Bij de musical the lion king moest ik in het begin heel erg wennen aan de mensen die (in) de dieren speelden en die je dus ook ziet, maar al snel vallen ze niet echt meer op. Dat zal met die paarden net zo zijn denk ik.
WOW Echt super hoe echt dat lijkt! Ben stiekem best wel jaloers... Zou ook best zo'n paardje willen hebben
Edit: Voor de mensen die het interessant vinden, hier is een filmpje van hoe hij wordt bestuurd http://www.youtube.com/watch?v=h7u6N-cSWtY Ong halverwege komt het paard op
Ik zie dit topic net pas, maar wil nu eerst de musical zien ipv eerst de film die straks uitkomt zien. Echt super mooi gemaakt zeg.
Anoniem
Geplaatst: 19-12-11 22:22
Echt super knap!! Geweldig!! Net alsof er echt emoties in zitten, ik krijg gewoon zin om hem te aaien
rider
Geplaatst: 27-12-11 15:27
Ik heb de musical gezien in London, in het echt is het nog veel indrukwekkender! De eerste vijf minuten van de show is het wat raar, die mensen die de dieren (niet alleen paarden maar ook een gans en diverse soorten andere vogels) besturen, maar daarna kijk je er door heen en vergeet je dat ze er bij lopen. Het is echt waanzinnig hoe ontzettend veel emotie die poppen over kunnen brengen. De musical is zeker een aanrader!