Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. En nee, hij heeft geen slechte weerstand en onoverkomelijk gedrag. Nadat mijn merrie haar veulen verloren was hebben wij Mazzel gehaald. Zijn moeder is overleden vlakna zijn geboorte.Helaas kon hij (door bijkomende ziekte van mijn merrie) niet meer drinken bij mijn merrie, maar ze heeft hem wel opgevoed, terwijl wij de hele dag (en nacht) met colaflessen vol melk sjouwde. Stond gewoon bij haar kudde in het land. Nog geen twee maanden oud kreeg hij droes, maar ook daar wandelde hij vrij makkelijk doorheen.
)en nu is hij voorbeeldig. Uiteraard nog gek op mensen maar ook heel sociaal met andere paarden. Enige waar hij niet tegenkan is kuil, dan gaat hij direct aan de diarree. Tis een ondernemende jongen die voor de duvel niet bang is. Dus ik verwacht over een jaar een ideaal buitenrijpaard 

en ook een witte emmer (waaruit hij z'n melk kreeg) is hem goed bijgebleven.
An_J schreef:volgens mij vraagt de TS alleen om verhalen en krijgt ze die ook alleen, dus ik snap je reactie niet Martine0Suus