Meer fans van Temu?

Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight

germie

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 19:06

Mijn bestelling komt nu toch echt uit China en niet uit Luxemburg. Ben benieuwd of het de juiste uiterste datum haalt.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor de natuur.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-23 12:48

Bij mij staat er dat er vandaag iets wordt bezorgd, maar het hangt bij dhl. Het gaat er om spannen :))

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-23 01:07

Iemand nog goede en leuke tips? Ik ben zelf weer leuke dingen aan het verzamelen voor de donkere avonden in het verschiet.

Deze een keer proberen:
Afbeelding

En een nieuwe pyjama :D

Afbeelding

Met een beetje mazzel is het er morgen :)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 08:29

Ik heb een tijdje geleden plakspijkers gekocht voor onze poster/lijstenwand... Superblij mee! Ontzettend sterk en dat voor een hele fijne prijs (10 voor nog geen 2 euro).

We hebben ook een wand met Tesa plakspijkers, maar daar kwamen behoorlijk wat lijsten van naar beneden en hebben we toch nog veel moeten boren...

*KLIK* Kleinschalige pensionstal in Kronenberg, Noord-Limburg. Direct aan het bos! :D Link naar Facebook
Ook tijdelijke stalling aangeboden voor een paar dagen vakantie met uw paard en/of evenementen @ Equestrian Centre de Peelbergen.
~Paardenrecreatie in de Limburgse natuur~

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 08:40

Plakspijkers? Nooit van gehoord. ;)

Ik weet alleen wel dat deze week WEER mijn dibond foto naar beneden is gekomen en dus beschadigd is door een haakje van de Hornbach wat 2.5k moet kunnen houden, maar nog geen 500 gram kan houden. Dit is al de 3e keer. Krijg je wel weer een nieuw haakje, maar de kapotte foto van 40 euro vergoeden ze niet. Dus nu hangt er, als het tenminste wil hangen een foto met een omgeslagen hoek. Maar ik vind de foto zo gaaf en geen geld voor een nieuwe afdruk.
Maar als plakspijkers zouden kunnen werken, dan wil ik dat overwegen. Al was het maar als extraatje ofzo.

Edit, opgezocht. Helaas, ik heb al een spijker in de muur. Maar ik zoek haakjes die gewoon WEL blijven zitten.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Meer weten? Stuur maar een pb.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 08:50

Ik heb deze :)
(Ik had er eentje 2 cm verkeerd gehangen, er kwam wel een mooi stukje tex mee toen ik het eraf haalde := Gelukkig in de hoek & er hangt nu alsnog een lijst voor).

Maar als je al een spijker in de muur hebt, hoe kan dat schilderij dan alsnog naar beneden komen? :wow:
Dat is wel echt heel vervelend!
Ik heb op enkele plekken wel een schroef in de muur gedraaid, maar die komt er echt niet uit hoor!

*KLIK* Kleinschalige pensionstal in Kronenberg, Noord-Limburg. Direct aan het bos! :D Link naar Facebook
Ook tijdelijke stalling aangeboden voor een paar dagen vakantie met uw paard en/of evenementen @ Equestrian Centre de Peelbergen.
~Paardenrecreatie in de Limburgse natuur~

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 09:04

xMyrth schreef:
Ik heb deze :)
(Ik had er eentje 2 cm verkeerd gehangen, er kwam wel een mooi stukje tex mee toen ik het eraf haalde := Gelukkig in de hoek & er hangt nu alsnog een lijst voor).

Maar als je al een spijker in de muur hebt, hoe kan dat schilderij dan alsnog naar beneden komen? :wow:
Dat is wel echt heel vervelend!
Ik heb op enkele plekken wel een schroef in de muur gedraaid, maar die komt er echt niet uit hoor!

Je moet van die haakjes plakken. En die haakjes zouden een plakkracht van zoveel kg moeten hebben. En dat hebben ze niet.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 17:05

Ik heb zonet mijn eerste bestelling bij Temu geplaatst!

Een aantal kleine hebbedingetjes en handigheidjes, zoals een speciale "zak" om over de buitenkraan te trekken in de winter :') Het begon met een rol repair-gaas voor ons vliegenraam, en toen moest ik aan minstens 10 euro zien te komen vooraleer ik kon bestellen, en ja, dan komen er onnozelheden bij haha. Ik ben benieuwd!

Life with Daisy ღ Al 10 jaar mijn Valentijn!
En dan.. Het laatste eerbetoon.. Rust zacht, mijn liefste Daisy..
Fueled by caffeine - sarcasm - inappropiate thoughts.
Gids te Fort van Breendonk - voor een rondleiding, pm me!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-23 21:15

Ja, dat is wel het “gevaar” als je iets specifieks zoekt. :))

Ik heb een heel leuk knutsel project gekocht. En meteen een aantal nieuwe pincetten, de vorige die ik van Ali had, zijn niet best meer met alle lijm resten die ik er niet meer af krijg. :')

Maar deze is het <3

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:48

Temu heb ik nog niet besteld, AliExpress wel al meerdere keren en dat valt niet tegen. Eigenlijk exact hetzelfde als in Nederland maar voor de helft van de prijs of nog minder. Een messenkop voor mijn blender, een split ends trimmer, haarbanden en ook een jas. Van die jas liet ik Google lens zoeken op afbeelding en exact dezelfde jas kwam tevoorschijn op Ali. Betaal je in Nederland 90 euro voor. Via Tiktok (dropshippers) betaal je 60. Direct bij Ali 30 euro incl verzending. Je wordt eigenlijk opgelicht waar je bij staat.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-23 21:56

Ja, dropshippers zijn echt heel vervelend. Eigenlijk kan je er in 90% van de social media advertenties wel vanuit gaan dat het dropshipping is. :(

Ik bestel ook regelmatig bij Ali, die hebben nu goede concurrentie van Temu, dus de verzending is nu gratis en heel snel. Vroeger kon je makkelijk 6 weken wachten, nu niet meer :D

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 22:01

Heb laatst zo'n ding besteld voor de koelkast afvoer schoon te maken, ding werkt prima.