Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:29

Ah ok ik zou eerder verwachten dat je losse broodjes en los beleg krijgt i.p.v. een heel net belegd broodje. Dan gooien ze toch nog steeds de rest wat overblijft weg?
Bedenk me net dat ik morgen een stuk moet rijden dus ms morgen eens in de app kijken of er iets op de route zit en uit komt qua tijd voor de terugweg. Vind het een top concept, zelf een periode in een supermarkt gewerkt en je moet zoveel weggooien (ondanks dat zij ook al uitdeelden), zo zonde!

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:35

Ik heb vandaag op de route bij werk in Diemen bij de Jongeleer bakker een fijn pakket opgehaald. Was een luxe bakker (hele broden zag ik liggen voor €3.20)
Ik kreeg:
- Heel wit
- Half zwaar zuurdesem(?) Brood
- Zak met 8 verschillende losse harde bolletjes
- 8 volkoren zachte bolletjes
- 5 gevulde koeken *D

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:23

Afbeelding
Heel
Veel
Broodjes.. :')
En twee hele broden.
En een nieuwe big shopper.

Ik heb genoeg broodjes voor het hele weekend. We hadden gehoopt op ook iets zoets. _O-

tiwi1969

Berichten: 7636
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:33

Top pakket! Hier helaas geen bakker die meedoet.

Vinden jullie het ook zo verslavend?

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:38

tiwi1969 schreef:
Top pakket! Hier helaas geen bakker die meedoet.

Vinden jullie het ook zo verslavend?

Ja :') hier alleen 2 bakkers in de buurt ( de rest iets verder weg) dus heel veel brood haha. Maar maakt niet uit ik heb en een grote vriezer, en mijn moeder is er ook altijd blij mee!

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:39

tiwi1969 schreef:
Vinden jullie het ook zo verslavend?


Ja _O-
En het is helemaal niet goed voor de lijn. Ik woon op mezelf en heb maar een kleine vriezer. Maar het is zo leuk!

Ik voel me ook net iemand die geen geld heeft voor eten. Hebben jullie dat ook? :')

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:41

Ik heb al met mijzelf afgesproken dit alleen te doen wanneer bv de vriezer leeg is qua brood.
Zo’n boodschappenpakket als spar zou ik alleen aan het einde van de week doen voordat ik boodschappen doe voor de week erna, maar zoiets heb ik niet makkelijk bereikbaar in de buurt.
Bakker Bart waar ik vanavond heen ben gegaan is bv een kwartier rijden, maar wel gratis parkeren op vrijdagavond.

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:42

Ik zou het liefst elke dag iets halen! Gewoon het idee van relatief goedkoop een verrassingspakket krijgen en daarmee ook nog voedselverspilling tegengaan :)) Wil heel graag binnenkort een hotel uitproberen voor een ontbijtje! Zag trouwens dat er in Wageningen 7 locaties zijn toegevoegd, weliswaar nog zonder aanbod, maar het komt ineens steeds dichterbij haha.

Super pakket hier boven! Heerlijk al die broodjes!

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:45

Ik heb expres met de verjaardag van mijn broer in november bij multivlaai een pakket gehaald. Normaal hebben wij die nooit, maar in combinatie met een normale slagroomtaart een keer wat anders. Ik had hooguit een halve vlaai verwacht en kreeg toen twee volle dozen.. _O-

Regenpier

Berichten: 1774
Geregistreerd: 01-11-09
Woonplaats: Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:48

Ik heb zojuist voor het eerst iets gekocht. Morgen om half 5 ga ik iets ophalen bij de bakker, ben heel erg benieuwd! Ook ideaal: de AH to go op de uni doet sinds kort ook aan too good to go. Die ga ik zeker proberen als mijn colleges weer beginnen!

olga

Berichten: 1759
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:05

Regenpier schreef:
Ik heb zojuist voor het eerst iets gekocht. Morgen om half 5 ga ik iets ophalen bij de bakker, ben heel erg benieuwd! Ook ideaal: de AH to go op de uni doet sinds kort ook aan too good to go. Die ga ik zeker proberen als mijn colleges weer beginnen!


Ik wil de AH to go ook eens proberen. Maar ben bij de uni niet bekend. Weet jij toevallig of je daar in de buurt kunt parkeren?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:06

Stiekem baal ik echt zó hard dat dit pas opkwam toen ik er ook achter kwam dat ik glutenvrij moet eten. Ik vind dit soort 'veel waar voor je geld' dingen geweldig en zit af en toe echt kwijlend naar jullie pakketten te kijken. Die hotel dingen <3 Dat had ik zo graag willen doen, maar nu is het zelfs voor de niet-broodjes geen optie vanwege kruisbesmetting jammergenoeg.
En soms zie ik bv spar pakketten lanskomen waarvan vrijwel alles bruikbaar zou zijn voor ons, maar evengoed pakketten waarvan bijna niks dat is. Dus gokken is ook zo wat. Mja misschien doe ik het toch een keer haha, heb ik pech deel ik het gewoon uit. :))

tiwi1969

Berichten: 7636
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:13

Spannend Regenpier!

Er staat bij ons een cupcake-bakker op maar die biedt nooit wat aan.

Ik voel het niet als geen geld voor eten, maar mijn baan is erg onzeker door ziekte en ik probeer een dikke spaarpot te hebben voor als mijn loon een uitkering wordt. Heb een paard met nog al wat gebreken, van buiten super mooi, van binnen stuk en niet meer te verkopen. Spaarpot zorgt er voor dat ze dan nog heel lang bij mij kan blijven, tot ze pijn krijgt, nu is ze nog veel te goed.

Dit soort dingen helpt mij om zo veel mogelijk te sparen.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:16

Net de spar Enschede opgehaald
1 bakje hamlappen
1 bakje met kabeljauw filet
1 maaltijd salade met zalm
1 rucola zakje
1 pak spekjes ( om te bakken)
1 pak met verpakte Boterhammen
1 pakje katenspek
En nog wat dingetjes vergeten! Super waarde en bruikbaar!

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:20

Hier is ‘aanstreekelijj’ een bedrijf wat nooit pakketten heeft maar de naam maakt mij wel heel nieuwsgierig.

Regenpier

Berichten: 1774
Geregistreerd: 01-11-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 00:23

olga schreef:
Regenpier schreef:
Ik heb zojuist voor het eerst iets gekocht. Morgen om half 5 ga ik iets ophalen bij de bakker, ben heel erg benieuwd! Ook ideaal: de AH to go op de uni doet sinds kort ook aan too good to go. Die ga ik zeker proberen als mijn colleges weer beginnen!


Ik wil de AH to go ook eens proberen. Maar ben bij de uni niet bekend. Weet jij toevallig of je daar in de buurt kunt parkeren?


Ja zeker! Dat kan! Genoeg parkeerplekken op de campus

Regenpier

Berichten: 1774
Geregistreerd: 01-11-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 11:31

Regenpier schreef:
olga schreef:

Ik wil de AH to go ook eens proberen. Maar ben bij de uni niet bekend. Weet jij toevallig of je daar in de buurt kunt parkeren?


Ja zeker! Dat kan! Genoeg parkeerplekken op de campus

Ik heb het over Tilburg btw

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 11:38

Ik ga vanavond nog eens naar de Spar City Schiedam

zonnebloem18

Berichten: 24836
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 14:56

Van der Valk viel tegen vandaag. Rare dame die niet helemaal begreep wat de bedoeling was. Man en dochter mochten eerst een tafeltje uitzoeken. Toen ML aangaf dat het was om mee te nemen en we zelf bakjes enz. Mee hadden mocht dat niet. Uiteindelijk heeft de medewerker wat dingetjes in plastic bakjes (van hunzelf) en een tasje gedaan en aan mijn man meegegeven. De hoeveelheid was ook redelijk karig, ze mochten ook geen sap mee, terwijl dat de vorige keer wel kon.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 15:02

zonnebloem18 schreef:
Van der Valk viel tegen vandaag. Rare dame die niet helemaal begreep wat de bedoeling was. Man en dochter mochten eerst een tafeltje uitzoeken. Toen ML aangaf dat het was om mee te nemen en we zelf bakjes enz. Mee hadden mocht dat niet. Uiteindelijk heeft de medewerker wat dingetjes in plastic bakjes (van hunzelf) en een tasje gedaan en aan mijn man meegegeven. De hoeveelheid was ook redelijk karig, ze mochten ook geen sap mee, terwijl dat de vorige keer wel kon.


Daar zou ik wel even contact met TGTG over zoeken, want dit is natuurlijk heel raar en zo ga je ook met een rotgevoel weg. Ze moeten wel zorgen dat als ze meedoen dat de mensen ook gewoon op de hoogte zijn daar!

zonnebloem18

Berichten: 24836
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 15:04

Ja dat was ook wel de bedoeling. Mijn man zei ook al dat we niet meer heen gaan terwijl het de vorige keer echt prima was en bij een andere bokker in dit topic ook.

Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 16:34

Morgen ochtend na alle goeie verhalen ook een hotel tgtg ophalen! Hotel Ibis Utrecht. Ben benieuwd!

amy495
Berichten: 609
Geregistreerd: 31-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 17:49

Afbeelding
Wij hebben net een pakket van €3,99 gehaald bij de bakker bart. :D

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 18:05

Oh heerlijk!! Mooi pakket zeg!

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 18:06

Mijn bakker Bart bonnen waren geannuleerd, mooi voor hun, jammer voor mij