Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 21:42

Dat is schandalig!! Rouwkaarten krijgen normaal voorrang!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 21:45

Ze zijn vorige week zaterdag verstuurd, dus dan zou hij maandag aanmoeten komen (exact een week terug dus), maar tot op heden nog steeds niks :( Heb contact gehad met een vriendin over de tijden.. je zou de uitvaart erdoor missen, zeg..

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 22:14

Ik heb zojuist ook een diamant schilderij besteld, ik ben benieuwd! Zowel wanneer het binnenkomt als hoe het eruit ziet :D

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:02

Over zeven dagen korting ivm zesjarig bestaan. Ik wacht denk ik even met de rest.

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 07:40

Tallie1979 schreef:
Ik heb van de week weer goodies besteld, een tas, hangertjes en klokjes. :P

Dispuut geopend voor iets wat ik na bijna 2 maanden nog niet heb ontvangen, waar kan ik zien dat het terug is? Ik gebruik de app :)


Bijna twee maanden? Dan kan het nog aan komen hoor. Ik moet op bijna alles minstens twee maanden wachten.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 17:08

Afbeelding
Betekent dit dat het in Nederland is?

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 17:09

Ja, het is bij PostNL binnen en daar gesorteerd.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 17:09

Oh tof! :D
Dan zou hij dus dezer dagen kunnen arriveren toch?

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 17:10

Ja, maar je moet tekenen? Dat vind ik wel opvallend?

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 17:11

Groot pakje?

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 17:12

Sammie schreef:
Ja, maar je moet tekenen? Dat vind ik wel opvallend?

Ja klopt, heeft een grotere waarde (niet lekker snugger van me nagedacht ivm invoerrechten) en groter pakketje inderdaad . Maar dit is door de verzender aangegeven.

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 17:31

Ik heb mijn sokken ook binnen en ik vind ze helemaal geweldig.Afbeelding

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 18:47

Ohh die zijn leuk!

Ander pakketje komt ook deze week denk ik :j

mairead

Berichten: 3215
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Op de grens tussen Noord- en Zuid-Holland.

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 18:50

Die sokken! _/-\o_

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:17

Diablo schreef:
Tallie1979 schreef:
Ik heb van de week weer goodies besteld, een tas, hangertjes en klokjes. :P

Dispuut geopend voor iets wat ik na bijna 2 maanden nog niet heb ontvangen, waar kan ik zien dat het terug is? Ik gebruik de app :)


Bijna twee maanden? Dan kan het nog aan komen hoor. Ik moet op bijna alles minstens twee maanden wachten.


Nou, ik had nog maar 10 dagen voor een dispuut, kon niet anders dus..

Maar had het vandaag terug op mijn rekening. :)

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 03:47

Ik had wat besteld wat na 10 dagen nog niet verzonden was, dus ik m'n bestelling gecanceld.
Krijg ik net, 3 dagen later, ineens een mailtje dat mijn verzoek is afgewezen en 2 tellen later een 'your order is shipped'.

Mysterie van de niet kloppende zaadjesbestelling is ook nog niet opgelost, heb een verzoek gekregen om een foto te maken en toen ik vroeg of dat van de door hun verzonden bestelling of die van de naamloze zaadjes moest zijn kreeg ik geen antwoord meer. -O-
Net maar een foto gemaakt en erbij gezet welke nummers ik heb ontvangen, blijkt dat ik 1 nummer dubbel heb ontvangen en laten dat nou net de meloenen zijn waarvan ik volgens het lijstje 1 mis.
Had 2 verschillende soorten besteld: minimeloentjes en kubusmeloenen maar deze zakjes zijn identiek qua inhoud.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 06:06

Oh jij ook al problemen?
Mijn pakket is vannacht succesvol afgeleverd volgens de track en trace code. -O-

Froukje
Forever young

Berichten: 10840
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 07:37

Grote kan dat ie straks bij het postkantoor staat en je een briefje in je bus vind dat je hem kunt ophalen.

Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:08

Ik ben wel heel benieuwd naar de zaadjes, als iemand zaadjes heeft die opkomen, dan wil ik heel graag weten welke zaadjes en waar ze weg komen! :) Wel vervelend dat het niet klopt....

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:49

Je weet dat kubusmeloenen zo groeien omdat er een bekisting omheen geplaatst wordt toch?
Net zoals je een bonsai niet krijgt door het type zaad maar door de snoeitechniek.

Ik hoop in elk geval voor je dat het op te lossen is. Zaden zou ik via Ebay doen. Premier seeds direct heeft nl mooie prijzen en je hebt het binnen een week in huis. En je weet dat het geen scam is :P

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 12:27

Ik ga binnenkort voor de eerste keer ook wat bestellen bij Alieexpress, zodra ik mijn loon binnen heb! *\o/*

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 14:12

Grainey schreef:
Ik ben wel heel benieuwd naar de zaadjes, als iemand zaadjes heeft die opkomen, dan wil ik heel graag weten welke zaadjes en waar ze weg komen! :) Wel vervelend dat het niet klopt....

Ik heb de lithops bunny ears 'blue' en de multicolor peppers gisteren net ingezaaid, wil wel een update geven als er wat opkomt enzo. :)


Spruit schreef:
Je weet dat kubusmeloenen zo groeien omdat er een bekisting omheen geplaatst wordt toch?
Net zoals je een bonsai niet krijgt door het type zaad maar door de snoeitechniek.

Ik hoop in elk geval voor je dat het op te lossen is. Zaden zou ik via Ebay doen. Premier seeds direct heeft nl mooie prijzen en je hebt het binnen een week in huis. En je weet dat het geen scam is :P

Zoiets vermoedde ik al idd, maar ik wilde meloenen en vond die kubusmeloenen wel grappig en ze waren dezelfde prijs als de gewone meloenen.
De minimeloenen zijn geloof ik geen bonsai maar een andere meloensoort, lijkt wel op watermeloenen maar zijn veel kleiner en zouden naar komkommer smaken.
Op Ebay bestel ik niet, ik snap die site niet. :o

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 14:43

Die heb ik vorig jaar op ebay bestelt, cucamelon/muismeloen is de naam hier :) duurt erg lang voor ze opkomen en ze wat de lucht ingaan. Maar als ze gaan dan is het loos! Ze zijn lekker friszuur en goed in te maken ^^

Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:05

Haha, wel grappig, ik ben op safe gegaan dit jaar met watermeloen en oranje meloen zaadjes uit het tuincentrum :o , maar leuk om te zien dat veel meer mensen met meloenen bezig zijn :D Voor mij is het de eerste keer dit jaar, dus het zal mij benieuwen. Ik heb vorige week gezaaid, en binnen 2 dagen kwamen de eerste op, nu staan er 10 van de 25 dus hier gaat het helemaal goedkomen. Er zaten zo'n 60 zaadjes in elk zakje (wat moet je met zoveel zaadjes? := ), dus met een beetje geluk kan ik er de komende 3 jaar nog mee vooruit of in ieder geval volgend jaar.

Als ik dan op Ali kijk, dan heb ik sowieso een beter gevoel bij zaadjes van 'gewone' planten zoals hortensia, hibiscus (met megagrote bloemen, die is zoooo mooi aangezien ik er hier al 1 heb staan <3 ) phlox of lelies oid. Dan lijkt mij dat je de grootste kans hebt dat er iets opkomt :) maar ik heb nog niet de moed gehad om te bestellen aangezien mijn buurvrouw vorig jaar meer dan 30 soorten besteld had en daarvan kwam helemaal niets op >;)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:18

Net weer wat uit mijn mandje besteld :) doe het in stapjes :) staat zoveel in :+