Binnen dit en een maand mogen jullie het laatste topic met foto's van mijn hand verwachten, want dan vertrekt hij richting Frankrijk en zijn nieuwe eigenaresse. Een precieze datum is nog niet vastgelegd, maar het wordt wellicht enkele dagen voro hij 5 maand oud is.
Zijn grote halfzus zal hij dus niet inhalen. Hij is slechts 4cm gegroeid de laatste maand. Baileys was 1m33 met 5 maand, dus dan zou hij nog zo'n 9cm moeten groeien tegen half september: lijkt me niet haalbaar

'Tis en blijft een schavuit: mams dr staart heeft er weer moeten aan geloven toen ze twee dagen afwezig is geweest. Waarschijnlijk uit wraak heeft hij er 2 dikke strengen uitgehapt en gekortwiekt

Meneertje voelt zich ook nog steeds heel erg hengst, maar doordat hij al een paar keer gedurende een dag van mams gescheiden is, merk ik toch wel dat hij zich meer in positieve zin op mensen fixeert. Het vertrouwen is er dus wel.
Hij was in een showgrage bui gisteren, voelde zichzelf érg VIP (very important paard
). Foto's zijn niet de mooiste en vaak wazig, maar ik wou ze toch plaatsen zodat jullie kunnen zien dat hij wél mooi kan draven, hoewel hij dat op de keuring weigerde te tonen
Eerst en vooral: de typische Chenoa-pose

tis echt een kolos als je hem zo ziet...gelukkig probeert hij zulke dingen niet met mij uit

Appeltje eten

Kipje plagen

Eerst losstappen

Galopje

Poseren

Drafje... check die staart

Fanclub: laat jullie horen

naargelang zn gedrag wordt ie vroeg of vroeger geruind