Volgens de vorige eigenaar is ze drachtig gescand.
Toen we haar gekocht hebben dachten we dat ze 9 maand drachtig, was we hebben de da laten komen, en hij voelde wel iets maar toch vrij klein voor 9 maanden (achteraf bleek dat ze nog maar 7 maanden drachtig was) nu is het dus zo dat ze eigenlijk niet echt dik is, ze heeft wel "vet" zegmaar, maar geen echte dikke buik, dit wilt natuurlijk niets zeggen. Haar uier is vrij dik, maar de 'tepels' zijn de ene dag dik en de volgende dag zijn ze weer minder dik, zoals gisteren waren ze opeens vrij klein geworden, vandaag staan ze weer vrij dik. De merrie heeft onderaan haar buik, 1 of 2 bultjes zitten waar ze altijd naar bijt. Dit was 4 maand geleden nog niet zo. Ook gaat ze vaak staan alsof ze moet urineren. Er gaan hier verschillende meningen de ronde. Volgens sommige is ze niet drachtig volgens andere weer wel. Normaal gezien zou ze drachtig moeten zijn ivm met de scan en de da. Maar ze is gewoon niet echt dik, haar uier wordt groter en terug weer kleiner, ik weet het eigenlijk niet meer. Het simpelste zou zijn de da bellen, maar we gaan nog een tweetal weken wachten, als er dan geen veulen is, bellen we de da. Voor jullie is het natuurlijk moeilijk om hierover te oordelen, maar wat denken jullie over het niet echt dik zijn? Ik voeg hier even een foto bij van hoe ze was toen we haar kochten en nu, het lijkt wel of ze vermagerd is...
Toen: De middelste
Nu:

Achja ik laat jullie wel iets weten als er een kleintje is
Je gaat me toch niet vertellen dat die uiers zo blijven hoop ik???