Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 09:39

_Juudith schreef:
Zooo meld ik me ook weer! even vluchtig alles doorgelezen, en ga zo ff bloggies lezen!
Ik heb mijn eerst artikel online staan! Mijn manier om chicken tonight te gebruiken
Heb een poging gedaan om een bloglovin aan te maken, maar volgens mij doet die t niet!

Ik ga ook proberen om standaard 3 keer in de week wat online te plaatsen op vaste dagen en tijden! Bij mijn vorige blog hielp dit heel erg!

Edit: volgens mij doet die het nu wel! M'n bloglovin dan he


Ik wilde een reactie achterlaten bij je post, maar krijg de foutmelding "sorry, this comment could not be posted" :(

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-15 09:59

Dat recept met chicken tonight ziet er echt heel lekker uit! Misschien eens proberen!

Happypaardje, ik zou er wel over posten!
Maar ze weten toch niet waar je woont? Kunnen ze toch ook niks stelen? Nou ja oke IP adressen maar ze gaan echt niet zomaar een paard stelen lijkt mij

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 10:19

Ik zou er ook gewoon wat over vertellen. Ze komen echt niet zomaar je paard stelen. Dan zou half bokt ook deze kans hebben.

Ga de loop vd dag even jullie nieuwe blogs lezen.
Heb er zelf ook één geschreven over Zagreb: http://www.justtravelme.nl/bezienswaard ... en-zagreb/

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 10:26

Dat is ook wel weer waar, thanks! :)

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 10:37

En ik neem aan dat je er heel enthousiast over bent, dus je kan er vast een leuk artikel over schrijven :)

_Juudith

Berichten: 4031
Geregistreerd: 13-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:01

happypaardje schreef:
Ik wilde een reactie achterlaten bij je post, maar krijg de foutmelding "sorry, this comment could not be posted" :(


oh wat raar! hij zou het gewoon moeten doen! heb nog ff gecheckt en een test reactie geplaatst.. Wil je anders nog eens proberen?

Tazzey
Berichten: 9507
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:32

Wat een lekker recept! :9
Zagreb is inderdaad een prachtige stad!

Inge, ik plaats zelf zeer weinig persoonlijke informatie op mijn blog. Ik zou zelf niet melden als ik een paard had gekocht. Ze zullen hem niet komen stelen maar ik ben gewoon niet zo open daarin. Volg vooral je eigen gevoel hierin.

Ik heb vandaag een gave lak van Layla op mijn blog, helaas geen fancy naam maar een nummer. Layla Metal Sense 11.

miszeva

Berichten: 242
Geregistreerd: 24-02-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:33


Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:52

Ahh Juudith, wil graag op je post reageren, maar als vegetariër zijnde is dat een beetje onzinnig :))

_Juudith

Berichten: 4031
Geregistreerd: 13-07-13

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:56

die van jou is binnen eva! als het goed is, mocht je later weer een keer willen reageren, pakt die hem direct! moest hem eerst goedkeuren

Haha drunksheep, nee dat kan me voorstellen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:56

Ohh wat een leuke posts weer en leuk om te lezen hoe jullie het allemaal doen.
Ik reageer verder weer op jullie blogs inhoudelijk ;)

Ik heb ook weer een nieuwe, 5 sport tips!

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 13:43

Ik zag net dat ze ivm Black Friday op alles bij Transip 50% korting hebben. Dus mss nog een tip voor mensen die nog een hostingpakket zoeken :)

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 13:59

https://lauraschrijftblog.wordpress.com ... akes4ever/

Ik heb een review geschreven over een zaakje die cupcakes verkoopt. Hij blijkt al super lang in het centrum te zitten maar Had hem serieus nog nooit gezien.


Ik schrijf wanneer de inspiratie in mijn hoofd zit. Soms Is dat elke dag en zo weer 2 dagen niet.
Maar ik wil wel proberen om meer op vaste dagen te schrijven.
Dat Is voor lezers ook fijn. Maar daar moet ik nog een ritme in vinden.
Het scheelt dat ik niet maar een onderwerp heb.
Je gaat bij mijn blog mee door mijn hoofd.
Dus zoals nu Is het een review de andere keer persoonlijk en weer een andere keer gewoon een verzonnen ik verhaal.
Dat scheelt voormij gewoon enorm.
Waar ik bij pestverhalen vast liep Is dat het alleen maar persoonlijk Was. En dat hield ik niet vol. Nu schrijf ik waar ik zin in heb. Dus Is het een stuk makkelijker om vol te houden.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 14:15

Wubwub schreef:
Leuk zeg om te lezen hoe jullie het doen!

Gribaldi, ik blog ook over alles wat mij interesseert. Maar ook af en toe wat persoonlijks. Ik heb natuurlijk nog niet zo veel online staan na slechts een maand maar de komende 1,5 maand aan onderwerpen staat al in mijn notitie boekje. Alles wat me naast die onderwerpen planning nog te binnen schiet gooi ik op mijn inspiratie lijst en die plan ik vervolgens weer in (soms n.a.v. een bepaalde datum/feest/whatever waar het bij past iig).

Het fijne van over 'alles' bloggen vind ik dat je niet 1 onderwerp op je focus hebt, dan heb ik al helemaal geen moeite om iets te verzinnen. Eerder had ik een mama blog, dat kon ik écht niet... want me focussen op alleen het moederschap... nee op een gegeven moment had ik 0,0 inspiratie.

Judith, wat een leuke manier om chicken tonight te gebruiken!! Hier is het echt een ik-wil-een-makkelijke-maaltijd-potje :')


Bedankt voor de tips! Ik zal inderdaad ook eens een notitieblokje bijhouden.
Heb wel onderwerpen half op papier maar moet daar onderzoek na doen voordat ik iets kan plaatsen (iets schrijven wat klopt is uiteraard wel fijn. )
Zelf durf ik niet te persoonlijk te gaan mensen hebben al een bepaald beeld en dat is best vervelend voor mijn naaste mensen :')

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 14:19

Persoonlijk Is inderdaad lastig, ik doe het wel zodat mensen een beter beeld bij depressie krijgen.
Mensen zien mensen met een depressie vaak als sombere mensen. Of juist als aanstellers.
En ik wil ze juist laten zien hoe je schommelt in een depressie. En hoe zwaar het eigenlijk Is. We zijn niet lui het vraagt veel van je. Naar buiten gaan Is vaak al een opgave. En ik wil ze dat op een luchtige manier in persoonlijk duidelijk maken.

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-15 16:31

Ik had een vraagje, mag je een foto van snoep van de jamin van de jamin site gebruiken? Ik vind het geen probleem om zelf foto's te maken maar het is wel zo makkelijk om even te kopieren.

Blixem
Berichten: 1942
Geregistreerd: 13-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 16:36

hey,

ik ben [naam verwijderd] en mij lijkt het ook leuk om te gaan bloggen/vloggen
ik ben 12 jaar en wou het over mijn 2 verzorgpony's doen.


mij lijkt het leuk om te gaan bloggen over training met pony's op de grond is dat interesant genoeg?
Laatst bijgewerkt door Blixem op 27-11-15 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 16:37

Bedankt voor de reacties, ik doe het toch maar niet denk ik. Net wat Tazzey zegt, het voelt toch wat te persoonlijk...

BeSen, dat mag alleen als je goed de bron vermeldt, en ik zou het zelf ook even checken met Jamin, gewoon even bellen oid. ;)

En ja, Myrthe, dat lijkt mij zeker interessant genoeg. Zolang jij er zelf maar genoeg over weet te schrijven. :)

Blixem
Berichten: 1942
Geregistreerd: 13-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 16:40

happypaardje schreef:
En ja, [naam verwijderd], dat lijkt mij zeker interessant genoeg. Zolang jij er zelf maar genoeg over weet te schrijven. :)

wat zou interesant zijn hoe hou je het fris en interesant?
ik heb een gopro dus daar kun je mooie shots mee maken aan het paard vastmaken ofzo

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-15 16:45

Ik heb maar een eigen foto gemaakt, want er moest vandaag wel een post online komen haha, het is niet zo'n groot review geworden, heel klein zelfs. Maar toch een kleim berichtje :')
https://thelovelife.wordpress.com/2015/ ... uikerspin/

Myrthe, dat is zeker interessant ja! Je moet het onderwerp wel leuk genoeg vinden en er veel over weten want anders ga je vast lopen op je blog, daarom hou ik mijn blog ook veelzijdig

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 16:53

Waarom ik persoonlijk jouw blog al niet verder lees dan de eerste alinea, is omdat je de merknaam niet met een hoofdletter schrijft, sowieso begint niet elke zin met een hoofdletter enzovoort. Echt zonde, want ik denk dat je je blogposts daar veel aantrekkelijker mee maakt. Gewoon simpel Nederlands, en desnoods even een spellingcontrole erover heen.
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 27-11-15 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-15 16:54

Nu je het zegt! Ga ik meteen even veranderen :)


Als het goed is staan nu alle hoofdletters die er horen te staan er :')

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 16:59

Je gebruikt ook wat teveel witregels vind ik. Leest makkelijker als er niet overal een groot wit stuk tussen zit. Vooral niet tussen de tussenkopjes en het stukje wat erbij hoort.

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:34

Ik vind het leuke blogs dames! En nu heb ik ook zin in suikerspin maar ik moet nog eten :')

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-15 20:46

Dan doe je alsof het je toetje is :')