Stichting Paard in Nood

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mammaslamma

Stichting Paard in Nood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-11 12:55

Mijn PRE ruin van 13 jaar is sinds afgelopen weekend aangemeld bij deze stichting, zij zoeken en bemiddelen voor paarden die geblesseerd zijn,te goed zijn om in te laten slapen, verwaarloosd zijn,paarden met levenskwaliteit dus.
Het gaf mij een heel goed gevoel, de andere keuze zou inslapen zijn, maar dat vindt ik geen keuze.

Wie weet is er onder jullie Bokt lezers wel iemand die interesse heeft, de site is www.paardinnood.nl
Mijn paard is mijn alles, als hij kon blijven, bleef hij, maar helaas, de ruimte ontbreekt en zomaar ergens op een wei stallen, is niet in zijn voordeel, hij moet juist menselijk contact hebben.

Hij gaat alleen naar een heel goed huis, met weidegang en veel aandacht, dus niet naar verzamelaars, bereden worden kan hij niet, wel werken aan de hand mits er goed gelet wordt of het niet te zwaar wordt voor hem.

Liever geen discussie op gang brengen waarom niet dit of dat, het gaat me erg aan het hart, mogelijkheden zijn nagegaan, dit blijft over.....

paardjuh

Re: Stichting Paard in Nood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 10:25

Vind het erg mooi dat er zulke instellingen zijn :)
Sterkte met je verlies.. :(

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 20:04

paardjuh schreef:
Vind het erg mooi dat er zulke instellingen zijn :)
Sterkte met je verlies.. :(

Ik heb fijn contact met degene die bemiddelt en er is al een goed potentieel adres uit gekomen, daar gaan we eind deze maand eens kijken, de stichting is daar al wezen kijken en zij gaan ook onverwachts op controle, mocht het een goed adres voor mijn spaanse schone blijken te zijn.

Annetje

Re: Stichting Paard in Nood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 23:23

Omdat dit topic toch niet helemaal op zijn plaats is op EA, verplaats ik het naar LN :)

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 10:38

Annetje schreef:
Omdat dit topic toch niet helemaal op zijn plaats is op EA, verplaats ik het naar LN :)

Nu al 2 keer verplaats, weten jullie nu wel waar het hoort?
Het gaat specifiek om een spaans paard, dus hoort het bij barokke en klassieke paarden topic........