[Tinker]Fotomoment! Milo is alweer 6 weken oud

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Marlijn

[Tinker]Fotomoment! Milo is alweer 6 weken oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 17:58

Het is nog steeds mijn uberschattige lieve kleine veultje Lovers Voor mijn gevoel groeit hij echt niet! Nagelbijten / Gniffelen Nouja, dat zal wel komen omdat ik hem altijd vergelijk met de andere twee veulens hier die 4,5 maand oud zijn Tong uitsteken Ik ben allang blij dat hij nog zo'n babytje blijft Lovers (Nou.. Klein Nagelbijten / Gniffelen Hij is al 1.16m Clown )
Hij is al aan het verharen! Ik hoopte zo dat hij zijn veulvacht helemaal zou houden tot aan de keuring (Aanstaande maandag) Maar dat zit er dus niet in Hij begint HEEL donker op zijn hoofd te worden! Het lijkt wel zwart Scheve mond Ik heb een fototje gemaakt, kunnen jullie eens kijken wat jullie denken Knipoog
Afbeelding
In het rode cirkeltje is hij verhaard, duidelijk bruin Ja
Maar in het blauwe cirkeltje is hij eigenlijk zwart Verward
Ik snap er helemaal niks van Koe

Verder is hij nog steeds heel braaf Ja Hij loopt al best goed aan een touwtje mee, en kan voetjes geven Lachen En hij is natuurlijk een grote knuffelfan Lovers

Duimen jullie mee voor de keuring? *LOL*
Genoeg gepraat, tijd voor wat foto's.

Baasje? Wat heb jij daar?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heel veel actie zit er niet meer in als ik erbij ben Vork Hij vind het veel leuker om dan lekker te komen knuffelen Ja Toch heb ik er een paar vast kunnen leggen Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Natuurlijk ook nog de favoriete pose! Ik vind dat er best een Milo My Little Pony gemaakt kan worden Pling
Afbeelding

En dan alweer de laatste: Dit koppie, daar kan je toch alleen maar verliefd op worden? Lovers
Afbeelding
Hij verhaard wel erg kunstzinnig Nagelbijten / Gniffelen Hij lijkt wel kaal midden op zn hoofd!

Welke kleur denken jullie dat hij wordt? Ik hoop heel donker bruin.. Maar ik begin een beetje bang te worden voor zwart Nagelbijten / Gniffelen

_Marlijn

Re: [Tinker]Fotomoment! Milo is alweer 6 weken oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 18:15

Sorry iedereen! Deed iets fout met posten waardoor hij er drie keer staat Bloos
Deze mag gesloten worden!

Julia

Re: [Tinker]Fotomoment! Milo is alweer 6 weken oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 18:19

Geweldig prachtig heerlijk! Lovers
Milo is echt een schitterend veulen.
Prachtige foto's trouwens. Ja

Nerwen