Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
youngster schreef:Heb die van mij net opgegeven voor Maarsbergen. Ga gewoon voor de lol, verwacht niet dat ze heel hoog geplaatst zal worden, maar het is een leuke ervaring!
flettie schreef:Wij moeten naar de keuring met ons veulen. Stamboekveulens zijn verplicht om op de keuring te verschijnen (aan de voet van de merrie) anders worden zij niet in het stamboek opgenomen maar in het registerboek.
Zelf vind ik dat keuringsgebeuren altijd wel leuk om aan mee te doen. Ben met mijn merrie al 3 keer geweest (opname registerveulenboek, opname registermerrieboek en voor graadverhoging) en het werkt best wel verslavend
mbkaatje schreef:youngster schreef:Heb die van mij net opgegeven voor Maarsbergen. Ga gewoon voor de lol, verwacht niet dat ze heel hoog geplaatst zal worden, maar het is een leuke ervaring!
Gaan jullie met Beaujolette? Ik heb de foto's gezien. Echt zonde dat zoiets is gebeurd. Maar volgens mij past ze zich goed aan?!
Veel succes in ieder geval.
We gaan gewoon kijken hoe het gaat en het is een goede ervaring.
ChristaMoor schreef:Ik wil er wel naar toe, maar weet echt nul komma noppes van keuringen.
De (regionale) keuring van het Groninger paard is in Dordrecht op 29 juli. Hij moet worden ingevlochten (groen wit) en de merrie ook. Maar dan.....Wat wordt er van je verwacht....
Weet iemand misschien een duidelijk boekje of folder of op internet, hoe eea in zijn werk gaat?
youngster schreef:Gaan jullie met Beaujolette? Ik heb de foto's gezien. Echt zonde dat zoiets is gebeurd. Maar volgens mij past ze zich goed aan?!
Veel succes in ieder geval.
We gaan gewoon kijken hoe het gaat en het is een goede ervaring.
scheldemonde schreef:
Wat is dan met haar heb ff dat Topic gemist denk ik?
ChristaMoor schreef:Wanneer is die in Maarsbergen? daar zou ik kunnen gaan kijken, is niet zover weg.
Marijkeeee schreef:Wij gaan met Beautiful - ella naar de veulenkeuring friesland, het is volgens mij in Oenkerk, weet het niet zeker, kan ook wel in Harich zijn.
Wij doen het omdat wel het leuk vinden en wie weet krijgt ze wel een 1ste premie
) ook opgegeven voor Oenkerk. Oenkerk is voor ons harstikke dichtbij, dus dat leek me ideaal. Nu is het ineens verplaatst naar Harich, dus moeten we een stukje verder rijden.. Maar ik ben heel benieuwd hoe hij het doet daar.
frenia schreef:wij gaan ook met Chenoa, naar de ICSkeuring in Westdorpe.
Flettie: worden stamboekveulens niet ook aan huis opgenomen? Bij ics dacht ik wel, maar dan krijg je natuurlijk geen premie, maar ze worden dan wel vb1 veulens...en geen register