Penny.nl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PollyKnollie

Penny.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 14:00

Hooi allemaal!

Op dit Forum praten we over maar één ding: /3 Penny! /3

Ik ben de laatste tijd veel op Penny.nl omdat ik net mijn profiel heb aangemaakt.
Ik vroeg me af of er nog meer mensen met een Penny Profiel zijn.

Op Penny.nl kan je filmpjes kijken op PennyTV,
Forums maken en erop reageren,
paardige games spelen,
informatie zoeken in de PennyBieb,
de Veulencamera volgen en nog veel meer!

Dus...

Wie heeft er een profiel op Penny.nl ?
(en zeg er graag bij hoe je daar heet ;) )

pien2010

Re: Penny.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 14:14

Ikke! ik heb hem van een vriendin met een abbo. die niks met haar acc doet

myhorsesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:54

heb ik niet en wil ik niet!

xMoniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:56

ik had het vroeger, maar bokt is zoveel beter dan penny.nl :') vind ik dan :p

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:05

Ik heb een dochter van 10 en die kan er heel veel mee. Ze is er zuut mee. :D Liever dat, dan al die duffe spelletjes. Vooral het sparen van pegels is in. Al die kadootjes, waar ik me soms van afvraag wat of je er mee moet, maar ze is er blij mee, dus laat gaan, laat gaan. :+

Sommige dingen zijn er wel lastig, want de penny gaat er van uit dat de lezer(tje)s geen eigen paard of pony hebben en dat is dan onhandig als je er wel 1 hebt. Mijn favomanege pony is... hihi _O-

En laat ik eerlijk zijn: Als ie uit is, blader ik hem zelf ook altijd nog even door. Jeugdsentiment...

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:12

haha idefix
ik hbe ook een acount waar ik eigelijk niet veel mee doe sms doe ik s mee met n wedstrijd maar meer ook niet!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:14

Ah, ik zie dat je met haar nog een hobby deelt... Schleich! De kast staat er hier ook al vol mee.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:17

Aandoenlijk <3 Ach, ik kom ook pas net uit mijn penny-tijd gestapt en een shetlander met roze strikjes versieren vind ik ook nog stees leuk hoor! Geniet er maar lekker van!

PollyKnollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 17:39

Ik vind Bokt ook leuk, anders zat ik nu ook niet op deze site ;) , maar ik vroeg me alleen af wie er nog meer een acc op heeft.
Ik doe het eigenlijk ook (alleen) voor de wedstrijden.

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:16

idefix4 schreef:
Ah, ik zie dat je met haar nog een hobby deelt... Schleich! De kast staat er hier ook al vol mee.

Bij mij ook hahah

myhorsesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:16

noorienora schreef:
Ik vind Bokt ook leuk, anders zat ik nu ook niet op deze site ;) , maar ik vroeg me alleen af wie er nog meer een acc op heeft.
Ik doe het eigenlijk ook (alleen) voor de wedstrijden.

waarom ben je er dan zo gek van _O-

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:27

Om dat spel met die belletjes die je stuk moet schieten te spelen ging ik wel op penny.nl maar dat is al een hele tijd geleden :')

Sybelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:56

Ik vind Penny.nl leuk. :j
Vooral de filmpjes en Rakkers profiel. En ook verslagen lezen. En spelletjes. En de veulencamera. <3

Ik hoop dat je antwoord krijgt op je vraag. Maar ik ben bang dat niet veel jonge bokkers het toe durven te geven. Die zijn niet zo dapper denk ik. Komt omdat er een paar andere (kinderachtige...) bokkers zijn die niet begrijpen dat iemand ook plezier kan hebben buiten dit forum. ;)

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:59

idefix4 schreef:
Ik heb een dochter van 10 en die kan er heel veel mee. Ze is er zuut mee. :D Liever dat, dan al die duffe spelletjes. Vooral het sparen van pegels is in. Al die kadootjes, waar ik me soms van afvraag wat of je er mee moet, maar ze is er blij mee, dus laat gaan, laat gaan. :+

Sommige dingen zijn er wel lastig, want de penny gaat er van uit dat de lezer(tje)s geen eigen paard of pony hebben en dat is dan onhandig als je er wel 1 hebt. Mijn favomanege pony is... hihi _O-

En laat ik eerlijk zijn: Als ie uit is, blader ik hem zelf ook altijd nog even door. Jeugdsentiment...

ja goed gezegt laat die kinderen lekker ;) en echt stukken beter dan al die domme computer spelletjes en daarna komen ze wel op bokt haha

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:01

Ik had het vroeger ook hoor :j En eerlijk is eerlijk: penny is toch gewoon een hartstikke leuk blad voor jonge kinderen die paarden en pony's leuk vinden?

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:02

Arc_En_Ciel schreef:
Ik had het vroeger ook hoor :j En eerlijk is eerlijk: penny is toch gewoon een hartstikke leuk blad voor jonge kinderen die paarden en pony's leuk vinden?

ik had het vroeger ook tot ik andere paardenbladen ontdekte die veel interesanter waren kwa informatie :D

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:05

renskesanne schreef:
Arc_En_Ciel schreef:

ik had het vroeger ook tot ik andere paardenbladen ontdekte die veel interesanter waren kwa informatie :D

Precies :j

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:07

Arc_En_Ciel schreef:
renskesanne schreef:

Precies :j

al mis ik nog steeds wel de rakkers en de andere strips...

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:08

renskesanne schreef:

En de fotostrips, dat vond ik zo leuk :j

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:10

Arc_En_Ciel schreef:
renskesanne schreef:

En de fotostrips, dat vond ik zo leuk :j

ochja geweldig vooral die posters heb er nog een paar in me kamer hangen :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:13

renskesanne schreef:

Inderdaad ja hahahahaha, ik weet nog dat mijn vorige kamer hé-le-maal beplakt was met 5 miljoen posters uit de penny _O-

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:17

Arc_En_Ciel schreef:
renskesanne schreef:

Inderdaad ja hahahahaha, ik weet nog dat mijn vorige kamer hé-le-maal beplakt was met 5 miljoen posters uit de penny _O-

Jaaaaaa ik ook!

En ik weet ook nog dat er vroeger op de site een chatbox was... Die werd op een gegeven moment gesloten vanwege zich misdragende mensen ofzo en die zou in september weer opengaan (was toen juli/augustus)... Ik heb heel september wanhopig 3x per dag op die site gekeken of de chat alweer open was, ik was echt verslaafd, jemig wat triest _O-

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:18

Kirsha schreef:
Arc_En_Ciel schreef:

Jaaaaaa ik ook!

En ik weet ook nog dat er vroeger op de site een chatbox was... Die werd op een gegeven moment gesloten vanwege zich misdragende mensen ofzo en die zou in september weer opengaan (was toen juli/augustus)... Ik heb heel september wanhopig 3x per dag op die site gekeken of de chat alweer open was, ik was echt verslaafd, jemig wat triest _O-

ik snapte helemaal niks van die site... kwam niet verder dan mijn eigen profiel me paard versieren ofzo

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:19

renskesanne schreef:
Kirsha schreef:

Jaaaaaa ik ook!

ik snapte helemaal niks van die site... kwam niet verder dan mijn eigen profiel me paard versieren ofzo

Hahahahaha _O-

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:20

de eerste keer dat ik daar kwam snapte ik er ook niets van, ik vond het saai en ging weg, later kwam ik op bokt. toen zat ik helaas nog in me penny tijd :')
en aangezien ik nog maar vier jaar met paarden omga (en twee/drie jaar rijd) is me penny tijd ook zo weer weggegaan _O-