Jongens.. ben helemaal blij.. mijn batterij van de telefoon hield het niet helemaal vol.. helaas... maar ik heb de coolste app ooit gevonden. het is een work-out app en bevat ook paardrijden..
Leuk Mijn eerste rit gereden.., heb je geen internet voor nodig, dus ideaal.. Mijn batterij is niet heel erg naar beneden gegaan vond ik, voor een dikke 2 uur tracken..
Oh dit wil ik ook! Helaas niet geschikt voor mijn nokia, dus ik ben nu aan het zoeken voor alternatieven. Wat ik tot nu toe heb gevonden (nog niet zeker of paardrijden ook in deze apps zit, bij sportypal volgens mij wel)
Ik heb het vandaag ook uitgeprobeert op een stap ritje! echt gaaf. Snelheid in de gallop valt me nog erg tegen (11km/h) dacht dat we dat nog veel harder kunnen Nog eens uitproberen van de week en dan met wat meer tempo
Oud topic, ik weet. Maar kan iemand mij uitleggen hoe ik een sessie moet starten met paardrijden? Als ik op start tik registreert hij het als een hardloop ronde. Als ik een andere activiteit in wil voeren dan moet ik van te voren de afstand en de tijd invoeren? Ik heb de app juist omdat ik graag wil weten wat de afstand en de tijd is die ik afleg.
hmm zal ff kijken. gebruik hem bijna nooit meer. mijn telfoon was leeg nadat hij een half uur aan was haha. mar nu een nieuwe phone. dus maar weer eens proberen.
ik weet wel dat je paardrijden kan instellen. maar als hardlopen is ook geen ramp toch.. als je de afstand en snelheid maar weet?
Hee naamgenootje , hartstikke leuk! Ik gebruik zo'n programma ook regelmatig, dan alleen Endomondo
Piloetje
Geplaatst: 28-10-12 19:01
Nou het is me gelukt! Thanx. Een rit van bijna twee uur, 13 km, en topsnelheid 26,4 km p/u. Best leuk, je kunt ook zien hoe hoog ( 32 m, duinen) en hoeveel calorieën je verbrand. Al betwijfel ik dat. Bijna 1200 calorieën? Ja mijn paard misschien. Ik niet hoor.
Ik gebruik SportsTracker, ook erg handig! Paardrijden is geen optie, maar geeft wel fijne info. Max snelheid, gem snelheid, afstand, route en je kunt alle info ook per kilometer bekijken.