Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YvonneV
Berichten: 8784
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 17:27

lor1_1984 schreef:
Ik zou Eva aanspreken, die helpt je vast wel verder. :)

meerdere malen gedaan maar daar schiet je niets mee op.

Dit is ook zo leuk
1. After submitting your appeal, it can take up to 7 days before you get a result.
2. You can only appeal your case up to 7 days after receiving your dispute results. If you miss the deadline, you can contact our Customer Service Team.

Hoe dan????

AE heeft op 27/2 de beslissing genomen

Memories

Berichten: 2630
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 18:01

Als je even door chat met de chatbot krijg je als het goed is ergens onderin de optie om met een live agent de chat voort te zetten. Lukt bij mij wel iig.

YvonneV
Berichten: 8784
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 18:09

Memories schreef:
Als je even door chat met de chatbot krijg je als het goed is ergens onderin de optie om met een live agent de chat voort te zetten. Lukt bij mij wel iig.



Bij mij niet maar dat zou natuurlijk kunnen komen omdat ze nu gesloten zijn?

YvonneV
Berichten: 8784
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 02:41

contact via livechat gehad. Ik kan 8 maart bezwaar maken.

En nu naar bed

germie

Berichten: 25956
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 08:01

Er zijn nu produkten uitverkocht. Dus afwachten wanneer er weer voorraad komt. Ook op ebay niet meer te krijgen.

LWDaisy

Berichten: 4779
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 09:32

Hier voor het eerst een ergernis naar AE toe. Naar de verkoper toe eigenlijk, niet naar AE in het algemeen.
26 januari iets besteld, zou vorige week ergens verzonden worden, nu blijkt dat het shipping proces weer verlengd is met 16 dagen -O- Een ramp is het natuurlijk niet, maar ik keek er wel erg naar uit. Nog nooit meegemaakt dat het zo lang duurde om het zelfs maar verzonden te krijgen.

Ach, we blijven gewoon wachten :+

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 09:36

LWDaisy schreef:
Hier voor het eerst een ergernis naar AE toe. Naar de verkoper toe eigenlijk, niet naar AE in het algemeen.
26 januari iets besteld, zou vorige week ergens verzonden worden, nu blijkt dat het shipping proces weer verlengd is met 16 dagen -O- Een ramp is het natuurlijk niet, maar ik keek er wel erg naar uit. Nog nooit meegemaakt dat het zo lang duurde om het zelfs maar verzonden te krijgen.

Ach, we blijven gewoon wachten :+

Euh.... Corona.....

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 09:39

Mij valt juist op de de tracking steeds vaker wel klopt. Zijn er meer die dat opvalt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 09:42

LWDaisy schreef:
Hier voor het eerst een ergernis naar AE toe. Naar de verkoper toe eigenlijk, niet naar AE in het algemeen.
26 januari iets besteld, zou vorige week ergens verzonden worden, nu blijkt dat het shipping proces weer verlengd is met 16 dagen -O- Een ramp is het natuurlijk niet, maar ik keek er wel erg naar uit. Nog nooit meegemaakt dat het zo lang duurde om het zelfs maar verzonden te krijgen.

Ach, we blijven gewoon wachten :+


Komt allemaal door het Corona virus, die arme mensen daar kunnen hun zaken wel op doen :(
Zo veel mensen die nu koop ongedaan maken etc. terwijl ze er zelf niks aan kunnen doen, ze zitten gewoon in een lock-down.. -O-

LWDaisy

Berichten: 4779
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 09:46

bobje26 schreef:
LWDaisy schreef:
Hier voor het eerst een ergernis naar AE toe. Naar de verkoper toe eigenlijk, niet naar AE in het algemeen.
26 januari iets besteld, zou vorige week ergens verzonden worden, nu blijkt dat het shipping proces weer verlengd is met 16 dagen -O- Een ramp is het natuurlijk niet, maar ik keek er wel erg naar uit. Nog nooit meegemaakt dat het zo lang duurde om het zelfs maar verzonden te krijgen.

Ach, we blijven gewoon wachten :+


Komt allemaal door het Corona virus, die arme mensen daar kunnen hun zaken wel op doen :(
Zo veel mensen die nu koop ongedaan maken etc. terwijl ze er zelf niks aan kunnen doen, ze zitten gewoon in een lock-down.. -O-


Ja ik kreeg uiteindelijk ook een mailtje ivm het Chinese nieuwjaar. Had ik helemaal niet aan gedacht, ik denk al amper aan onze eigen feestdagen. No problem, is niks dringends dus ik wacht wel gewoon.
Maar vind het dan wel zonde dat ze bij hoog en laag beloven het zo meteen te verzenden en er dan nog 16 dagen bij te doen.
Ik maak de koop niet ongedaan hoor, ik wacht wel gewoon, het artikel zat uiteindelijk wel verzonden worden, maar het is zo één van die ergernissen he, een wachttijd die verlengd wordt. Luxeprobleem :Y)

TheNovelist

Berichten: 1506
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 09:54

xx_Irisje schreef:
Mij valt juist op de de tracking steeds vaker wel klopt. Zijn er meer die dat opvalt?


Bij mij klopt die ook wat vaker!
Als er staat 'verzendig met lokaal transportbedrijf' is die er meestal na 2 werkdagen.
Maar soms klopt die ook totaal niet en dan heb ik hem allang binnen :+

DubbelFun

Berichten: 88693
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 10:05

Voorlopig koop ik gewoon even niets bij Ali, want ik zie de prolbemen uit Corona voortkomend voorlopig nog niet opgelost worden.

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 14:00

Ik heb vandaag ineens opnieuw mail dat mijn hoesje verzonden is? Heeft de verkoper een tweede hoesje naar me verzonden dan. Ik weet het nu niet meer, bestellingstracking is ook niet veranderd.

germie

Berichten: 25956
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 14:11

DubbelDun schreef:
Voorlopig koop ik gewoon even niets bij Ali, want ik zie de prolbemen uit Corona voortkomend voorlopig nog niet opgelost worden.

Wat ik bestel komt gewoon aan, soms wat trager. Ik zie alleen dat de voorraden minder worden of dingen uitverkocht zijn.

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 14:17

Ik heb intussen ook 2 dingen ontvangen.
2 pakketjes zijn nog onderweg.

TheNovelist

Berichten: 1506
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 17:59

TheNovelist schreef:
xx_Irisje schreef:
Mij valt juist op de de tracking steeds vaker wel klopt. Zijn er meer die dat opvalt?


Bij mij klopt die ook wat vaker!
Als er staat 'verzendig met lokaal transportbedrijf' is die er meestal na 2 werkdagen.
Maar soms klopt die ook totaal niet en dan heb ik hem allang binnen :+


Ik neem dit terug :')

lor1_1984

Berichten: 12049
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 18:34

Ik had van die dunne kussens besteld voor de honden, zodat ze lekker zacht kunnen liggen in de benches.
Ze zijn heerlijk zacht, dun gevuld en in de kleine bench past het perfect (paar cm tekort), de grote bench pas het iets minder perfect (paar cm te breed en te kort) maar dat wist ik al met het bestellen. :)

https://a.aliexpress.com/_B0GEfZ
De roze en de blauwe met stippen heb ik in xl en l.
Ik bestel zo'n zelfde setje nog eens maar dan de maten omgewisseld en de bruine met sterren wil ik er ook nog bij.

YvonneV
Berichten: 8784
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 19:56

YvonneV schreef:
contact via livechat gehad. Ik kan 8 maart bezwaar maken.

En nu naar bed


Kon dus niet. Zondagnacht weer gechat. Zou binnen 3 dagen geregeld zijn maar dus weer niet.

Rennie89
Berichten: 37252
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 09:37

Ik heb een freebie gewonnen. Na het betalen zag ik opeens dat ze €2,58 hebben berekend voor het verzenden, het product kost normaal €4,56 met gratis verzendkosten. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt en lijkt mij ook niet de bedoeling van een freebie?

Ik kan ook nergens aliexpres contacten hier over...

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 11:47

Hoezo moest je überhaupt betalen voor je freebee?

Rennie89
Berichten: 37252
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 11:50

Je betaald normaal 1 cent voor de freebie, dat heb ik altijd gehad en is normaal. Maar deze verzendkosten slaan nergens op. Ik heb gezegd als ze niet mijn maat geven dat ik het niet hoef en mijn geld terug wil


Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 11:53

Ohhh ja 1 cent snap ik wel, om te verifiëren en je adresgegevens enzo te hebben?
Raar wel dat ze dan meer geld rekenen. Daaaaag freebee, hallo door je strot geduwde aankoop.

Rennie89
Berichten: 37252
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 11:54

Ja daarom, dit slaat toch nergens op? Het is een leuk shirt maar dan bestel ik die liever onder mijn eigen termen. Dit mag niet eens geloof ik.

germie

Berichten: 25956
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 11:18

je kunt vaak cancellen voordat het verzonden is

Pandameisje

Berichten: 4023
Geregistreerd: 23-03-14

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 16:16

Na 2 maand wachten oordopjes binnen en ze zijn super :D