Whahaaaa ik maar denken dat het moeilijk is om een internet-site te bouwen. Maar dankzij de sitebuilder van mijn .... ehhh hoe noem je dat??? was het toch nog redelijk makkelijk. Hij is niet zo geavanceerd, maar wie weet komt dat nog in de toekomst. Vooralsnog ben ik best tevreden over het eindresultaat.
Mooie site hoor! Die palomino (of hoe ze dat anders noemen in de quarter wereld ) van je is echt een geweldig mooi beest zeg! Wel jammer dat het zo ver weg is, anders had ik ook wel een buitenrit komen maken.
Zicootje
Geplaatst: 08-09-09 15:41
vind je site mooi geworden hoor! krijg gelijk zin om een weekendje bij je te boeken.. je staat in ieder geval bij mijn favorieten dus wie weet lukt het me dit jaar nog....
Laatst bijgewerkt door Zicootje op 08-09-09 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt
jannie8
Geplaatst: 08-09-09 15:43
mooie site hoor
racinggirl
Geplaatst: 08-09-09 20:01
Ziet er goed uit succes ermee
Silence
Geplaatst: 08-09-09 20:02
Leuk hoor, nog even nalopen op typefoutjes en dan komt het helemaal in orde.
De trektocht vind ik nogsteeds super klinken, dus dat ga ik komend voorjaar zeker inplannen.
Zack
Geplaatst: 08-09-09 21:12
Miepie1980 schreef:
Knap werk. Wil niet zeuren maar het is wel vermoeiend om te lezen omdat de letters wat weg vallen tegen de achtergrond.
Miss je beeldscherm anders instellen? ik heb er geen last van namelijk.
@laura.. moet even zoeken hoor naar de spelfouten. Heb ze nog niet gevonden. Kan wel een spellingscontrole downloaden, maar..... die is engels.. zuchttt... Nou als ik straks ff puf heb ga ik wel even zoeken.
@freespirit intekenen hoeft niet, het gaat gewoon op afspraak.