Zondag weer naar buiten gedaan het leek voor 90% beter alleen toen ging het staan steigeren en is het achterover geklapt. Gisteren naar buiten was het een beetje glad door de regen en hups daar ging meneer weer. Hij is toen maar een half uurtje buiten geweest omdat het zulk vies weer was (hier dan). Het was toen net even droog.
Het zat me toch niet lekker. Om deze reden en om zeker te weten dat hij voor de rest in orde is nu na een week heb ik de da laten komen. Zij zag er in eerste instantie niets aan tot we het in de wei lieten. Hij sleept (gebruikt niet goed) met zijn rechtervoorbeen. Weer naar binnen gedaan, helemaal nagekeken en nu zag ik ook een verdikking in de schouder. De da denkt aan een flinke kneuzing/bloeduitstorting maar kan ook een barstje niet uitsluiten. Hij moet nu boxrust en dan donderdagmiddag hebben we weer contact als het een kneuzing is moet het dan (een stuk) beter zijn. Als het niet beter is of erger dan gaan we vrijdag een foto maken. Dat schijnt nogal een kwarwei te zijn bij die jonge veulens.
Ik hoop dat het allemaal goed komt