Duvel is weer thuis !!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Siggy

Duvel is weer thuis !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 17:19

Gisteren nog vrij acuut besloten om Duvel onmiddelijk uit de opfok te halen. We hadden eigelijk het plan hem volgend weekend op te halen, maar aangezien er weer nieuwe veulens in zijn groepje zijn gezet, die de eerste tekenen van droes alweer vertoonden, hebben we hem toch gisteravond al opgehaald. Voordat hij volgende week, als de droes bij die veulens ook doorbreekt, onder de besmette snot en pus zit, waardoor we weer weken moeten wachten. Nu maar hopen dat we op tijd zijn geweest en dat onze andere knollies gezond blijven.

De hereniging met de rest van de bonte verzameling was zo leuk om te zien. Heb er helaas geen foto's van, omdat het al donker was. Het was in elk geval een warm welkom thuis voor Duvel. Vanmiddag wel even foto's geschoten op de wei.

Eerst even verplicht knuffelen met de baas Knipoog
Afbeelding
Even rennen met Salvator...
Afbeelding
Even rennen met mama Guinness...
Afbeelding
Even rennen met de hele clan (behalve Apetit, die had het te druk... met eten natuurlijk Vingers aflikken )
Afbeelding
Jippie jee, ik geloof dat Duvel net zo blij is als zijn baasjes Haha!
Afbeelding

Arabian_Girl

Re: Duvel is weer thuis !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:22

Wat een schatje zeg!! Leuk al die bonte paardje.
Fijn dat hij weer thuis is. Hoe oud is duvel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:30

Mooi dat het nu weer beter gaat. Vooral die laaste foto is leuk Haha!

Djana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 09:17

Die eerste foto is leuk, knuffelen kan Duvel als beste. Zal hem missen in de opfok dus plaats maar veel foto's Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 10:24

Fijn dat het nu beter gaat! Ik geef je groot gelijk dat je hem (tijdelijk?) uit de opfok hebt gehaald! Ik had hetzelfde gedaan denk ik in dit geval.

Wat een leuke bonte verzameling heb je trouwens Haha!.

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 13:25

Arabian_Girl schreef:
Hoe oud is duvel?

Duvel is nu 7 maanden

Ik breng nooit weer een paard weg in vreemde handen. Heb dit jaar wel erg veel slechte ervaringen opgedaan. Mijn 4 jarige merrie heb ik dit voorjaar weggehaald bij de stal waar ze ingereden werd. Ik kwam er tot 2x toe achter dat ze geen beschikking over water had, doordat de automatische drinkbak niet goed functioneerde. De eerste keer was ze echt uitgedroogd. Ik heb toen het personeel gewaarschuwd en gezorgd dat ze een emmer water in haar stal kreeg. 2 dagen later kom ik weer, wat denk je: emmer staat buiten de stal, drinkbak staat droog en mijn merrie liep met opgetrokken buik mee in de les ! Ik heb meteen de trailer opgehaald en haar naar huis gehaald. En nu dit hele gedoe met Duvel. Nee, mijn paardjes laat ik niet meer ergens achter. Duvel gaat dus ook zeker niet meer naar een opfok.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 15:08

Ik kan me goed voorstellen dat je er je buik vol van hebt. Gelukkig heb je de mogelijkheid om hem thuis ook in een kudde op te laten groeien.
Wil hij niet meer drinken bij zijn moeder?

nijntjuh1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 15:11

wat een schatje is duvel zeg!.....is het ook een echte duvel?

haha....veel plezier ermee

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 16:03

"Liep mee in de les"???
Was dat de afspraak?

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 19:05

KootMiraDrum schreef:
"Liep mee in de les"???
Was dat de afspraak?

Ja, dat was wel afgesproken hoor. Maar ik vond het schandalig dat ze niet zagen dat mijn merrie zich overduidelijk slecht voelde en haar dan toch gingen rijden. De eerste keer had ik nog zoiets van: tja, kan gebeuren, ik was er godzijdank op tijd bij. Maar je verwacht toch dat zoiets niet binnen 2 dagen een tweede keer gebeurd. Ik was echt laaiend.