Hoi, hoi
Sorry dat ik zooooo laat ben
schaam me heeeeel erg..Maar Sunny is bevallen van een merrie veulen genaamd Ginger!
klein verslagje..:
Ik ging Woensdag gelijk van school uit naar stal..
Toen ik op stal was kwam de staleigenaar naar me toe en zij dat ze kegelt en raar doet ik kijken er was helemaal niks met kegelen maar ze deed wel raar..
Ik naar de staleigenaar zegt hij : ja sorry het biest was er net afgevallen toen ik ging kijken
Kennelijk heeft Sunny 3 keer staan te hinniken ze moecht dan even naar haar stal en ging dan drinken(terwijl er een waterbak buiten staat) en ging weer naar buiten..
Ik vertrouwde het niet en we besloten maar in de Caravan te gaan slapen die allang klaarstond..
Die nacht: We besloten elk halfuur te gaan kijken ik ging de eerst 2 uur dan me moeder..
ik ben gaan kijken die 2 uur niks toen moest me moeder over een half uur..
kwartiertje na mijn komst belde me vader me moeder op..
"Ja sunny doet raar in haar stal en gaat liggen ga even kijken"
Me moeder vroeg mij met me luie kop of ik of zij ging ik zij dus dat zij moest gaan (waar ik me niks van herinner
) 5 tellen later gaat de telefoon me vader "Ja het gaat gebeuren hoor ik weet het zeker" Me moeder ons heel lief wakken maken ja het gaat denk ik gebeuren ik sprong overeind en werd helemaal hyper en ging snel naar stal..
En ja hoor het ging gebeuren...
ennn.. ik had de staleigenaar wakker gebeld die ook weer Opa erbij haalde
5 voor half 3 is ze geboren...
Heb de navelstreng zelf doorgeknipt wat niet het gezelligste werk was
Die ochtend..
mijn twee meisiess..
Middag
Toen kwam de dierenarts en moest ze weer naar binnen.
Alles is gezond en alles is gelijk nagekeken.
Veulen & Sunny heeft een leuk prikje gehad
En Sunny's benen waren ook inorde..
Verder plaats ik deze nog wel even :
Ik met Ginger..Zozo dat was het weer ik heb veeeeeeel en veel meer foto's maar die plaats ik nog wel een keer deze zijn het leukst..
Groetjes Sammy en hoefjes van Ginger en Sunny...
Klik voor naar de site te gaan..