Weet niet of het goed staat maar dat hoor ik dan wel. Ik ben 21, ben al 4 jaar aan het klooien met mezelf. Ben bij psygologen en dagopvang alles geweest om mijn leven weer op orde te krijgen. Maar nu, 4 jaar verder, zit ik er nog steed in. Ik ken mezelf nu wel heel goed, en uit een psygologische test is gekomen dat ik niet te veel aankan qua werk. Ik kan wel hbo aan qua denken maar niet emotioneel. Mijn iq ligt dus niet in lijn met mijn eq. Dus ' simpel ' werk is voor mij het beste. Ik had na een lange tijd eindelijk een baan gevonden als thuishulp (huishouden) maar later kon het toch weer niet doordat er nu dus een heel gedoe is met de thuishulpen enz. Dus weer zonder baan. Daar komt ook bij dat ik geen te drukke baan kan hebben (winkels) doordat ik dat niet aankan qua drukte. Ook ben ik erg onzeker omdat ik door eetproblematiek 20kilo aangekomen ben en me dus ook niet in het openbaar durf te laten zien. (word al aan gewerkt, maargoed, daar gaat het nu niet om) Ook ben ik in die jaren door al dat gezeur heel erg wispelturig geworden. ik begin overal aan, maar maak niks af en het ene idee heb ik nog niet, of een ander idee is er al weer. Ik word gek van mezelf, en anderen om mij heen natuurlijk ook. Ik loop nu thuis, zonder werk. Ben begonnen aan een studie spw waar ik alweer spijt van heb omdat het me toch niet zo leuk lijkt. Ik kan alleen maar op een wonder wachten dat de thuiszorg weer goed komt, maar tot die tijd weet ik echt niet hoe verder. Weet iemand ook toevallig of ze nog bezig zijn met plannen voor de thuiszorg? Ik ben door dit alles heel down, weet echt even niet meer waar ik het zoeken moet. Ik wil een baan, op mezelf en een leuk paard, maar als het zo door gaat blijf ik stil staan en kom ik geen stap verder. Ik wil niet zielig overkomen, absoluut niet, maar zou graag om meningen en tips willen vragen.