Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SMDR93

Berichten: 426
Geregistreerd: 17-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 14:03

Cardy schreef:
Lastig Remy, zeker omdat je dat onderdeel wep echt nodig hebt..


Hier zojuist weer een bestelling geplaatst, deze 4 horloges komen eedraags mijn kant op:

[ [url=m/wPyDM5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dtnkel.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Lhe0B3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AETv0l.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb je een link van het eerste horloge?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 14:37

Iemand idee hoe de portemonnees zijn van Ali?

Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 14:42

Ik zal morgen even linkjes geven :D

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 15:51

Stamper schreef:
Iemand idee hoe de portemonnees zijn van Ali?


Die van mij gaat al bijna 7 maanden mee. Een van de drukknoopjes begint nu wel los te komen.

Ik ben er dus zeer tevreden over!

Dit is de link hij is nu overigens wel €1.5 euro duurder als destijds.
Nieuwe Mode Vrouwen Portemonnee Portemonnee Matte PU Lederen Dubbele Rits Lange Portemonnee Dames Dag Clutch Kaarthouders monedero DB5693
http://s.aliexpress.com/FvmUnUnE
(from AliExpress Android)

lor1_1984

Berichten: 12049
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:05

Die van mij is vergelijkbaar met deze:
https://nl.aliexpress.com/item/women-co ... 33a3b2fb5e
Ik heb er alleen 1 met dierenprintjes en in ruitvormige vlakken.
Hij had een hele sterke geur en die geur ruik je nu nog steeds een beetje maar hij is fijn in gebruik, makkelijk terug te vinden in je tas door het formaat en de kleuren, het lijkt op de foto's op leer maar is in werkelijkheid eerder plastic oid.
Degene die ik heb was €8,21 en was toen ook te koop op de markt voor €25,-.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:00

Stamper schreef:
Iemand idee hoe de portemonnees zijn van Ali?


Ik heb er een en die is prima.

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 18:07

Ali is geen merk he.. De kwaliteit kan onderling enorm wisselen per seller. Sommige portemonnees van ali zullen dus perfecte kwaliteit zijn en anderen zullen uit elkaar vallen van ellende. Als je wilt weten hoe de kwaliteit van een specifiek product is kan je het beste even de reviews checken, daar staat meestal genoeg. Als een item geen reviews heeft koop ik het sws niet.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 20:35

Thanks voor de linkjes!!! :)

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 10:40

Heeft iemand hier al gemerkt dat als je selecteert op gratis verzenden, dat er bij aanklikken van het artikel ineens staat dat naar Nederland er toch verzendkosten bij komen? Geen idiote bedragen gezien tot nu toe, maar wel tot pakweg 2 euro.

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 10:42

Klopt, heeft te maken met een of andere bug. Naar wat ik begreep, wordt dit nog hersteld.

Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:07

Siamsmeesje schreef:
Heeft iemand hier al gemerkt dat als je selecteert op gratis verzenden, dat er bij aanklikken van het artikel ineens staat dat naar Nederland er toch verzendkosten bij komen? Geen idiote bedragen gezien tot nu toe, maar wel tot pakweg 2 euro.


Ik had dat ook met eentje, maar dan kwam er 50 euro aan verzendkosten bij haha. Verkoper een bericht gestuurd en na bestelling geplaatst te hebben, heeft verkoper de kosten eraf gehaald.


Cardy schreef:
Hier zojuist weer een bestelling geplaatst, deze 4 horloges komen eedraags mijn kant op:

[ [url=m/wPyDM5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dtnkel.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Lhe0B3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AETv0l.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hierbij de linkjes:

ALANGDUO L30T Smart Polsbandje Hartslagmeter Alarm Stappenteller Fitness Tracker Slaap Stap Armband Bluetooth Kleurrijke display
http://s.aliexpress.com/U7vQ3QFN
(from AliExpress Android)

Vrouwen horloges saat Kunstleer Analoge Quartz Mode Horloges dames horloge Relogio feminino reloj mujer Klok tijd reloj
http://s.aliexpress.com/fU3iQrUF
(from AliExpress Android)

2017 nieuwe hot verkoop brand soxy gold polshorloge eenvoudige stijl Mesh Riem Vrouwen Quartz Horloges Fashion Hollow Designer Dames horloges
http://s.aliexpress.com/jmqyiqyE
(from AliExpress Android)

2017 bobo bird horloge vrouwen geschenken japan move 2035 hout band quartz houten horloges voor vrouwen relogio feminino c-m19
http://s.aliexpress.com/jQBVjMne
(from AliExpress Android)

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 12:26

Ok, dan wacht ik het voor een aantal artikelen even af, maar ik wilde juist een Hoodie gaan bestellen die al een poosje in m'n mandje ligt. Dan mail ik die verkoper eerst wel, en dan zien we wel. In het ergste geval wacht ik dan nog wel even :D

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 13:35

Wow, ik heb gisterenmiddag een dispuut aangemaakt (kon inderdaad pas vanaf 10 dagen na verzenden) en ben gegaan voor full refund. Kreeg ik vanmorgen al een berichtje van Ali dat het dispuut al gesloten wordt en ik inderdaad full refund krijg. Dat had ik niet zo snel verwacht, is super van Ali *\o/*

Weten jullie dat er op facebook ook een best aliexpress buys groep is? Erg leuk!

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 14:48

Remy schreef:
Wow, ik heb gisterenmiddag een dispuut aangemaakt (kon inderdaad pas vanaf 10 dagen na verzenden) en ben gegaan voor full refund. Kreeg ik vanmorgen al een berichtje van Ali dat het dispuut al gesloten wordt en ik inderdaad full refund krijg. Dat had ik niet zo snel verwacht, is super van Ali *\o/*

Weten jullie dat er op facebook ook een best aliexpress buys groep is? Erg leuk!



Ik heb een tijdje in die groep gezeten maar kreeg opeens allerlei vage vriendschap verzoeken. Ben er toen uit gegaan en sindsdien nergens meer last van.

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 15:01

Had dus een bikini besteld, maar de maatvoering klopte niet. Maat M stond omschreven als 34-36, dus die had ik besteld. Blijkt maat M dus wel als een normale maat M te vallen, dus die was te groot. De verkoper heeft voor shippingkosten een nieuwe bikini opgestuurd, maar eist nu dat ik hem nu al 5 sterren geef want hij heeft wel een nieuwe verstuurd (bikini was 5 euro en ik heb 3 euro shippingkosten opnieuw betaald voor de vervangende bikini). Blijft er maar over doorgaan want anders krijgt hij z'n geld pas wanneer ik hem bevestigd heb en zijn familie moet eten. Ik heb inmiddels in 2 dagen tijd 8 berichten van 'm gehad wanneer ik hem zijn 5 sterren ga geven. Ben blij als dat ding binnen is, dan geef ik 'm z'n 5 sterren en dan ben ik er vanaf, maar heb ze wel de tip gegeven om misschien de maat omschrijving toch eens aan te passen :+

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 15:04

Anoniem schreef:
Had dus een bikini besteld, maar de maatvoering klopte niet. Maat M stond omschreven als 34-36, dus die had ik besteld. Blijkt maat M dus wel als een normale maat M te vallen, dus die was te groot. De verkoper heeft voor shippingkosten een nieuwe bikini opgestuurd, maar eist nu dat ik hem nu al 5 sterren geef want hij heeft wel een nieuwe verstuurd (bikini was 5 euro en ik heb 3 euro shippingkosten opnieuw betaald voor de vervangende bikini). Blijft er maar over doorgaan want anders krijgt hij z'n geld pas wanneer ik hem bevestigd heb en zijn familie moet eten. Ik heb inmiddels in 2 dagen tijd 8 berichten van 'm gehad wanneer ik hem zijn 5 sterren ga geven. Ben blij als dat ding binnen is, dan geef ik 'm z'n 5 sterren en dan ben ik er vanaf, maar heb ze wel de tip gegeven om misschien de maat omschrijving toch eens aan te passen :+


Ik zou dus zo iemand gewoon een duidelijk bericht terug sturen dat ie moet stoppen met zeuren en dat ie anders maar 1 ster krijgt _O-

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 15:16

Ik reageer er nu gewoon niet eens meer op, en die 5 sterren krijgt ie als het product daadwerkelijk past _O- Met daarin wel ook de mededeling dat de maat dus totaal niet klopt _O-

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 15:35

Ik heb dat blackhead masker spul binnen. Heerlijk lekker eraf pulken :+ Er is nog meer in Duitsland staat er dus ben benieuwd of dat deze week binnen komt.

Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 15:39

vonneke schreef:
Stamper schreef:
Iemand idee hoe de portemonnees zijn van Ali?


Ik heb er een en die is prima.



Hier 1 die met 2 weken kapot was. Een leren heren portemonee en een hele naad uitgescheurt.

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 07:46

Ik heb vandaag voor het eerst iets besteld via Ali, ik vraag mij af hoe lang het duurt voordat je het thuis ontvangt? Ik hoor daar namelijk heel veel verschillende dingen over en het zou natuurlijk leuk zijn als hij mee kan op vakantie! :)

Laurievc

Berichten: 4425
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 07:47

Het mag tot 12 weken duren :) Verschilt enorm! Sommige dingen zijn er na 2 weken en andere dingen gaan er ook echt 12 weken over doen haha! :)

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 07:55

We gaan het zien! Ik hoop zsm ga met 2.5 week weg, maar ga eind van de zomer nog een keer dan zal die er sowieso zijn.

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 08:31

2,5 week is krap hoor.
Maar je kan geluk hebben. :D

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 08:32

Mijn oorbellen waren gelijk kapot...ook maar 50 cent maar toch haha.

haan

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: in het hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 09:55

_/-\o_ 0.24 teruggekregen van de jas :D