Ziehier voor de laatste keer vanop mijn erf in Kraamstal:
Chenoa Snorremans van Germania
Hij is bijna 5 maand oud (zaterdag) en meet inmiddels 1m27 ongeveer.
Vanmorgen werd hij opgehaald door zijn nieuwe eigenaresse en richting Noord-Frankrijk getransporteerd. Hij gedroeg zich uiterst keurig: ging netjes alleen de trailer op en was gedurende de hele rit rustig. Daar aangekomen ging hij meteen hooi knabbelen op stal. Inmiddels staat hij er met een leeftijdsgenootje op de wei.
Ook mama Tinkerbell gedraagt zich as usual
heerlijk gewoon. Ze heeft niet een keer gehinnikt! Ik had eigenlijk wat meer last verwacht dan anders omdat Chenoa toch wel haar troetelkind was in vergelijking met eerdere veulens, maar ze zag hem de trailer op gaan en had het meteen weer door: "dag veulie!" Nu staat ze lekker met haar beide vriendinnen op de wei, te grazen, want das zovéél leuker dan nodeloos op zoek gaan naar je veulen

Chenoa was mijn minst favo veulen tot hiertoe...
Toen hij pas was geboren had ik dat gevoel al en dan bleek naderhand nog dat hij zo'n verschrikkelijk karakter had

De laatste maand is hij wel in zijn voordeel veranderd vind ik: geen gebijt en gesteiger meer, netjes luisteren naar wat er wordt gevraagd,...
Ja, ik heb mijn werk goed gedaan

En dus is het tijd om afscheid te nemen...

Ik hoop dat ik nog regelmatig foto's doorgemaild krijg
en die kom ik dan natuurlijk showen 
In november denk ik eens langs te gaan.
Genoeg gekletst, jullie wachten natuurlijk op foto's

Hi!

Mama pesten is nog steeds mijn hobby...

Dit was het...
, want afscheid nemen is nooit leuk!
Wat een plaatje blijft het toch! Verbaasd me nogsteeds dat hij geen eerste premie heeft gehaald..
) en ontzettend koppig! maar nooit kwaadaardig ofzo!