Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight
fjordjes schreef:germie schreef:Moet je het produkt bij een probleem terugsturen of niet? Want als ik terug moet sturen dan ben ik dus en mijn 53 euro kwijt en nog eens ong. net zo veel aan verzendkosten.
Of zijn verkopers vaak schappelijk en sturen ze nog een produkt?
Alleen als de verkoper dat voorstelt. Meestal mag je het houden en krijg je het geld terug of kosteloos een nieuwe opgestuurd. Heb je trouwens per creditcard betaald? Dan kan je ook via master/visa je geld terug krijgen.
Heb dit even van een andere site gekopieerd:
Als je niet tevreden bent, geef dan NIET aan dat je het pakket hebt ontvangen, maar stuur een bericht naar de verkoper. Samen kunnen jullie dan tot een oplossing komen.
Kijk ook altijd goed naar de reviews, wat de ervaring is van andere mensen.
Ik heb ook wel eens wat besteld, wat een k*t kwaliteit was. Dan stuurde ik gewoon een bericht naar de verkoper en kreeg ik mijn geld 2 dagen later weer terug gestort op de bank.
Ook heb ik wel eens gezegd dat ik de kwaliteit waardeloos vond (wat dus niet zo was) en toen kreeg ik ook gewoon mijn geld terug en mocht ik het product houden.
Je kunt ook geld terug vragen zonder daar over te communiceren met de verkoper. Dit doe je door op: Open dispute, te klikken. Hier vul je dan een formulier in. Soms moet de verkoper akkoord gaan met de 'refund' maar als je niks hebt ontvangen, krijg je meteen je geld terug (dit is bij mij wel een voorgekomen).
PeerAppel schreef:Mandyy schreef:Heb ook een bericht aan de verkoper gestuurd, ben benieuwd.
Wat staan er veel leuke horloges op!
Ja he! Vind die DW horloges gaaf en als ik zo tussen de foto's in de reviews kijk, lijken ze ook behoorlijk echt!
fjordjes schreef:Diablo schreef:Ik kreeg vanmiddag een mailtje dat mijn bestelling geannuleerd is omdat de betalingstermijn verstreken is. Dit kan echter helemaal niet, ik heb meteen na mijn bestelling behaald. Iemand een idee wat ik daaraan kan doen?
Mailen naar AliExpress. Of wachten tot je je geld terug hebt en opnieuw bestellen.
fjordjes schreef:Je krijgt het geld met een week ongeveer terug gestort. Ik had laatst wat besteld maar geannuleerd omdat ik het ergens anders goedkoper zag en heb met ongeveer een week mijn geld terug gekregen.
Sammie schreef:Nee... Lijkt mij dat je om een oplossing vraagt, hè.. Dus stel voor dat hij een nieuwe opstuurt of geld terug