Detroit is geboren op 20 mei 2006...Het is een hengstje en zijn moeder is Texas te vinden in mijn profiel, zijn vader is Wayne! Het is een beetje een schijterd! Hij doet alleen een moord voor biks! Als je met biks naar hem toe komt, komt hij maar al te graag
de laatste tijd is hij steeds nieuwschieriger en vind hij het allemaal wel best. Hij is ook al verkocht...Niet echt een fotomodel of wel???
Dan krijgen we Santee...Een tinkertje...het is een heuze lieverd die ook graag op der kont wordt gekriebeld. Maar net zo als haar moeder vind ze het ook heerlijk om alles op haar gemakkie te doen en lekker te eten en te eten en te eten
Zij is geboren op 12 Juni. Haar moeder is Apachi (in mijn profiel)...en vader Wayne. Ze is liever lui dan moe
Ik heb ook nog een filmpje van haar(maar weet niet hoe ik die op de computer krijg vanaf mijn telefoon) ze ging daarbij is het meertje wat in de wei ligt even heerlijk languit in liggen om af te koelen
Wij houden haar....en gaat samen met utah en Chi en Cago lekker opgroeien!(de tweeling)En dit is dan Utah!!!!! geboren op 8 Juli...Het is zo`n schat! echt een wereld knuffel! Ze staat altijd vooraan om een aai te krijgen! De eerste keer wandelen aan het halstertouw had ze gelijk door en liep netjes mee over putten door plassen alles. Haar moeder is Scarlet en vader Wayne. Er is 2 jaar lang een heel donker veulen uit deze combinatie gekomen maar Utah (ook wel toetie) is merendeels wit zoals je ziet. Het is er 1 die graag aandacht krijg en alles leuk vindt! kortom een heel leuk beestje, we houden haar ook...
Wat vinden jullie van ze????