Vrouw klimt op auto voor hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Vrouw klimt op auto voor hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 10:01

Mag er eigenlijk niet om lachen maar het zag er zo grappig uit :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 10:07

Wat onrespectvol van dat poedersuiker jong. Hij kan die hond toch even vastpakken en haar laten weglopen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 10:08

ElineS schreef:
Wat onrespectvol van dat poedersuiker jong. Hij kan die hond toch even vastpakken en haar laten weglopen.

Is ook zo. Zou dat als eigenaar ook gedaan hebben. Maar als buitenstaander moest ik hier toch wel om gniffelen. Want dit is ook weer overdreven.

ElineS

Re: Vrouw klimt op auto voor hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 10:13

Het is wel overdreven, maar als je bang bent voor iets of een fobie hebt, dat kun je niet zomaar even opzij zetten. Die vrouw is echt gewoon bang en dat is niet onder controle te houden... Dat je er een beetje om kan lachen, dat kan ik ook.. Als ik dat zou zien gebeuren. Maar ik zou niet mijn telefoon erbij pakken en die arme vrouw gaan filmen.. En ook nog eens niet die hond even vasthouden voor haar. Vind het echt belachelijk.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 10:14

ElineS schreef:
Het is wel overdreven, maar als je bang bent voor iets of een fobie hebt, dat kun je niet zomaar even opzij zetten. Die vrouw is echt gewoon bang en dat is niet onder controle te houden... Dat je er een beetje om kan lachen, dat kan ik ook.. Als ik dat zou zien gebeuren. Maar ik zou niet mijn telefoon erbij pakken en die arme vrouw gaan filmen.. En ook nog eens niet die hond even vasthouden voor haar. Vind het echt belachelijk.

Wel mee eens.

Vind trouwens dat die vrouw het nog netjes vraagt .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 10:20

Was de hond echt niet van hem?
Ik vind het ook belachelijk dat hij de hond niet even vasthoud zodat ze weg kan.
Aan de andere kant wel weer een mooi voorbeeld hoe mensen honden kunnen zwartmaken en verhalen kunnen verdraaien, hond doet niks en is alleen nieuwsgierig waarom zij op die auto staat en tegen de mensen die aankomen roept ze dat hij haar wil bijten.. Zo krijg je dus de valse verhalen de wereld in..

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 19:40

Alles behalve grappig....

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:16

Die wat dat filmpje heeft gemaakt moesten ze oppakken en net zo'n filmpje van maken... wat zielig dit zeg.

ElsRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:28

Ik vindt die man die het filmt behoorlijk onbeschoft. Je kan op z'n minst even helpen.. Maar wat die vrouw doet vind ik ook niet erg slim.. Zomaar op een auto klimmen.. Maar dan zal ze idd wel een fobie hebben en zichzelf niet meer in de hand hebben...

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 07:39

Ik werk op een vakantiepark en laatst belde een bungalow compleet in paniek op want er liep een hond door de huiskamer, die was via de open achterdeur heel vrolijk naar binnen gerent. Toen iemand van onze TD daar naartoe ging trof hij het complete gezin boven op de eettafel aan, hond dacht echter dat het een spelletje was en heeft het een en ander omgestoten en vernield. Die mensen konden we dat uiteraard niet kwalijk nemen, die waren oprecht doodsbang voor het dier terwijl hij niks deed.

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 07:47

Sommige mensen hebben nou eenmaal een fobie. Ik vind het zo asociaal van deze jongen dat hij niet meedenkend is, maar eerder de vrouw belachelijk maakt. Dat hij die hond daar los laat lopen kan al helemaal niet, zeker niet als de mevrouw het heeft gevraagd om het even aan te lijnen. Bah, ik word er echt boos om. Hoe stom kan je zijn zonder het zelf door te hebben?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 07:52

Huh kunnen jullie ze horen praten? Hier op telefoon is de stem vervormt.

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 18:47

xdniesje schreef:
Sommige mensen hebben nou eenmaal een fobie. Ik vind het zo asociaal van deze jongen dat hij niet meedenkend is, maar eerder de vrouw belachelijk maakt. Dat hij die hond daar los laat lopen kan al helemaal niet, zeker niet als de mevrouw het heeft gevraagd om het even aan te lijnen. Bah, ik word er echt boos om. Hoe stom kan je zijn zonder het zelf door te hebben?

Maar het is zijn hond niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 18:51

badass schreef:
xdniesje schreef:

Maar het is zijn hond niet

Dus? Dat commentaar is om te kotsen, hij loopt expres dichterbij. Als je op je knieën gaat zitten en je roept 'Kom 'ns!' komt die hond ECHT wel hoor.

Achterlijk jong zeg...

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 18:56

ElineS schreef:

Respectloos jong?? Respectloos mens zul je bedoelen. Als dat mens met haar reet op mijn auto ging zitten zal ik haar zweren dat ze banger voor mij is dan voor de hond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:00

Petrichor schreef:
ElineS schreef:

Respectloos jong?? Respectloos mens zul je bedoelen. Als dat mens met haar reet op mijn auto ging zitten zal ik haar zweren dat ze banger voor mij is dan voor de hond.

Je kan haar niks kwalijk nemen als zij een fobie heeft. Mensen met een fobie kunnen zichzelf niet beheersen en het enige wat dan in hun opkomt is vluchten. Echter rennen honden vaak mee als spelletje dus de enige uithoek die ze zag was op de auto. Als de eigenaar van dat beest zijn hond vast had gehouden (want je gaat mij niet vertellen dat ie daar los mag) was er niks aan de hand geweest.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:08

Mee eens dat honden aan de lijn moeten, maar die vrouw had ook wel op dat kastje kunnen springen. Ik had die vrouw letterlijk en figuurlijk van mijn auto gemept!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:31

Petrichor schreef:
Mee eens dat honden aan de lijn moeten, maar die vrouw had ook wel op dat kastje kunnen springen. Ik had die vrouw letterlijk en figuurlijk van mijn auto gemept!

Jij bent duidelijk niet echt doodsbang voor iets. Heb jij even geluk.
Ik zou zelfs uit een rijdende achtbaan springen als iemand naast mij zou moeten overgeven en ik weg zou kunnen komen. Mensen die echt bang zijn denken niet na over wat ze gaan doen, die willen alleen weg.
Arme vrouw..

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:33

Petrichor schreef:

Jeetje wat ben jij medelevend zeg......

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:36

Ik was al kwaad toen iemand in haar tas iets zocht op de motorkap van onze gloednieuwe auto! Heeft dat mens geweten ook.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:40

Petrichor schreef:
Ik was al kwaad toen iemand in haar tas iets zocht op de motorkap van onze gloednieuwe auto! Heeft dat mens geweten ook.

Dat snap ik, die vrouw koos met haar volle verstand voor jullie auto om iets onzinnigs te doen. Maar als iemand echt bang is dan gaat diegene in blinde paniek een uitweg zoeken. Dan maken ze geen keuze, maar doen het eerste het beste wat in ze op komt.
Ze denkt er wss niet eens zuiver bij na, behalve "ik moet hier weg, die hond moet weg".

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:45

Daar kan me ik me ook nog iets van voorstellen. ...en als iemand uit dommigheid of vandalisme op mijn auto stapt word ik ook boos.

Maar als iemand dat doet uit paniek uit angst, kan ik me dat heel goed voorstellen.

Laat je zeker ook een aangereden persoon liggen, omdat er anders bloed in je auto komt?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:47

Dan bel je een ambulance.. ;) Hoe dan ook als er iemand op mijn auto staat heeft die gene een probleem. Ik wil toch geen deuken krassen of wat dan ook op mijn auto hebben.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:50

Wat doe je dan?

Klappen uitdelen?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:51

Wat maakt het jou uit wat ik dan doe? Was je van plan om op mijn auto te gaan zitten?