bodyguard is geboren op 09-07-06 om 10 over half 3

dit waren foto's van in stal
net 1 dag oud
lief he
zal even een nieuwe post doen dan zal ik weer tien foto's plaatsen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dabo schreef:Bo'tjes eigen topic...
Overzichtelijk zo, Bren.. het hele verhaal in 1 topic.
Ik weet dat je het niet meer horen kunt maar... Het gaat vast weer goedkomen met Bo hoor. Hij heeft een beetje een rottige start gehad, maar hij is zo sterk... en vrolijk!
Het is echt een lekker ding, en wordt zeker weten een hele knappe kerel.
Heeeeel veel sterkte met hem, en je weet het, als we wat voor je kunnen doen, ik ben maar een telefoontje weg.

het zweet brak me overal uit, niet normaal. stond helemaal tetrillen. dus me vader heeft het nu gedaan want ik kon het echt niet ik ben gewoon bang dat het fout ging.
maar gelukkig is alles goed gegaan 

ik ben eindelijk weer op bokt en heb even tijd voor dit berichje
ik hoop echt dat het snel weer goed komt echt waar we bellen/smsen en boken ofterwel we houden contact met elkaar en als ik weer snel in amsterdam weer ben eind oktober dan kom ik zo snel in het wekend naar je toe en naar bo kijken
xxxx en tot snel!!!

pascha7 schreef:ja patricia wordt tijd dat je weer is langs komt
maar moet echt nu wachten er op hoor want ga maandag voor het eerst met de lessen beginnen
dus ik moet wachten tot ik vakantie of na half oktober is
chica_lover schreef:pascha7 schreef:ja patricia wordt tijd dat je weer is langs komt
haha jah iddmaar moet echt nu wachten er op hoor want ga maandag voor het eerst met de lessen beginnen
dus ik moet wachten tot ik vakantie of na half oktober is

is misschien wel beter voor bodyguard om zijn lichaam tot rust telatenkomen zonder medicijnen en gewoon rust rust rust engeen stres met spuiten en andere dingen.
Tis zo'n lekker ding!
Dabo schreef:Ik ga voor ze duimen hoor, dat het helemaal goed gaat komen met Bo'tjeTis zo'n lekker ding!
Hopelijk komt ie inderdaad helemaal tot rust op het land.
Vind je het snachts niet te fris worden buiten? okay okay ik weet het, ze zijn niet van suiker, en smelten niet..... hahaha