Nu wil ik natuurlijk niet heel flauw zijn, maar de school vindt het gewoon niet de bedoeling dat jullie je bezig houden op dat soort sites, waarschijnlijk blijft er dus geen enkele site over waar je wel op kunt. Ga gewoon aan je schoolwerk en ga thuis weer op msn.
Op mijn werk is niets geblokkeerd hoor.. ik moet regelmatig op hyves voor mn werk. Kun je niet ff de stad in gaan in je tussenuur? Of een vriendin lastig vallen?
Misschien werkt Yahoo wel? http://webmessenger.yahoo.com/ Je moet zelf wel een yahoo-adres aanmaken, maar kan wel met vrienden met msn-adressen chatten. Bij ons is helemaal niets geblokkeerd
wat vind ik het dan toch altijd weer makkelijk dat we laptop mee kunnen nemen en daar gewoon draadloos internet hebben zeg
Eleionomae
Geplaatst: 12-02-09 15:16
Wees blij dat je iig nog op bokt kunt Ik vind het niet meer dan logisch dat je op school niet op msn kunt. School is school en geen chat sessie. Daarnaast willen ze als school ook niet verantwoordelijk zijn voor eventuele pesterijen via msn..
Ja, lijkt me ook heel logish. Ik neem aan dat er ook wel ergens een internet ruimte in de stad is waar de school is waar je in tussen uren en pauzes heen kunt om je te vermaken met de computer?
Eleionomae
Geplaatst: 12-02-09 15:30
Als je in een stad woont waar een bieb is kun je tegenwoordig meestal zelfs gratis internetten in de bieb