Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Paarden staan daar verdorie 22 uur per dag op stal, en die moeten jou zeker wat gaan leren over paardenwelzijn.
Julia_14 schreef:DE paardenschool van Nederland, maar geen greintje weiland te bekennenPaarden staan daar verdorie 22 uur per dag op stal, en die moeten jou zeker wat gaan leren over paardenwelzijn.
daar worden weides/paddocks van gemaakt..Roosii3jJ schreef:heb er al zo vaak over na zitten denken om deze opleiding te doen.. Ik wil dan wel de horse en health opleiding doen!
Ik ben nu bezig mijn een opleiding paraveterinair, en na het afronde hier van wil ik alsnog door gaan voor paarden denk ik!
Lijkt me tog wel heel leuk.
Vraag me alleen wel af of het ook nog slecht staan aageschreven?
Als jij je Havo diploma met mooie cijfers (lees: voldoendes, paar zevens en misschien zelfs achten) hebt behaald, kun je echt het HBO wel aan hoor! Maar je moet wel overal je best voor blijven doen, en niet bij het minste geringste moeilijke onderdeel denken "Oh, dit is te hoog gegrepen voor mij, dit kan ik niet"

MaaikeMo schreef:Heb ze gewoon niet gezien, en waarom zouden ze 22 uur lang op stal staan? heb je al die weilanden gezien?? Daar zit toch wel een flink wat hectare grasland omheen zeg! (Ik bedoel hiermee de parkeerplaatsen van HE en het veld naar de kassa's toe.)@ Horseydude: Nee ze hebben er geen stallen, ze staan in de lokalen en gangen van het schoolgebouw
Haha tuurlijk hebben ze stallen
Als je een rondje over het terrein loopt kom je langs allerlei stallencomplexen. corientjuhh schreef:Maar ze zeggen dat HBO heel erg tegen valt hoor
Heel veel mensen gaan na de HAVO naar het MBO omdat HBO best wel te hoog gegrepen is

Roosii3jJ schreef:Helaas is die 22 uur op stal voor voor meer paarden de realiteit..
Hebben ze ook niet iets van een zomer weide? of paddocks?
Weet niet of iemand een 'clinic' heeft gezien van een leerling en leraar van Deurne? Maar dat paard werd omlaag gezaagt, en flink ook! Dit zag je heel goed

In het 2e filmpje allemaal oud klasgenootjes van mij te zien. Ik heb namelijk 1 jaar HBO paardensport gedaan