Jep klopt, er niets aan de hand met beide die op de bok zaten het kwam van het hout wat tegen de achterbenen aan kwam, dit was het paard niet gewend. Doordat de menner bukte en eraf sprong is hij niet geraakt
Ik zag het ook op tv. Bij sport, levensgevaarlijk ofzo. Maar daar zeiden ze dat hij wel werd geraakt, nog net niet op zijn slaap, dus hij had mazzel, maar hij had wel zijn kaak gebroken.
JA ik wilde net zeggen, as die een klap had gehad, heeftie flink zijn kaak gebroken, potver, je zou er maar zo één voor de wagen hebben. Vind wel dat het andere paard zich goed houdt!
xDon
Geplaatst: 12-06-09 15:33
Marchador schreef:
Het lijkt echt of hij geraakt wordt, ik dacht al.. een wonder dat hij nog kan staan na zo'n trap! Gelukkig goed afgelopen!
dat dacht ik idd ook!! aangezien zn pertje eraf vloog! Die heb een engeltje op zijn schouder dat wel!
Snippergroen
Geplaatst: 17-06-09 14:19
Dát is nou een Rotbok. En dat kan je op 2 manieren zien Auch!!
Shayla
Geplaatst: 21-06-09 14:43
Blijft inderdaad een video om van te schrikken ! Man is inderdaad geraakt Je verwacht ook niet dat een paard zo hoog boven een schot uit kan komen.
Wat is er nou waar? Is hij geraakt of niet, lijkt me wel sterk dat hij dan nog even "zomaar" van de bok afspringt? Het tweede paard was beleerd om niet mee te rennen als de nieuwe door het lint gaat stond in het 2e filmpje;
volgens mij is ie 2 keer geraakt in zijn gezicht maar door zijn snellere reactie van eraf springen niet in zijn borst... zo begreep ik het... maar goed hij heeft wel een engeltje gehad!