Ik weet zeker dat er onlangs hier een topic over geweest is, maar kan het niet terug vinden.
Ik ben op zoek naar betrouwbare adressen voor de opfok van mijn hengstje in Zuid Limburg. Ik heb al wel een adresje voor hem, maar vind deze aardig aan de prijs, dus vandaar dat ik nog even verder aan het kijken ben. Wie kan helpen of weet het topic te vinden ?
Bij Guido kan hij dus zeker weten terecht, daar ga ik volgende week nog even kijken. Ik heb al veel goede verhalen over hem gehoord inderdaad. Hoogst waarschijnlijk zal hij daar toch ook wel heen gaan. Dat adres in Schinveld, waar is dat ? Bij die manege ofzo ? Weet je toevallig een adres of telefoonnummer ?
het adres van de opfok in Schinveld weet ik zo gauw niet, zou ik moeten navragen. Voor het telefoonnummer van Paul kun je kijken op www.paulswesternstables.nl
Ik weet ook nog een leuk adresje in Schinnen, Voor 60 euro in de maand. S zomers dag en nacht op de wei en S winters in een grote loopstal, waar ze ook een stukje wei bij hebben. Er kunnen wel alleen hengsten terecht! Ik heb er ook drie jaarlingen staan en ik ben er zeer tevreden over. Vooral voor die prijs. Er is tevens een bak aanwezig, dus als je met 2,5 jaar al wilt longeren enzo. is dat ook mogelijk. Als je meer wilt weten, stuur me een pb