Dat was jammer, maar hop paard weer in de trailer en naar de hengst. Daar is ze een aantal malen gedekt, en ze was heel mooi hengstig.
So far so good toch?
Dus niet. volgens m'n bijrijdster is ze weer hengstig, ze vertoonde in ieder geval dat gedrag bij een hengst in de buurt. Ik ben er zelf niet bijgeweest, maar een ander meisje wel.
Door omstandigheden kan de scan van morgen niet doorgaan, maar toen wist ik dit nog niet.
Nou twijfel ik zo.. wat moet ik nou doen? Haar voor de zekerheid toch nog laten scannen? Het kan een schijnhengstigheid zijn, ik ben er zelf niet bijgeweest.. ik ga het sowieso morgen checken.
En als ze nou dus weer niet drachtig is, wat moet ik dan? Het is een veulentje voor de leuk, het gaat naar m'n tante. Het is dus niet brood-fok ofzo. Moet ik haar nou aan allemaal onderzoeken gaan onderwerpen? haar nog een keer naar de hengst slepen?
Ik weet het allemaal niet meer...
dus niet drachtig dan weer anar de hengst. Vorig jaar heeft 1 van mijn merrie's 3 maanden bij de hengst gelopen.
en ze had er al een paar hengstigheden opzitten. De boel was dus weer een beetje uhm.. nou ja, het was niet de eerste keer na de winter
Ik ga gewoon heel hard duimen voor een veulentje, misschien vliegt er wel een ooienvaar nou over het land ofzo, je weet maar nooit!
), en op 1 juli kan ik gaan scannen. Maar ik zit nu al erg te twijfelen wat ik zal gaan doen als ze nu nog niet drachtig is, ik vind het ook zo'n gedoe worden voor haar. Komt misschien ook wel omdat ik al lang getwijfeld hebt of ik haar uberhaupt twee jaar achter elkaar moest laten dekken. Maar als ze nu niet drachtig is, en ik haar niet opnieuw laat dekken, ben ik het dekgeld (+ verblijfskosten van eerste 2 dekkingen, 375 euro) wel kwijt ....