Ah, zo blij dat ik uit het onderwijs ben ... Alhoewel ik de discussie niet aan zou gaan, vooral het punt waarop de volwassene in een 'wellus nietus' discussie komt vind ik absurd. Geen discussie aangaan en geen emotie tonen, of zoveel emotie dat ze huilend naar buiten lopen ...
Nientsje
Geplaatst: 02-08-13 20:54
Oef... ik had dat kind al lang een enorme lel gegeven, nouja... eerder alle hoeken van de kamer laten zien
Vraag me wel af wat ze gedaan heeft om dr vader in de gevangenis te krijgen...
Mijn god, wat een brutaaltje. Hoe die vrouw er ook mee omgaat, ik had er al lang een mep verkocht zeg. Waar is het resperct gebleven. Ben benieuwd wat ze gedaan heeft.
Bizar filmpje! Wat ik raar vind is dat ze zo'n communicatief onvaardige vrouw tegenover zo'n kind zetten. Kind krijgt zoveel kansen om verweer te geven, wordt weinig gecorrigeerd op woorden en gedrag en het hele gesprek loopt uit tot een nutteloze discussie.
Zonder fysiek geweld zou je als volwassene (die ervoor geleerd heeft in dit geval?) communicatief een kind wel de baas kunnen zijn lijkt me.
Of mw in kwestie was in dit geval zo overdonderd van het feit dat dit meisje zich echt heel zwaar misdraagt dat ze even niet meer wist wat ze moest zeggen. Niet echt profi in de geval.
Wow, ben benieuwd hoe het met haar over 5 jaar gaat. Wat kan zij tekeer gaan zeg.
maradhja
Geplaatst: 03-08-13 22:17
Ik denk wel dat jullie vergeten dat deze vrouw voor een instantie werkt en een camera op d'r neus heeft staan!... Dit kind trekt zich daar gezien haar gedrag niks van aan. Maar deze vrouw weet denk ik heel goed dat ze gefilmd word...
Ze scheld/beledigd meer op een dag dan dat ik in me hele leven gedaan heb
Vraag me af hoe ze is als ze 14-17 is, want als ze al zo klein zo brutaal is, en niet goed opgevoed word, dan kan het mis gaan bij die leeftijd... Zijn ze ook vaak stukkie sterker dan tussen 5-14 jaar
quartel
Geplaatst: 03-08-13 23:27
Wauw....mini schoonmama Ik dacht dat ze die niet meer maakten
essie_blue
Geplaatst: 03-08-13 23:35
'Het is mijn léffaaaaahhh' Als ze al zo praten weet je dat het mis is Vreselijk, kan er amper naar kijken.
bello2005
Geplaatst: 03-08-13 23:39
dat kind had ik .... geschopt maar nja, ze is niet zo maar zo geworden;)
Wow! Duidelijk gevalletje van geen opvoeding! Jeetje zeg! Ben erg benieuwd wat er allemaal mis is gegaan in het leven van dit meisje dat ze op zo'n manier reageert. En inderdaad de communicatieve vaardigheden van die vrouw zijn echt slecht en daar maakt het meisje dankbaar gebruik van. Weet iemand waar dit stukje film vandaan komt, is het een documentaire ofzo, die zou ik dan wel graag willen zien! Lijkt me erg interessant. Jouw link werkt niet Nelleke!