Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tazzey
Berichten: 9507
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 14:46


_Mara_

Berichten: 2138
Geregistreerd: 08-07-07
Woonplaats: Groningen

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 09:20

Iedere dag weer popt mijn blog “hoe groeit een meloen” op als één van de meest bekeken blogs die dag. Schijnbaar vragen meer mensen zich af hoe hun eten groeit, daarom leek het mij leuk om dit als een terugkomende rubriek op mijn blog te laten komen. Vandaag daarom de kiwi.

http://levenomteeten.nl/2016/03/17/hoe-groeit-een-kiwi/

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:28


RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 16:21


HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:42

Je hebt gelijk, Rian. Van jezelf met anderen vergelijken kun je heel ongelukkig worden. Vooral als je je eigen 'begin' of 'midden' vergelijkt met het 'eind' van een ander. Dat is wat ik bijvoorbeeld deed toen ik net aan het bloggen ging: mijn begin vergeleek ik mezelf met bloggers die al veel langer bezig waren en ook al meer marketing voor hun blog hadden gedaan. Geen eerlijke vergelijking.

Het helpt mij ook altijd om te beseffen dat het mens-eigen is je 'slechtste zelf' met het' beste in een ander' te vergelijken.

_Mara_

Berichten: 2138
Geregistreerd: 08-07-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:55

RianC schreef:
Ik schreef vandaag een blog over eisen, passie en druk van buitenaf.


Goede blog en heel herkenbaar ook! Maar zoals je zelf al zegt, uiteindelijk moet je je vooral niet met anderen vergelijken en gewoon blij zijn met jezelf en wat je hebt.

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 19:30

Goed geschreven inderdaad RianC! Een passie hebben is zeker iets moois, en ik merk dat ik echt behoefte heb aan zo'n drive. Maar dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn. En het moet al helemaal geen reden zijn om je steeds met anderen te vergelijken, daar wordt je sowieso niet happy van.

Maargoed, over passies gesproken, voor mij is dat de natuur en mijn paardje. En laat ik nou net een post online hebben gezet over met je paard/huisdier de natuur in gaan. :P
Take a walk with your pet

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 19:37

Je slaat echt de spijker op zijn kop, RianC!

Leuke post Inge, ik vind het ook altijd genieten als ik met mijn paard (of dat er nu op of naast is) door de natuur heen rijd. Je ziet zoveel meer!

Ietsje later dan gepland, maar hier alsnog een verslagje van een (IJslander)wedstrijd waar ik donderdag bij was. Deze wedstrijdvorm is nieuw in Nederland, en ik vond het erg leuk om bij te zijn.
Verslag Englastadir Indoor:F1

Narya

Berichten: 5229
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:07


Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:50

RianC schreef:
Ik schreef vandaag een blog over eisen, passie en druk van buitenaf.

Heel mooi en herkenbaar! Alleen komt bij mij de druk niet van buitenaf maar net van in mezelf :o Mijn boek is nu uit, maar ik verwacht van mezelf dat ik nog meer en nog beter doe. Bij mij is het net omgekeerd en zegt mijn omgeving vaak dat ik teveel doe of wil, en er is helemaal niemand die van mij verwacht dat ik buiten mijn fulltime baan nog heel wat andere dingen ga doen, maar ik verwacht het van mezelf wel en wil het zelf ook. Ik vind dat ik een eigen column moet schrijven, dat ik nog een boek moet schrijven, dat ik over mijn boek moet gaan spreken op spreekavonden, gewoon omdat ik het wil en het leuk vind. Niemand verplicht me ertoe, maar soms is het net vermoeiender om die druk van je af te zetten als je zelf de oorzaak ervan bent :+ Maar ik vind het gelukkig allemaal superleuk om te doen, ben gisteren nog over feminisme gaan spreken aan een universiteit en ik ben nu bezig met een uitgebreid artikel voor een krant, dus dat scheelt wel.

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:57

Ach zolang je het leuk vind en je van jezelf weet waar de druk vandaan komt is het ook al fijn. Ik herken het ook. Ik voel het ook van vanuit mezelf. Want ik moet dan van mezelf dit, dit en dit doen. Ja want het is leuk en blabla. Maar met twee bijbanen en een studie soms ook een beetje te veel. :+

Fijn trouwens dat het voor zoveel mensen herkenbaar is. :)

En dan nu weer een totaal andere post. Een interview met een blogger die al is getrouwd. Ik vind het leuk om te horen hoe iemand anders zijn dag was en de tips die ze geven.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:00

Narya schreef:
gribaldi schreef:


Jouw ondersteunende ophef, hoop ik? Want dit is echt bizar!!

Ik ben gisteren naar de tandarts geweest in Duitsland, en uiteraard moest daar een stukje over worden geschreven: https://thelifeandtimesofadutchieabroad ... e-dentist/



2 oude stal genoten waren het er niet zo mee eens dat ik dit plaatste. Kreeg commentaar dat ik iemand met zowel voor als achternaam noemde, maar ik heb haar vriendelijk verwezen naar de link in mijn blog daar staat duidelijk ook zijn voor en achternaam.
En ik zou liegen, ik was benieuwd waarover maar geen reactie meer opgehad.
Kreeg wel netjes van een ander meisje dat het belachelijk was dat ze zo reageerde op mij en excuses. Dat we er wel over konden praten als ik dat graag wilde.

En tja ik krijg nog wel eens de vraag of ik stappen ga ondernemen, want met een contract kun je niet meteen uit huis gezet worden maar goed ik dacht kom deze mensen tegemoet omdat de eigenaar even niet in haar huis kon wonen.

Nu gewoon een plek geven en doorgaan. Alleen langs de plek rijden doe ik nog niet, gelukkig kan ik over een andere weg rijden :o

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:05

Rianca mooi blog! Vooral dat stuk over passie, ik vind zelf ook heel veel dingen leuk. Vormt toch wel een soort van druk bij mij...

Ik ga je andere blog even lezen.

miszeva

Berichten: 242
Geregistreerd: 24-02-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 15:28

Vandaag mijn eerste artikel geschreven op mijn nieuwe MacBook Air. Even wennen maar wat werkt dat fijn!
Vreemde wetten deel II :')

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:31

Oh ik vind jouw wetten artikelen zo geniaal _O-

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 01:38

Vandaag een WP (WordPress)Photo Challenge met als thema "symbol". Een foto van een clicker leverde een heel artikel over waar een clicker voor mij voor staat. Ik dacht nog wel dat ik vandaag geen hele post zou schrijven... _O-

Mijn zoontje van 5 heeft namelijk voorjaarsvakantie, dus even rustig een artikel schrijven is er niet bij. Tenminste gisteren lukte dat niet. Op donderdag schrijf ik altijd mijn vrijdag post.

Ik heb vandaag een heleboel Franse bezoekers (zij zijn de toppers van vandaag, normaal zijn ze op een hand te tellen). Mijn home page is vandaag ook het best bezocht. Ik vraag me dan altijd af hoe mensen op mijn blog raken. Het was niet via FB deze keer.

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 15:38

Ik schreef eindelijk weer een trouwupdate. :)

Ik wil trouwens iedereen nog even bedanken voor de complimenten op mijn blog over passie van afgelopen week. <3

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 19:46

HippoLogic schreef:
Ik ben vanmorgen ineens geheel onverwacht moderator geworden van een (bestaande) YT horse facebook groep. Misschien is het leuk om hier jullie paardenvlogs en andere paardenvideos te delen?

Misschien helpt het om je YT kanaal te laten groeien. Ik heb net 30 nieuwe leden toegelaten en we zitten nu op 280.

https://www.facebook.com/groups/614554242023195/


Zijn er vloggers of andere mensenddie hun paardgerelateerde videos willen delen? Ik heb deze groep overgenomen, maar hij moet hoognodig even een kickstart krijgen. Wie o wie wil helpen? Gewoon door lid te worden je paardenvideos/vlogs te posten. Groep delen is natuurlijk ook goed. Dank je.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 20:01

Ik ga morgen een vlog opnemen. Proberen of ik een protestspandoek het stadion mee inrijg. Ben benieuwd

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 20:46

Wat voor protest? Succes

Narya

Berichten: 5229
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 21:29

capopjekop schreef:
Ik ga morgen een vlog opnemen. Proberen of ik een protestspandoek het stadion mee inrijg. Ben benieuwd


Waartegen wil je protesteren dan?

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 10:13

De trainer ligt al een poos onder vuur bij de supporters. Hij deelde na een wedstrijd een sneer uit naar het publiek en hij maakt er een grote chaos van. Supporters hadden vorig weekend een ludiek spandoek gemaakt maar dat is verwijdert door de club. De tekst was: We hebben de Rijn, we motten geen Maas. Een speler had wat kritische dingen gezegd tijdens een interview en wordt uit de selectie gezet terwijl vrijwel iedereen het erover eens is dat hij geen onredelijke dingen heeft gezegd. Sterker nog het interview is vooraf ingezien door de club. Dus vandaar een spandoekje.

faunty

Berichten: 1791
Geregistreerd: 06-06-13

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 15:16

hoi allemaal ! ik ben van blogger overgestapt op wordpress.
nu heb ik een vraag ,
bij blogger kon je een " scheurlijn' invoegen vanwaar het bericht op de voorpagina staat. hoe kan ik dit bij wordpress doen ?

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:13

Ik moest er op googlen om erachter te komen dat dit over voetbal gaat. :P

Ik weet niet hoe je de scheurlijn kan instellen, ik gebruik dat niet. Heb je al in de help gezocht?

Posh

Berichten: 1687
Geregistreerd: 24-08-08
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 21:06

capopjekop: Succes alvast morgen, ben benieuwd!

faunty: Ik begrijp wat je bedoeld (geloof ik) maar weet ook niet hoe dat kan...

HippoLogic: Ik zou het wel leuk vinden wat video's op je kanaal te delen, maar geen idee of ik wat toevoeg.. Ik vlog nooit maar aangezien ik wel heel erg veel film is dat wel een leuke overstap.

miszeva: Echt heel grappig je blog, ik ga maar niet naar Rusland met de auto :+


Ik ben niet erg actief aan het bloggen, heb net een opdracht aangenomen om elke week te bloggen voor een hormonaal voedingsprogramma van Misshormones. Verder wel ideeën maar nog niks uitgewerkt -O-