Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT
Tallie1979 schreef:germie schreef:CE staat voor china export.Nee, CE staat voor Committee Européenne
Keet schreef:Shadow0 schreef:Eh, met een sticker voldoe je niet aan de wetgeving. Je duikt met ongekeurd materiaal maar omzeilt de controle daarop, da's wat anders.
Denk dat de verzekering het ook interessant vind bij een ongeval
Trui schreef:nou oke
ik wilde dus twee dingen van 1 verkoper bestellen maar moet alsnog twee keer shipping betalen, klopt dit? want t kan toch lekker in 1 pakketje
mvdende schreef:germie schreef:Ik vrees dat mijn snoot zoek is. Deze is al sinds 9 januari 'op het vliegtuig' gezet. En bij Postnl is er geen tracing bekend. Zou wel jammer zijn.
Het kan nog. Begin november een voerbak besteld en deze heeft volgens de tracking bijna 6 weken in het vliegtuig/ ergens tussen China en Den Haag doorgebracht. En op het moment dat ik de hoop had opgegeven lag ie plotseling in de brievenbus
Esther28 schreef:Van mijn ruim 20 bestellingen tussen 1 en 3 januari is er 1 binnen..
De bestellingen van mijn ega die dik een week later heeft besteld zijn er grotendeels al..
Frustrerend![]()
![]()
MissToseland schreef:Ik had in september wat besteld.
Kwam maar niet, bescherming verliep dus geld terug gekregen..
Kreeg ik het van de week binnen. Oeps
Zidore schreef:Nou vandaag 3 disputes moeten maken, verkoper zegt dat ik alles binnen heb maar ik heb niets ontvangen.. normaal kan ik afvinken bij ‘bevestig ontvangst’ maar deze waren al zelf weg gehaald, baal daar wel van want als ik veel bestel weet ik dus niet of ik alles binnen heb..
capopjekop schreef:Waarom moeten die lui 2 weken vrij met nieuwjaar. Duurt lang
lor1_1984 schreef:Dat gaat niet altijd op Germie, ik heb al een paar keer meegemaakt dat ze het alsnog in een pakketje verzenden.
ClaudiaHS schreef:stond bij mii in de orders en ik moest nog een cent betalen.Esther28 schreef:Hoe zie je of je een weggevertje gewonnen hebt?
Klik op weggevertjes -> mijn weggevertjes -> aanmelding gelukt. Daar kan je zien of je wat hebt gewonnen
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 3 bezoekers