Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 00:22

Posh schreef:
HippoLogic: Ik zou het wel leuk vinden wat video's op je kanaal te delen, maar geen idee of ik wat toevoeg.. Ik vlog nooit maar aangezien ik wel heel erg veel film is dat wel een leuke overstap.


Het is niet op mijn kanaal, maar in een Fb groep. Zou leuk zijn als ook anderen wat videos delen, want de groep moet een doorstart maken. Er gebeurde niets. Als het maar over paarden gaat. Ik hoop dat de mensen in de groep uiteindelijk ook wat op elkaars videos gaan reageren (op YT) dat zou leuk zijn. Zover is het nog niet.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 07:06

Bedoel je zo'n lees meer streep?

_Mara_

Berichten: 2138
Geregistreerd: 08-07-07
Woonplaats: Groningen

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 09:38


RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 13:31

@Mara Oh ja ik vond Chef's Table echt ontzettend leuk om te kijken!

Ik schreef vandaag een weekoverzicht.

faunty

Berichten: 1791
Geregistreerd: 06-06-13

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 14:55

capopjekop, ja idd zo'n lees meer streepje

Posh

Berichten: 1687
Geregistreerd: 24-08-08
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:28

HippoLogic schreef:
Het is niet op mijn kanaal, maar in een Fb groep. Zou leuk zijn als ook anderen wat videos delen, want de groep moet een doorstart maken. Er gebeurde niets. Als het maar over paarden gaat. Ik hoop dat de mensen in de groep uiteindelijk ook wat op elkaars videos gaan reageren (op YT) dat zou leuk zijn. Zover is het nog niet.


Heb je wat aan filmpjes van Parelli, rechtrichten en andere trainingsfilmpjes of voortgangsvideo's over eczeem/homeopathische behandelingen?

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:42

@Posh: je mag delen wat je wilt, zolang het over paarden gaat. ;j
Ik hoop dat de groep interactief wordt en hopelijk kan ik mensen ook aanmoedigen op elkaars videos te reageren (op YT). IK deel zelf de ene keer iets over VD, de andere keer iets over clicker training. Ik denk dat het leuk is als er een grote variëteit gedeeld wordt.

De groep lag echt op zijn gat, maar was 300 mensen groot. Er is er een aardig aantal bijgekomen. Nu is de volgende stap dat mensen ook wat actie laten zien. Welkom in de groep. Ik ben kijk uit naar de videos. De voortgang van eczeem behandelingen zijn natuurlijk feel-good videos. Kom maar op!

Ik vraag nu om de mensen max 1 video per dag te delen. We zien wel even hoe dit loopt!

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 17:27

faunty schreef:
capopjekop, ja idd zo'n lees meer streepje

Je moet je cursor zetten op de plek waar je je tekst wil afbreken. Dan ga je naar de balk met icoontjes bovenaan je post en dan bovenste rij rechts zie je een icoontje met twee horizontale blokjes met een stippellijn ertussen. Als je daar op klikt krijg je de lees meer streep

faunty

Berichten: 1791
Geregistreerd: 06-06-13

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:13

dankje , het is gelukt !

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 06:58

Weer wat geleerd. :D Dank je, capopjekop.

Vandaag online: Hoe leer je je paard van gras af te blijven.

Iedereen kent het wel: zo'n paard dat jou altijd meesleurt naar een sappig stukje gras. Hetzelfde paard kun je meestal er alleen met moeite weer vanaf trekken.

In deze blog vertel ik hoe ik Kyra heb geleerd netjes met me mee te lopen, ook al lopen we op gras. Te wachten tot ze van mij een ga-maar-eten-signaal krijgt om te grazen en als ze graast hoe ik haar zonder trekken weer van het gras af kan laten lopen.

Allemaal aangeleerd met clicker training, zonder dwang of straf. En met zeer goede (blijvende) resultaten mag ik wel zeggen. Ik heb er ook een instructievideo aan toegevoegd.

Narya

Berichten: 5229
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 09:02

Wat goed!! Het is dat ik geen paarden meer heb, anders zou ik dat zeker nuttig hebben gevonden :j

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 09:18

Dank je!

Narya

Berichten: 5229
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 21:49


Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 00:45

Ik kom even binnen vallen hoor :+ .
HippoLogic schreef:
Zijn er vloggers of andere mensenddie hun paardgerelateerde videos willen delen? Ik heb deze groep overgenomen, maar hij moet hoognodig even een kickstart krijgen. Wie o wie wil helpen? Gewoon door lid te worden je paardenvideos/vlogs te posten. Groep delen is natuurlijk ook goed. Dank je.

Wat Leuk! Ik was al opzoek naar zoiets. Ik heb mij aangemeld *\o/* .

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 06:50

Wat leuk Stephanie! Kom je ook videos delen. Ik ben nu een beetje aan het selfpromoten (uit pure armoei) haha.

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 13:38

Het is nogal een chaos is m'n hoofd de laates tijd dus het heeft even geduurd voor ik weer een nieuwe blogpost online had maar vandaag is het zover! Over mijn - op dit moment - favoriete onderwerp :D : Bruiloft: 11-9 maanden voor de bruiloft

miszeva

Berichten: 242
Geregistreerd: 24-02-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 20:10


_Mara_

Berichten: 2138
Geregistreerd: 08-07-07
Woonplaats: Groningen

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 09:07

Vandaag heb ik een blog geschreven over het boek van Michael Pollan "Echt Eten. Een Handleiding" Omdat dit boek naar mijn mening relevanter is dan de nieuwe schijf van vijf.

http://levenomteeten.nl/2016/03/24/lees ... ndleiding/

Ik ontving gisteren trouwens ook een mailtje van de telefoonhoesjesstore.nl voor een eventuele samenwerking. "Want mijn blog sloot zo goed aan bij hun doelgroep." Uhm, hallo, ik schrijf over de verhalen achter ons eten. Wat moet ik dan in hemelsnaam met een telefoonhoesjes win-actie? xD

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 12:44

Haha, Mara, dat is toch wel erg relevant hoor, want ehm... nou, nee :+

Goede tips, Miszeva! Een backpack is echt zo'n dierbaar bezit, best even slikken als je daar afscheid van moet nemen. Maar die nieuwe ziet er ook goed uit!

Ik heb weer een wat filosofische post. Vroeg me hierbij wel af of ik niet teveel op het randje van vaag en zweverig ga zitten, maar ik wilde het toch graag schrijven.
Nature meets Philosophy: searching for other forms of life

faunty

Berichten: 1791
Geregistreerd: 06-06-13

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 12:48

https://equinationsite.wordpress.com/
daar is tie dan , mijn nieuwe blog !
ben met wordpress gaan bloggen , vind de lay out mooier, en het werkt een stuk fijner !
1e bericht is een herhaling van mijn andere blog , maar ik heb al weer wat conceptjes staan

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 13:06

Ik vind het niet heel fijn lezen.

De komma die plaats je los van een woord. Voorbeeldje: ik loop , morgen
Mooier is de komma meteen aan je woord te plakken.
Dit doe je ook bij sommige punten aan het einde van de zin.

Ook ben je bij de opsommingen bij nummer 4 de punt vergeten ;)
Na een ! ? Begint de zin weer met een hoofdletter :)

De eerste 4 punten dan begint je zin niet met een hoofdletter, bij de onderste 4 punten begint je zin wel met een hoofdletter. Probeer daar gelijkheid in te krijgen.

Persoonlijk zou ik je onderste regels ook aanpassen.

! en vergeet nooit om bij twijfel altijd je dierenarts te bellen !

groetjes !

Die uitroeptekens vind ik hier niet echt toepasselijk..


Sorry voor de punten die ik opnoem :o

faunty

Berichten: 1791
Geregistreerd: 06-06-13

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 13:18

super bedankt voor de punten gribaldi !
ik ben onder andere gaan bloggen om mijn schrijven te verbeteren , en omdat het ook echt harstikke leuk is.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 14:21

De overige leestekens moeten ook gewoon vast aan het woord. Ik zie nu een paar ? los staan.

Mijn vlog is het niet geworden. Kreeg het spandoek zonder morren mee naar binnen, alleen waren we te laat voor de aftrap en kon hem dus niet omhoog houden (tijdens de wedstrijd dan word iedereen boos). Eigenlijk had ik verwacht dat ze moeilijk zouden doen en hij geweigerd zou worden.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 15:28

Graag gedaan Faunty :)
Schrijven gaat vanzelf beter, zie daar geen gekke dingen hoor enkel even op je leestekens letten :)

Jammer capopjekop. Verder wel een leuke wedstrijd gezien?

miszeva

Berichten: 242
Geregistreerd: 24-02-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 16:28

Bedankt Happypaardje. haha _Mara_ volgens mij krijgt elke blogger dat mailtje 100 keer :P Stomme telefoonhoesjes. Ik haat al die mensen die gratis reclame willen. Ik krijg per dag wel 10 mailtjes met van die stomme verzoeken. :+