cool, je kunt ook zappen tussen chats.. leuk heb al paar rare gesprekken gezien (o.a : wil je anaal bevredigd worden? ) hhhmm
Hmmz, interesting..Waarom kom ik tijdens het zappen ook chats over dbb en ericr tegen?Lekker fake zo.
Kanelly schreef:Hmmz, interesting..Waarom kom ik tijdens het zappen ook chats over dbb en ericr tegen?Lekker fake zo.Wat is er fake dan?
Nou het komt op mij nogal nep over zo.Nogal toevallig als ik hier lees over dbb en ellegirl en ericr en als ik ga kijken, chatten ze er nog over..Toeval? Zou kunnen... maar het valt op
Oh niemand ziet wie je bent hoor, je heet of 'de een' of 'de ander' maar kan nou niet zeggen dat ik de juiste spraakzame mensen tref
grinn, gewoon onzin gaan banketstaaf en vooral je naam niet noemen maar dat doen mensen in de gesprek waarin ik nu kijk wel heerlijk droog
mensen waarbij ik nu kijk (klinkt fooout) zitten allebei voor t eerst op tjetter... weten dus echt niet dat ze worden bekeken
Ik durf te wedden dat ik nu met een bokker mee lees, gaat over paarden Wordt nu gezegd dat diegene een topic zag op een forum, wie o wie is dit
Kanelly schreef:Oh niemand ziet wie je bent hoor, je heet of 'de een' of 'de ander' maar kan nou niet zeggen dat ik de juiste spraakzame mensen tref weet ik,maar toch..
ik heb het gevoel da tik nu in een gesprek van een bokker ben van een topic op een forum... (springen en dressuur )
Gaat nu over dat ze allebei singel zijn, geweldig Dus ik zoek een bokker met verzorgpony die vrijgezel is
Nijn schreef:Gaat nu over dat ze allebei singel zijn, geweldig Dus ik zoek een bokker met verzorgpony die vrijgezel is is dat die van 3 jaar en de ander al een half jaar single?