:Ik noemde alleen de gevallen in het filmpje dierenleed. Ik zie daar nl niet iets echt positiefs gebeuren... Mensen kiezen ervoor, de paarden niet.
Ik kwam dit filmpje tegen en vond het behoorlijk heftig! Heb verder niets met eventing.
daNiielle_ schreef:Wat wil je hier nou aan doen dan?
Natuurlijk vind ik dat filmpje ook niet normaal, maar in mijn ogen doe je er niet veel meer aan.
Zoals al héél vaak gezegd is ;
Dan kunnen we ze net zo goed ook niet naar de weide doen, daar kunnen ze tenslotte ook lelijk vallen.
én, zo'n ruiter kiest er zelf ook niet voor om zo te vallen.
Itsmy1987 schreef:waarschijnlijk liep het niet mel alle paarden goed af in het filmpje. bij sommige klapte gewoon de hals dubbel. vind het ma een griezelfilm!!!
hestejente schreef:daNiielle_ schreef:Wat wil je hier nou aan doen dan?
Natuurlijk vind ik dat filmpje ook niet normaal, maar in mijn ogen doe je er niet veel meer aan.
Zoals al héél vaak gezegd is ;
Dan kunnen we ze net zo goed ook niet naar de weide doen, daar kunnen ze tenslotte ook lelijk vallen.
én, zo'n ruiter kiest er zelf ook niet voor om zo te vallen.
Amen.
Wordt er al niet wat aan gedaan? De vaste hindernissen gaan toch verdwijnen uit de cross of heb ik het nou verkeerd begrepen?
.
hestejente schreef:Amen.
Wordt er al niet wat aan gedaan? De vaste hindernissen gaan toch verdwijnen uit de cross of heb ik het nou verkeerd begrepen?
Marije112 schreef:De meeste vaste hindernissen zijn vervangen door breekbomen.
Eventing is leuk, de paarden vinden het leuk en ook met de spring-, race- en dressuursport gaat 't fout.
Een paard is niet van suiker, ze kunnen in de wei ook een gigantische smakker maken zoals hierboven al werd gezegd..
Ja, ik rijd SGW
AnnemiekvM schreef:Op zich vind ik eventing niet verkeerd. Afwisselend voor de paarden, maar soms vind ik het extreem gebouwd. Van mij mag het wat minder.
Juut schreef:Dit filmpje heeft hier al eerder gestaan.
Zoals ik toen al postte; er staan een hoop fragmenten van Athene in, toen ruiters die het niveau eigenlijk niet aankonden met een wildcard toch mochten starten. Zelfs de verslaggever vroeg zich af wat deze ruiters daar deden, zo beroerd reden ze...en dan ook nog door wilden rijden...