Hoi ,Ik heb een paardenspel gemaakt hij is niet automatisch ik doe alles zelf met de hand dus meld je maar aan !http://freehorse.jimdo.com/lid-worden/Wordt lid !Hij is trouwens nog niet helemaal af maar wel bijna ik zou het leuk vinden als jullie aanmelden !
Sweetgirl1 schreef:Zou je geen reclame willen maken in mijn topic over Horses Everywhere? Doe ik ook niet bij jou Dit zou je kunnen temmen, is volgensmij niet toegestaan
Een tip: eerst afmaken, dan mailen.Ons spel heeft succesvol gelopen, maar door tijd gebrek en een slordige fout van de administratie ligt het stil.200 mails waar we niet door komen
Sorry die wordt nog aangemaakt die staat nu nog even verbergd hij is nog niet klaar maar welke foto wilde jij nou ook alweer mijn mail geeft geen goede linken door !
Oke speciaal voor jou komen er anda's bij oke ! Als jou stal is aangemaakt komen er even geen stallen meer bij
Wilt niemand dat tuig kopen?Als je je al had ingeschreven voor wedstrijden die mailtjes heb ik weggegooid jullie moeten eerst tuig kopen !
Die moet je niet weggooiten, maar juist beantwoorden en uitleggen.Je moet nooit dingen verwijderen, daar krijg je boze mensen mee.