Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaGentle schreef:filmpje is al zo oud.. je hoort ook dat die vrouw het commando gaf om die vent te grijpen...
Citaat:dog handler sent to take a pit bull away after it attacked a landlord and his 7 year old daughter is also attacked
nodi schreef:wat een dom mens! ze moeten haar echt opsluiten, zielig voor die hond.
girlchat11 schreef:@denniz; ow wat ;leuk dat jij ook een sharpei hebt. een amerikaan?? die van mij ook echt zo'n dweil:P (off topic weet het) maarja dan zal jij ook wel weten dat als je daar mee naar de dierearts moet en hij zou bijv. een gapend gat op zijn rug heeft en ze moeten dat hechten dat ze dat gewoon zonder verdoving kunnen. die hond geeft geen kick!
tessyke schreef:als ze mijn hond zouden komen ophalen op te laten doodspuiten zou ik hem ook niet afgeven hoor
Nashke schreef:tessyke schreef:als ze mijn hond zouden komen ophalen op te laten doodspuiten zou ik hem ook niet afgeven hoor
![]()
![]()
Hij heeft een man ernsitg verwond en een 7jarig meisje lag in het ziekenhuis te vechten voor haar leven... Misschien had je het niet goed gezien