Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cassidy schreef:Ik zou helemaal niet gaan rijden op een merrie met veulen aan de voet. Laat haar haar energie in haar veulen stoppen, als je een veulen fokt moet je keuzes maken en vind ik het alsnog willen rijden heel erg egoistisch..
pearlie schreef:Cassidy schreef:Ik zou helemaal niet gaan rijden op een merrie met veulen aan de voet. Laat haar haar energie in haar veulen stoppen, als je een veulen fokt moet je keuzes maken en vind ik het alsnog willen rijden heel erg egoistisch..
Wat een onzin zeg. Je kunt best gaan rijden, je moet het alleen wel een beetje opbouwen. Als je nu regelmatig het veulen een uurtje alleen laat kun je dat best uitbouwen met een kwartier, half uur, enz.
Cassidy schreef:Ik zou helemaal niet gaan rijden op een merrie met veulen aan de voet. Laat haar haar energie in haar veulen stoppen, als je een veulen fokt moet je keuzes maken en vind ik het alsnog willen rijden heel erg egoistisch..
femmefatale1 schreef:Cassidy schreef:Ik zou helemaal niet gaan rijden op een merrie met veulen aan de voet. Laat haar haar energie in haar veulen stoppen, als je een veulen fokt moet je keuzes maken en vind ik het alsnog willen rijden heel erg egoistisch..
Deze reactie slaat echt nergens op!
Je kan vanachter je pc niet beoordelen wat wel en niet goed is voor dit paard..
Bovendien..
Zou het voor de moeder ook niet fijn zijn om even geen veulen aan haar zij te hebben??
Even niet dat opdringerig kleine ettertje??
Bovendien is het voor de veulens niet verkeerd dat ze leren om zonder mama te overleven in een box, en voor de merrie is het goed om langzaam weer conditie op te bouwen..
) pearlie schreef:Dat laatste was @ cassidy neem ik aan?
Ik ben het namelijk met jou eens!

) Cassidy schreef:Ik zou helemaal niet gaan rijden op een merrie met veulen aan de voet. Laat haar haar energie in haar veulen stoppen, als je een veulen fokt moet je keuzes maken en vind ik het alsnog willen rijden heel erg egoistisch..

mirgino schreef:met 3 mnd zeker!!
ik ken een arabieren fokker die zijn veulens speent met 3 maanden
Fokkers die veulens van de moeder afhalen op 3 maanden (en dan bedoel ik ook écht afspenen) mogen ze van mij aan de hoogste boom opknopen... Aldewereld schreef:mirgino schreef:met 3 mnd zeker!!
ik ken een arabieren fokker die zijn veulens speent met 3 maanden
![]()
![]()
Fokkers die veulens van de moeder afhalen op 3 maanden (en dan bedoel ik ook écht afspenen) mogen ze van mij aan de hoogste boom opknopen...