Ik zingend op Friese ruin Fabian tijdens Paard 2009

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mindfields

Ik zingend op Friese ruin Fabian tijdens Paard 2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 21:47

http://www.youtube.com/watch?v=CebnwB0M00k

Ik had nog steeds de griep vandaag dus stemmetje klinkt niet zoals normaal, maar het is toch wel een grappig filmpje :D

Camera is niet te best, slaat soms over, tijd voor een goeie zeg ik, maarja ff geen geldjes daarvoor nu.

Ik ga nu bezig een nieuwe zingen-te-paard act in elkaar zetten, wordt een medley met verschillende liedjes zodat het wat afwisselender is. Vandaag was de eerste keer dat ik zong op een paard, afgezien van het oefenen donderdag dan. Maar het was zo onwijs leuk om te doen!

En die brave Fabian, hij was helemaal moe na de tweede keer vanmiddag. Geen conditie. Ik heb hem geleend van Rita Visman om deze act te kunnen doen, en hij heeft het allemaal braaf gedaan die arme vent haha. Ik vond zelf mijn jurk erg gaaf zo, en dan dat wapperende haar van mij erbij hahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:51

Wat gaaf zeg! Dit doe ik ook maar dan klinkt het niet zo zuiver. :D
Ik vind dat je mooi zingt hoor, en dan ook nog terwijl je op een galopperend paard zit. +:)+

Julia

Re: Ik zingend op Friese ruin Fabian tijdens Paard 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:55

Wat onwijs gaaf!! :D Jammer van de kwaliteit van het filmpje, maar ik vind 't echt onwijs knap dat je zo blijft zingen op een galopperend paard! Super leuk nummer uitgekozen ook!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 22:08

Elessar schreef:
Wat onwijs gaaf!! :D Jammer van de kwaliteit van het filmpje, maar ik vind 't echt onwijs knap dat je zo blijft zingen op een galopperend paard! Super leuk nummer uitgekozen ook!

haha thanks! Ja het is niet makkelijk, laat staan met griep, maar als mijn stem weer normaal is gaat het vast wel makkelijker dan vandaag.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 13:21

Verder niemand een mening erover? Ik denk nou dit hebben ze nog nooit gezien haha twee reacties :') -O-

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 13:22

Die act was verleden jaar al te zien door een andere amazone op een Fries, meen dat het Zelhem was.

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 13:32

ik vond het zeker niet slecht gezongen zag er erg leuk uit. volgende keer mischien meer varitie in de kur/proef had leuker en origineler geweest.! succes ermeer verder.

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:19

Ik vind het zelf niet zo heel interessant om naar te kijken. Iets meer creaticiteit en variatie had leuker geweest. Wel leuk gedaan hoor.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:23

ik mis ook de passie... Ik doe het je wellicht niet na, maar ik vind het een beetje zonde dat je alleen rondjes rijd.

Een paardenshow is toch meer rijkunst dan zingen vind ik persoonlijk. En dat mis ik in deze.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 14:24

Het is dan ook op zeer korte termijn ontstaan dit idee. Daarom ben ik nu bezig een uitgebreide act te bedenken met een ander paard, een van mezelf,d ie alles kent en dan ook nog verschillende liedjes en stukjes enz. Dan wordt het al een stuk boeiender, dit is indd rechttoe rechtaan racen.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:29

Oke ik ben benieuwd :)

Het idee is leuk, maar dit filmpje vind ik idd wat saai :)
Je kunt er vast wat mooiers van maken ;)

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:20

klint opzich goed... maar ik zou er ook een kür van maken.
Net zoals Rosanna Hofman vind ik dan veel spectaculaider :o

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:51

super zeg; en je blijft zuiver ondanks de beweging; jij hebt vast een héle goede ademtechniek :D

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:11

wat meer variatie zou het idd wel leuker maken, maar ik vind het toch erg knap
ik doe het je niet na! :P
ben benieuwd naar je nieuwe act!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:17

Ik moest zeggen dat ik het wel komisch vond om te zien.
Maar inderdaad niet bijster interessant, al denk ik wel dat je er wel meer van kan maken!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 19:25

Hihi nou ik vind het zelf ook dolkomisch hoor, moet elke keer weer lachen op het moment dat ik mezelf zie aangalopperen en mn haar begint te wapperen haha.

Ja joh dit was zo kort dag de voorbereiding, we hebben het voor de gein eigenlijk gedaan. Maar het smaakt naar meer dus gaan we er nu een leuke complete act van maken.

Pessade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 23:34

Knap gedaan! Ik doe het je niet na. Althans niet zonder al het publiek weg te jagen vanwege mijn ietwat vals stemgeluid! :D
Gewoon mee doorgaan en verder uitwerken, zo'n act moet groeien. Al maak je het jezelf wel erg moeilijk! Chapeau....

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 00:46

pitbullgup schreef:
klint opzich goed... maar ik zou er ook een kür van maken.
Net zoals Rosanna Hofman vind ik dan veel spectaculaider :o

Heb haar gezien en ze zong toevallig het zelfde nummer :D
Ook reed ze op een fries, alleen had ze er idd meer een kür van gemaakt.
Dit wil niet zeggen dat ik voor jou geen petje af neem hoor. Vindt het knap dat je je ademhalingstechniek zo voor elkaar hebt.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 00:57

Ik kon 1 filmpje van Rosanna vinden nadat ik hier in het topic las dat zij ook zoiets gedaan heeft, en dat was het nummer Que Cera, weet je zeker dat zij dit nummer ook deed?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 00:58

Sta er ook niet van te springen eerlijk gezegd, kwaliteit van dat soort microfoons is vaak ook bagger, je hebt vast wel een goede stem maar vind die er even niet zo uitkomen.
Maar gezien de voorbereiding is het wel te begrijpen :)

Ik herinner me trouwens een leuke act:

Vrouw in deftige kledij komt op andalusier binnen en begint op klassieke muziek kur te rijden, heel netjes. Plots bevestigt ze de teugels aan haar buik (met zo'n ring), speelt er bonjovi en ging madam strippen (en onderwijl wel galopappuyementen er blijven uitrijden en zo!!): de hoed af, lange haar uit de knot, vestje af, en verder ging ze ook (gelukkig) niet, maar dat was wel gaaf. Was al jaren geleden en toen zag je nog niet zo snel iemand 'zonder handen' op zo'n niveau rijden en het was ook erg leuk.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 01:01

poes schreef:
Sta er ook niet van te springen eerlijk gezegd, kwaliteit van dat soort microfoons is vaak ook bagger, je hebt vast wel een goede stem maar vind die er even niet zo uitkomen.
Maar gezien de voorbereiding is het wel te begrijpen :)

Dat zal ook de griep zijn hoor denk ik, ben echt doodziek geweest afgelopen week, 40 graden koorts en al, en had op zondag nog steeds geen stem, geen lucht en zat nog steeds helemaal vol met snot :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 01:04

En dat zal ik helemaal geloven eens ik je dan zuiver mag horen zingen (volgens mij is het vooral de geluidsinstallatie + camera die het hem doet) :D

Sja van die rosanna hofman word ik ook niet warm of koud, er mist iets... Het is ook heel moeilijk om het zingen bij het bewegen van het paard te laten passen vind ik.

Conclusie: ben toch héél benieuwd wat je ervan gaat maken :j

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 01:38

poes schreef:
En dat zal ik helemaal geloven eens ik je dan zuiver mag horen zingen (volgens mij is het vooral de geluidsinstallatie + camera die het hem doet) :D

:D Er staan meer filmpjes op youtube van me, van optredens met mijn band:

http://www.youtube.com/watch?v=FmPNR-m3Xbo

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 02:25

Dat je kan zingen wist ik al wel, ik haal het er wel uit tussen de nare microfoons en bagger camera door :D
Vind het helemaal niet slecht klinken, 't is alleen een beetje recht aan met rijden. (rondjes dus)

Ik heb zoiets ook eens gezien op CSI Twente, was ook op een Fries, zij deed rijtechnisch wel wat meer maar dat zingen was niet veel bijzonders. (maar ja, op een paard zal dat ook niet makkelijk zijn)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 02:30