Bij barrelracen e.d. in de western is dit wel een normaal verschijnsel. Maar aan de andere kant; trappen bij het aangaloperen, of een flinke mep met de zweep bij 'engels rijden' ...wat is het verschil?
vind dit wel redelijk "normaal" nog om het zo maar te zeggen. met barrelracen gaat het er gewoon vrij heftig aan toe. kan zo ook niet zien of hij sporen aan heeft(geloof het haast niet eigenlijk)
maar ik zie niet waarom dit erger zou zijn als bijv. het been geven met een paar flinke sporen
Brittol
Geplaatst: 08-05-09 18:41
Op veel Australische cattlestations rijden ze ook zo, maar ze zijn wel erg goed voor de paarden. Vind het niet zo schokkend om eerlijk te zien, heb het 20 keer erger gezien..
Zo hard trappen ze geloof ik nou ook weer niet hoor..
_Zsazsa_
Geplaatst: 08-05-09 19:05
Normaal? In mijn ogen niet, dit vind ik geen paardrijden. Schoppen, om weg te rijden en een paard loeihard om een boom heen trekken ook niet, en remmen op het bit lijkt me ook niet helemaal normaal.
ik ben het met _Zsazsa_ eens Ik geef mijn pony ook wel eens een tik of een schop(je) Maar alleen als ie niet voorwaarts is ofzo Maar meestal is ie wel voorwaarts
Bij barrelracen e.d. in de western is dit wel een normaal verschijnsel. Maar aan de andere kant; trappen bij het aangaloperen, of een flinke mep met de zweep bij 'engels rijden' ...wat is het verschil?
*Kuch* Sorry?
barrleracing is toch western rijden Of niet soms?
YMJArabians
Geplaatst: 10-05-09 12:22
Bizzybijtje schreef:
Bonjoy schreef:
*Kuch* Sorry?
Ja, maar western is nog véél breder en meer dan enkel barrel racing....
Anoniem
Geplaatst: 10-05-09 12:24
Bonjoy schreef:
Bizzybijtje schreef:
Ja, maar western is nog véél breder en meer dan enkel barrel racing....
Ja, maar dat snapt mijn linkerneusgat ook nog Ik bedoelde dat het een onderdeel van western is
Het is gewoon een boerenpummel die even stoer wil doen op de film en zo staan er nog een miljoen op YouTube. Het staat niet voor een sport op zich. De titel is ook cinisch bedoeld denk ik zo. Crazy Horse was een opperhoofd. Daar je gewoon commentaar kunt geven op de YouTube site zelf, lijkt het me niet echt handig om op bokt YouTube filmpjes te gaan gebruiken om een topic te openen wat je er van vindt, tenzij je zelf de getoonde ruiter bent...