Bekijk de site en geef hier je mening. Dankje! (:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

an heb je tante een paard die kippen wel leuk vind(:kayleighdn schreef:*Mijn paard gaat veel schooien als ik 1x zo'n snoepje geef!
kayleighdn schreef:an heb je tante een paard die kippen wel leuk vind(:
kayleighdn schreef:*In April tot mei gaat het gras weer groeien waardoor er veel suikers en fructaan in het gras gaan zitten dat slecht is voor de hoeven. En JA haflingers kunnen slechter daartegen!
kayleighdn schreef:*Haflingers hebben gevoeligere hoeven!
kayleighdn schreef:*** Een paard die de hele dag hooi eet, eet zich bijna 'dood'.
kayleighdn schreef:*** Ik maak geen reclame, ik ben echt niet voor binnenzetten, maar zet ze in april en mei wat langer in de paddock of bak.
kayleighdn schreef:kayleighdn schreef:*** 6/7 graden of kouder is echt slecht kijk maar eens oP http://www.hoefnatuurlijk.nl/index_js.h ... uctaan.htm
kayleighdn schreef:Ja, dan wou ik het hier bij laten, meer kan ik niet doen. Paarden vinden snoepjes lekker hooor, alle paarden! Maar een aaitje en loslaten als die het goed doen heeft veeeel meer effect.
. Snap je het verschil? Snoepjes zijn misschien een slechte beloning tijdens het rijden (hoewel ik mijn paard ermee stil heb leren staan), maar voor vrijheidsdressuur dan weer niet. kayleighdn schreef:Bedankt voor je mening hoor! Nog even een complimentje voor je leuke foto's van jou en je paard. En van dat fructaan moet je toch nog even lezen.
kayleighdn schreef:Ik ben jonger dan jou dus ik kan toch niet gelijk hebben denk ik maar mijn hoefsmid. Heeft wel wat meer ervaring dan jou(sorry, sorry) Maar jij bent student en mijn hoefsmid heeft al heel wat diploma's van loswerken, rijinstructeur, clincgever, grondwerk enz. En sorry maar ik luister naar hem.
kayleighdn schreef:Ja, dan wou ik het hier bij laten, meer kan ik niet doen. Paarden vinden snoepjes lekker hooor, alle paarden! Maar een aaitje en loslaten als die het goed doen heeft veeeel meer effect. Bedankt voor je mening hoor! Nog even een complimentje voor je leuke foto's van jou en je paard. En van dat fructaan moet je toch nog even lezen. Ik ben jonger dan jou dus ik kan toch niet gelijk hebben denk ik maar mijn hoefsmid. Heeft wel wat meer ervaring dan jou(sorry, sorry) Maar jij bent student en mijn hoefsmid heeft al heel wat diploma's van loswerken, rijinstructeur, clincgever, grondwerk enz. En sorry maar ik luister naar hem.
.kayleighdn schreef:ja, iedereen zijn eigen mening. Als er 2/3 mensen zijn die hetzelfde denken zegt niet dat dat dan gelijk waar moet zijn.(sorry voor mijn eigenwijsheid hoor) Maar sabine, als jij iets denkt hoeft dat niet meteen waar te zijn.(sorry)