Nu heb ik gisteren voor nood een pony van de buren kunnen lenen en dat is een A pony merrie van 3 jaar en dat gaat heel goed, maar dat is dus maar voor tijdelijk...
Mijn Roosje is heel rustig en zacht van karakter en ze kan dus niet bij een van mijn pensionpaarden in, die allemaal nog wel eens een trap of een beet willen uitdelen, mijn eigen merrie, de moeder van Roosje is ook geen optie, ik rij haar te vaak en dan zou ze alsnog steeds alleen staan. Ik heb al een advertentie hier op bokt geplaatst en heb ook al de verschillende verkoopsites gekeken, maar wat is dat moeilijk zeg om een maatje te vinden. Mochten jullie toevallig nog iemand weten of zelf een klein merrietje te koop hebben staan, enige voorwaarden zijn dat ze gezond moet zijn en dat ze niet bijt of trapt. Natuurlijk ook het liefst niet te oud, haar vorige maatje is immers aan de gevolgen van ouderdom overleden. Ik woon in Emmen, dus wel graag in Drenthe, of net in Groningen, of Overijssel. Wie helpt Roosje aan een nieuw vriendinnetje?