Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.Ik zie ook dat startlijsten reviews van de producten gaat plaatsen, lijkt mij ook alleen maar positief. Meer gevarieerde content op de homepage. Percy schreef:Startlijsten/Westrijdplatform is geen site die onder de knhs valt en soms hebben ze het zwaar met de concurrentie. Het is geen stichting dus zie ik er totaal geen probleem in dat ze proberen te blijven bestaan t.b.v. de gemiddelde ruiter door hulp van advertentie's. Snap echt niet wat daar mis mee zou zijn.
NoekAa_ schreef:Ah geen last van, ik ga meestal direct naar de zoeker vanuit mn browser. Kom zo goed als nooit op de homepage.
Ik zie er geen problemen in.
Moet het zaakje natuurlijk wel rendabel houden. Denk dat het wel interessant is voor Bol, zo'n specifieke doelgroep geconcentreerd op één punt. Als je door een in-site link wat geld kan verdienen, waarom niet. Het doet wat mij betreft niet af aan de Startlijsten experience.Ik zie ook dat startlijsten reviews van de producten gaat plaatsen, lijkt mij ook alleen maar positief. Meer gevarieerde content op de homepage.
Vraag mij trouwens wel af hoe effectief het is. Naar mijn idee is de gedachtegang van: 'Goh ff checken of de startlijst al online staat" of "hm waar is er wedstrijd in de buurt?" naar "YEAH! PAARDENDINGEN KOPEN BIJ BOL.COM" niet heel logisch, maar wie weet.
janouk schreef:PPG ik kan je 'normaal' meestal goed volgenmaar deze verontwaardiging snap ik niet.
Om even in clichés te vallen: voor niets gaat alleen de zon op, de schoorsteen moet roken.
Het lijkt me meer dan logisch dat je als ondernemer je kosten dekt.
Het is geen filantropische instelling.
papagroom schreef:Ik zeg niet dat ze dat zijn ,maar dat dat voor mij gevoelsmatig zo is,en vraag jullie mening.
Overigens blijft het zo dat je in NL niet zo maar spullen te koop aan mag bieden.
Dan moet je wel als verkoper bij de kvk ingeschreven zijn, en bij mijn weten zijn ze dat niet.

Heb ik nooit geweten.
papagroom schreef:Ik heb niets tegen banners en ads....nog sterker...daar maak ik zelf ook gebruik van....ik vind slechts de wijze waar op bol via het menu onder het mom van speelgoed te koop aanklikbaar is niet OK....maar dat is mijn persoonlijke mening....en wat Janouk zegt....ik heb nog wel wat stellingen voor je hoor.